Pieraksti
Categories
- Atziņas (6)
- Case study (1)
- Epastu SMS mārketings (2)
- Google tēma (74)
- Google тема (10)
- Pieraksti (102)
- SEO (3)
- Sociālie tīkli (6)
- Yandex tēma (2)
Google Ads kampaņas rezultātu uzlabošana par 399%
Īsumā par klienta uzņēmumu: Specializējas vārtu, žogu pārdošanas un uzstādīšanas nozarē Darbojas kopš 2008.gada, ar izstrādātu un aktīvu mājaslapu kopš 2017.gada Situācija, uzsākot kampaņu Pirmais,
Kas ir Google Analytics 4 un ar ko tas atšķirās Universal Analytics?
Google Analytics 4 (GA4) ir jaunākā versija, kas piedāvā daudz dažādu rīku un pārskatu, taču ar ko tā atšķiras no Universal Analytics (UA)? To noskaidrosim
Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.
Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums
Google Analytics 4 (GA4) uzstādīšana mazajiem biznesiem soli pa solim.
Universal Analytics (UA) darbība tiks pārtraukta 2023. gada jūlijā, un UA dati netiks pārnesti uz GA4. Šajā rakstā ir sniegta vienkārša un detalizēta informācija par
Kā iegūt Google Ads sertifikātu?
Ja jūs nodarbojaties ar jebkāda veida mārketingu, kas tiek veikts tiešsaistē, un vēlaties, lai tas tiktu darīts pareizi, jums jāzina, ka tiešsaistes mārketingu veido vairāki
Kā izveidot Google Ads reklāmas kontu?
Vai domājat, ka esat gatavs sākt darbu un izveidot Google Ads kontu? Ja nākamie trīs apgalvojumi attiecas uz jūsu situāciju, tad noteikti ķerieties klāt! Jums
5 lietas, kas jāzina par Discovery Ads(atklāšanas reklāmas)
Atklāšanas reklāmas ir ļoti ērts, jauns reklāmas veids, kurā reklāmdevēji potenciālajiem klientiem piedāvā visaptverošas karuseļa reklāmas tieši tad, kad viņi visvairāk vēlas atrast sev kaut
Google reklāma eksportam, praktiski ieteikumi
Neatkarīgi no tā, vai vadāt jaunu uzņēmumu, kas pirmo reizi pievērsīsies starptautiskajam tirgum, vai esat bijis biznesā vairāk nekā 20 gadus un vēlaties paplašināt savu
Padomi izvēloties Google Ads aģentūru
No tā, kuru Google reklāmas aģentūru jūs izvēlēsieties, atkarīgs tas, cik efektīvi tiks iztērēts jūsu uzņēmuma reklāmas budžets un kādi būs Google reklāmas kampaņas augļi.
Google trendi 2021. gadam
Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,
Gmail Reklāmas
2021. gada 1. jūlijā tiks pārtraukta atsevišķu Gmail reklāmu darbība. Šis mērķauditorijas atlases veids turpmāk tiks iekļauts atklāšanas reklāmās, bez iespējas to atlasīt atsevišķi. Dažu
Google Ads maksājumu problēmas ar bankām
Swedbank un citu banku klientiem šobrīd var būt grūtības ar Google Ads norēķiniem! No 1. janvāra Eiropas Savienībā ir spēkā jauni tehniskie standarti maksājumiem internetā.