JKonsult | Google Premiere Partner

5 lietas, kas jāzina par Discovery Ads(atklāšanas reklāmas)

Atklāšanas reklāmas ir ļoti ērts, jauns reklāmas veids, kurā reklāmdevēji potenciālajiem klientiem piedāvā visaptverošas karuseļa reklāmas tieši tad, kad viņi visvairāk vēlas atrast sev kaut ko jaunu.
Bet kā tieši tas izskatās? Kādas sekas tas rada reklāmdevējiem? Turpinājumā varat lasīt 5 lietas, kas jums jāzina par atklāšanas reklāmām.

1. Atklāšanas reklāmas ir visaptverošas un interaktīvas

Papildus attēlu reklāmām, pirkumu reklāmām un YouTube vietnei Google reklāmdevējiem tagad būs vēl viens veids, kā potenciālajiem klientiem parādīt perspektīvi taustāmus attēlus un pastāstīt vizuālus stāstus par saviem produktiem.

Reklāmdevējiem, kuri izmanto atklāšanas reklāmas, būs iespēja demonstrēt vienu sava produkta vai pakalpojuma attēlu, vai arī vairākus attēlus, izmantojot karuseļa formātu. Google šādā veidā dod iespēju, ko Facebook piedāvājis jau ilgu laiku. Facebook gadiem ilgi ir ļāvis reklāmdevējiem iesaistīt pasīvos lietotājus ar saistošu attēlu radīšanu, tādējādi piesaistot kvalificētu datplūsmu.

Reklāmdevēji tagad var darīt to pašu Google tīklā – izvairīties no meklēšanas nolūka, apvienojot mērķauditorijas atlasi, lielāku sasniedzamību un spēju pastāstīt zīmola stāstu ar pārliecinošu tēlainību, kā arī piesaistīt jaunus kvalificētus klientus.

2. Mašīnmācībai ir galvenā loma atklāšanas reklāmās

Sākot iestatīt atklāšanas reklāmas, reklāmdevējiem ir jāievada viens galvenās lapas URL, vismaz viens attēls, logotips un ne vairāk kā pieci virsraksti un pieci apraksti. Šeit redzams momentuzņēmums tam, kā izskatīsies šī iestatīšana:

Turpmāk Google izmantos mašīnmācīšanos, lai sniegtu vislabākās virsrakstu, aprakstu un attēlu reklāmas kombinācijas jūsu potenciālajiem klientiem visizdevīgākajos izvietojumos. Adaptīvo meklēšanas reklāmu klāstā tas ir vēl viens veids, kā Google mēģina automatizēt reklāmu optimizācijas procesu, lai reklāmdevēji ar atbilstošāko reklāmu un ziņojumapmaiņu (vienlaikus saglabājot konfidencialitātes standartus) savai mērķauditorijai varētu atlasīt atbilstošākos lietotājus. Lai panāktu pareizu līdzsvaru, reklāmdevējiem vajadzētu patikt iespējai vēlreiz izmantot Google algoritmu un parādīt vairāk klikšķu vērtas reklāmas.

3. Google Discover tagad ir “bruņots” un gatavs reklāmām

Runājot par izvietojumiem – kur atklāšanas reklāmas tiks rādītas?

Sakarā ar faktu, ka Google pirmais produkta paziņojums bija atklāšānas reklāmas, ir jāzina divas lietas: viena – tā ir laba iespēja reklāmdevējiem, un otra – tas būs nozīmīgs Google reklāmas formāts. Iemesls, kāpēc atklāšanas reklāmas būs svarīgas uzņēmumam Google, ir tas, ka tās dod viņiem unikālu veidu, kā gūt peļņu no pakalpojuma Google Discover, kas tikai pagājušajā gadā aizstāja Google plūsmu.

Google ieviesa Discover, lai cīnītos ar trim būtiskām izmaiņām meklēšanas rīcībā – pāreju no atbildēm uz braucieniem, no vaicājumiem uz bez vaicājumiem un no teksta uz vizuāliem materiāliem. Lietotājiem ir iespēja mainīt “vairāk/mazāk” rādītāju, ja kāda satura daļa viņus īpaši piesaista vai tieši pretēji – nepiesaista, dodot Google iespēju izmantot mašīnmācīšanos, lai plūsmu vēl vairāk pielāgotu konkrēta lietotāja gaumei un specifikācijām.

4. Atklāšanas reklāmu sasniedzamība pārsniedz Discover

Runājot par sasniedzamību – izmantojot piesaistes atklāšanas reklāmas, reklāmdevējiem būs piekļuve ne tikai 800 miljoniem Discover globālo lietotāju, bet atklāšanas reklāmas viņi varēs rādīt arī YouTube mobilo ierīču plūsmā, kā arī Gmail sociālajos tīklos un akcijās. Šādi izskatīsies visi trīs izvietojumi:

No kreisās uz labo: YouTube, Google Discover un Gmail
Atklāšanas reklāmas ir ietvertas plūsmā, atļaujot YouTube papildu AUD (aicinājums uz darbību) reklāmkarogu jūsu attēla, virsraksta un apraksta augšpusē. Daudzkanālu izvietojumi nozīmē lielāku sasniedzamību un lielāku tīklu, lai pārspētu jūsu potenciālās izredzes.

