JKonsult | Google Premiere Partner

Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?

Google speciālisti pagājušā gada beigās aktivizēja Smart Goals sistēmu: tā izmanto konversijas datus no citām vietnēm, kas lieto Google Analytics, lai palīdzētu tiem reklāmdevējiem, kuriem nav citu iespēju, kā izsekot un optimizēt konversijas rādītājus.
Smart Goals sistēmu darbina Google Analytics – sistēma izstrādāta, lai palīdzētu reklāmdevējiem, kuriem nav pieejami citi rīki, ar kuriem noteikt reklāmas kampaņas konversijas rādītājus.
Smart Goals neuzskaita darbības, kas tiek veiktas reklāmdevēja mājaslapā, bet gan izmanto anonīmus datus no citām mājaslapām, kuras lieto Google Analytics, lai noteiktu mājaslapas apmeklējumus, kas visticamāk rezultēsies konversijā.
Sistēma analizē anonīmus datus no tūkstošiem mājaslapu, ņemot vērā:
• vietnes apmeklētāja dzīvesvietas reģionu;
• vienā sesijā apmeklēto mājaslapu skaitu;
• izmantoto ierīci un pārlūku utt.
Smart Goals sistēma netiek aktivizēta automātiski – sākumā reklāmdevējs var apskatīt, kā šī sistēma strādā ar viņa mājaslapu, bet lēmumu par sistēmas aktivizāciju var pieņemt pēc tam, kad ir pārbaudījis, vai šī sistēma ir viņa prasībām atbilstoša. Izmantojot Smart Goals, reklāmdevējs var noteikt maksu par ieguvumu (MPI), tādējādi optimizējot reklāmas kampaņas izmaksas.
Lai varētu izmantot Smart Goals, nepieciešams sasaistīt Analytics un AdWords kontus.
Mīnusi:
• Smart Goals sistēma analizē citu uzņēmumu, ne Tava uzņēmuma datus, tāpēc sistēmas sniegtie dati nav tie precīzākie.
• Lai šo sistēmu varētu izmantot, Analytics no AdWords 30 dienu laikā jāsaņem vismaz 1000 klikšķi.
• Sistēma lielākoties piemērota tikai maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas neizmanto citas konversijas izsekošanas sistēmas.
• Sistēma sniedz datus par konversijām, bet nesniedz rīkus, lai paaugstinātu investīciju atdevi.
• Sistēma nevelta pārāk individuālu pieeju uzņēmumiem, kuri izmanto Smart Goals.
Speciālistu viedokļi par Smart Goals dalās, tāpēc katram reklāmdevējam pašam jāapsver visi plusi un mīnusi, pirms tiek pieņemts lēmums par Smart Goals lietošanu.
Avoti: Search Engine Land un Search Engine Watch.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »