Ja jūs nodarbojaties ar jebkāda veida mārketingu, kas tiek veikts tiešsaistē, un vēlaties, lai tas tiktu darīts pareizi, jums jāzina, ka tiešsaistes mārketingu veido vairāki būtiski faktori. Viens no svarīgākajiem balstiem, tiešsaistē veidojot reklāmas, protams, ir Google Ads (agrāk pazīstams kā Google Adwords), vai vienkārši sakot “Google reklāma”.

Google Ads 2021. gada sertifikāts

Tātad, lai nopietni veiktu digitālo tirgošanos, attiecīgo sertifikātu iegūšana ir starp noteikti veicamajiem uzdevumiem. Jau pašā sākumā ir ļoti būtiski par Google Ads zināt pēc iespējas vairāk, kā arī apzināties to, kāpēc digitālajā jomā strādājošajiem (īpaši tirgotājiem) labāk jāsaprot Google Ads nozīmība, kā arī pamatprasība tam, lai jūsu vietnē parādītos skaists Google Ads sertifikāts.

Attiecībā uz 2021. gadu Google Ads sertifikācijas eksāmenos liela uzmanība tiek pievērsta:

  • veiktspējas plānotāja rīkam;
  • mērķauditorijas veidiem (intereses, pielāgotas intereses, tirgus cenas, līdzīgas mērķauditorijas);
  • automatizētas cenu noteikšanas stratēģijai un mašīnmācīšanai;
  • reklāmu veidiem visās platformās, bet īpaši displejam un video;
  • YouTube vērtībai un paredzamajai izaugsmei.

Turpinājumā aprakstīts process, kas ļaus sākt iedziļināties Google Ads sertifikācijas lietā.

  1. Kas ir Google Ads?

Google Ads ir plaši zināms alternatīvais Google Adwords nosaukums, kas tiek izmantots, lai rādītu tiešsaistes reklāmas dažādos kanālos ar piedāvātajām izmaksām. Lielākā daļa digitālo tirgotāju uzskata, ka tā ir aktuāla sistēma, kura tiek izmantota, lai reklamētu uzņēmumus, kas izmanto Google Ads, un iekļauj to savā darbību sarakstā, kad tiek izstrādāta viņu klientu mārketinga stratēģija. Google Ads tiek uzskatīta par galveno uz rezultātu orientēto mārketinga taktiku, kas sniedz gaidītos rezultātus, lai ātri virzītu mērķtiecīgu datplūsmu tieši uz tiešsaistes īpašumiem (tīmekļa lapām, pārdošanas lapām, lietojumprogrammām u.c.).

Lai kāds būtu jūsu motīvs izmantot Google Ads, tā rezultātā jūs saņemsiet lielu apmeklētaju pieplūdums savai lapai, un jums būs jāpierod tērēt naudas līdzekļus par katru tās apmeklējumu. Tas arī ir galvenais Google Ads izmantošanas mērķis, jo ar to jūsu atlasītajām reklāmām tiek veikts daudz konkrētu iestatījumu, tādējādi tās sasniegs precīzi to mērķauditorijas segmentu, kuru izvēlējāties, lai tiktu apskatīts un apmeklēts tieši ta tiešsaistes vietne, kurus jūs vēlaties reklamēt.

  1. Google Ads sertifikāta mērķis

Google Ads nav kā grāmata, kuru nepieciešams izlasīt vienu reizi, lai pēc tam to noliktu malā un aizmirstu. Tā ir labi pārzinoša programma, ko plaši izmanto, lietojot gan jau zināmas taktikas, gan tādas, ko lietotāji ir izdomājuši, lai sasniegtu labākos savu ieguldījumu rezultātus.

Iegūstot profesionālu akreditāciju un saņemot Google Ads sertifikātu, jūs parādīsiet, cik informēts un labi pazīstams esat ar Google Ads. Sertifikāta iegūšana pierāda, ka persona, kurai tas pieder, ir eksperts tiešsaistes reklamēšanas pasaulē un ir izgājusi cauri katram vajadzīgajam Google Ads fragmentam.

Tātad, ja jūsu rokās ir Google Ads setifikāts, jūs varat lepoties, ka spējat demonstrējat sevi kā tādu ekspertu tiešsaistes reklāmdošanā, kurš ir gatavs kalpot pasaulei ar paša nopelnītajām zināšanām.

  1. Kur iegūt Google Ads sertifikātu?

Lai sāktu Google Ads sertifikāta iegūšanas procesu, jums jādodas uz Google Academy for Ads. Tālāk, lai aktivizētu procesu, noklikšķiniet uz pogas “Sākt tūlīt”. Kad nokļūsiet lapā, kurā atspoguļotas “Visas tēmas”, izvēlieties Google Ads.

Tagad šajā lapā ir uzskaitīti seši dažādi sertifikācijas veidi, kas saistīti ar dažādiem Google Ads veidiem. Noklikšķiniet un izpētiet to, kas jums ir visinteresantākais. Lūk, ko varat sagaidīt no katra kursa un tā sertifikācijas eksāmeniem:

Meklēšana. Šis kurss ir paredzēts veiksmīgu kampaņu izveidei, optimizēšanai un pārvaldībai meklēšanas tīklā, tostarp automātiskās cenu noteikšanas un mērķauditorijas risinājumu apgūšanai. Google Ads meklēšanas sertifikāts sniedz jums pilnu meklēšanas scenāriju un praktiskus padomus, ko izmantot, lai izveidotu izcilu Google Ads kampaņu.

Displejs. Šis kurss koncentrējas uz displeja tīkla stratēģiju, reklāmu veidu, veiktspējas plānošanas un auditorijas veidu izpratni. Apgūstot Google Ads displeja prasmes, jūs iegūsiet gan atbilstošas zināšanas, gan pārbaudītu praksi. Displeja sertifikāts ļaus jums izveidot un pārvaldīt Google Ads displeja kampaņas ar visprecīzākajām zināšanām, kas attiecīgi palīdzēs sasniegt vislabākos rezultātus.

Google displeja reklāmas ir efektīvas, jo vizuālās reklāmas ir pievilcīgas un uzmanību piesaistošas, kas var rezultēties plašākā zīmola atpazīstamībā un lielākos uzņēmuma pārdošanas apjomos.

Video. Runājot par 2021. gada eksāmeniem, šajā kursā īpaša uzmanība tiek pievērsta YouTube vērtībai attiecībā uz satura veidotājiem, tostarp tam, kā producēt un veidot saistošus videoklipus. Citas galvenās fokusa jomas ir mērķauditorija, reklāmu veidi un mērķauditorijas atlase. Apmeklējot šo konkrēto kursu, jums tiek nodrošinātas zināšanas, kas nepieciešamas, lai izcili startētu videoreklāmu prezentācijās.

Google Ads video sertifikācija sastāv no detalizētas kursa  informācijas, izmantojot tirgū pieejamos praktiskos padomus. Tā ieguvējs ir spējīgs pārspēt savus konkurentus, izstrādājot un optimizējot videoreklāmu kampaņas.

Novērtēšana. Šis kurss palīdz lietotājiem saprast, kā izmērīt savu Google kampaņu efektivitāti, kā noteikt izmērāmus mērķus un kā parādīt panākumus mārketinga mērķos.

Lietotnes. Šis kurss ir paredzēts, lai palīdzētu lietotājiem izveidot un pārvaldīt lietotņu kampaņas, kas virza konkrētus uzņēmējdarbības mērķus, apgūstot pamatus un uzlabotas optimizācijas stratēģijas.

Pirkumu reklāmas. Šis kurss palīdz lietotājiem izveidot un optimizēt pirkumu kampaņas, lai maksimizētu reklāmguvumu skaitu un sasniedzamību, vienlaikus izsekojot arī IA (ieguldījumu atdeve). Pirkumu reklāmu sertifikāts aptver labākos iepirkšanās principus, lai izveidotu, pārvaldītu un optimizētu iepirkšanās kampaņas, kuras tirgū nav viegli atrodamas.

  1. Google Ads sertifikāta priekšrocības

Katram kursam ir milzīgas priekšrocības, un tie var dot jums iespēju iesaistīties šādos scenārijos:

  • sākt savu digitālā mārketinga aģentūru;
  • iegūt pastāvīgu darbu attiecīgajā jomā;
  • sākt ārštata digitālā mārketinga karjeru;
  • pierādīt pašam sev, ka esat eksperts;
  • iegūt Google partnera nozīmītes savam uzņēmumam.
  1. Gatavošanās Google Ads sertifikāta iegūšanai

Tiem Google Ads lietotājiem, kuri strādā platformā katru dienu, eksāmenā nebūs daudz tāda, kas pārsteigtu. Tomēr ir vērts veikt zināšanu pārbaudes novērtējumu, lai pārliecinātos, ka saprotat jaunākās funkcijas, kā arī, piemēram, mērķauditorijas vai reklāmu veidus, kurus neizmantojat ikdienā.

Ja esat jauns Google Ads lietotājs, vislabāk būtu rūpīgi iziet katru kursu, veikt katra kursa novērtējumu un izpētīt visus kļūdaini atbildētos jautājumus.

  1. Kā saglabāt Google Ads sertifikātu?

Google Ads sertifikāta derīguma termiņš nav neierobežots – tas ir derīgs, augstākais, vienu gadu. Kad derīguma termiņš ir beidzies, jums kurss ir jāpārkārto, lai iegūtu jaunu setrifikātu.

  1. Atšķirība starp Google Ads sertifikātu ar partnera emblēmu

Google Ads sertifikāts ir vienas personas sertificēšana, lai tā parādītu savas zināšanas domēnā. Savukārt Google partnera emblēma tiek piešķirta tikai aģentūrām, nevis privātpersonām.

Rakstu sagatvaoja SIA JKonsult

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three + nineteen =