5. Jauns kampaņas veids, tā pati mērķauditorijas atlase

Vēl viens rādītājs, ka atklāšanas reklāmas būs svarīgas uzņēmumam Google? Tam ir savs kampaņas veids. Tāpēc, ja vēlaties izmantot atklāšanas reklāmas, jums būs jāpalaiž atklāšanas kampaņa. Arī šis ir diezgan vienkāršs un ērts process – pēc kampaņas veida izvēles jūs vienkārši augšupielādējat un ievietojat savu reklāmu. Google veic jūsu reklāmu optimizāciju un piegādi vairākos izvietojumos.

Kā jau tika minēts iepriekš – tā kā atklāšanas reklāmas tiek rādītas plūsmās, nevis meklēšanā, tad meklēšanas nolūks šeit netiks izmantots. Tas principā nav slikti – tas tikai nozīmē, ka jūs zaudējat daļu no šī komerciālā nolūka, tāpēc jūsu stratēģija būs atšķirīga. Atklāšanas reklāmu reklāmdevēju rīcībā būs liela daļa tās pašas mērķauditorijas, kas parasti ir pieejama reklāmas tīklā – tirgus, interešu un jaunizveidotās pielāgotās auditorijas.

Ja nav meklēšanas nolūka, efektīva mērķauditorijas atlase, tāpat kā pārliecinoši radoša, ir ļoti svarīga. Tas, ka spējat piesaistīt šīs auditorijas, stāstot vizuālu zīmola stāstu, dod jums iespēju masveidā piesaistīt jaunus variantus, padarot atklāšanas reklāmas pielāgotas zīmola atpazīstamības iespējām.

Iedvesmojiet patērētājus rīkoties, izmantojot atklāšanas kampaņas
Atklāšanas kampaņu optimizācijas ceļvedis

1. Izmantojiet augstas ietekmes attēlus, lai apturētu patērētājus ritināšanas vidū.
● Atkārtoti izmantojiet esošo mediju kampaņu attēlus (piemēram, sociālos un video), lai maksimāli izmantotu Google plūsmas.
Atkārtoti lietojot jau tā augstas veiktspējas attēlus, varat ietaupīt laiku, veidojot savas kampaņas, vienlaikus virzot vienotu zīmola un produktu stāstu pa Google un YouTube visaptverošākajām virsmām.
● Augstas kvalitātes attēli iedvesmo cilvēkus rīkoties ar jūsu zīmolu.
Augstas kvalitātes un augstas izšķirtspējas attēli palīdz veidot uzticību zīmolam un pastāstīt saistošāku stāstu par produktiem vai pakalpojumiem – tas viss iedvesmo klientus rīcībai.
● Izmantojiet visus pieejamos atklāšanas reklāmu izkārtojumus ar dažādām attēla proporcijām, lai maksimāli palielinātu reklāmas sasniedzamību un ietekmi.
Atklāšanas reklāmas tiek rādītas pakalpojumos YouTube, Discover un Gmail, automātiski parādoties attēlu opcijās un izmēros, kas nodrošina vislabāko veiktspēju katrā konkrētajā vietnē.

2. Atrodiet vairāk pareizās auditorijas.
● Koncentrējieties uz mērķauditorijām, kuras, visticamāk, radīs reklāmguvumus, pamatojoties uz veiktspēju, kuru esat redzējis citās kampaņās.
Veiksmīgas atklāšanas kampaņas bieži sākas ar konkrētu mērķauditoriju, piemēram, pielāgota nolūka vai atkārtota mārketinga mērķtiecīgu izmantošanu, kas labi darbojas meklēšanas, video un reklāmas tīkla kampaņās.
● Iespējojiet mērķauditorijas paplašināšanu, lai paplašinātu kampaņas sasniedzamību.
Mērķauditorijas paplašināšana var palīdzēt atrast vairāk cilvēku, kas ir līdzīgi jūsu pašreizējai auditorijai, un var uzlabot kopējo veiktspēju.

3. Izvēlieties pareizo budžetu un dodiet kampaņām laiku optimizēties.
● Izvēlieties vidējo dienas budžetu, kas vismaz 10 reizes pārsniedz mērķa maksas par darbību (MPI) cenas vērtību, un pirms izmaiņu veikšanas savā kampaņā pagaidiet vismaz 40 reklāmguvumus.
Atklāšanas kampaņas darbojas labāk, izmantojot vairāk datu. Lai savāktu pietiekami daudz datu, Google mašīnmācībai ir nepieciešamas 2–3 nedēļas, lai ideāli optimizētu jūsu kampaņu.

4. Izmēriet veiktspēju
● Pārskatiet auditorijas līmeņa pārskatus.
Mērķauditorijas līmeņa pārskati palīdz labāk saprast, kas ir jūsu labākie klienti. Pielāgojot šai informācijai cenas un reklāmas materiālus, lai atrastu vairāk savu īsto klientu.
● Pārraugiet aktīvu līmeņa pārskatus.
Izpratne par to, kuru radošo līdzekļu veiktspēja ir vislabākā, var palīdzēt optimizēt jūsu kampaņas.
● Pārliecinieties, vai ir iespējota visas vietnes marķēšana.
Pēc tam varat novērtēt reklāmguvumus, lai saprastu, kādas darbības lietotāji veic jūsu vietnē pēc mijiedarbības ar jūsu reklāmu.

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »