Mērķu iestatīšana

Reklāmas kampaņa bez mērķa iestatīšanas ir atgriešanās akmens laikmetā.

Esiet gatavi saņemt labāko piedāvājumu?

Mērķu iestatīšana mājaslapā

MĒRĶU IDENTIFICĒŠANA

Sākot reklāmas kampaņu, tiek identificēti atbilstošākie mērķi sekmīgai kampaņas norisei.

01

MĒRĶU IESTATĪŠANA

Mērķus iestatām izmantojot Google Ads, Google Analytics un Google Tag manager piedāvātās iespējas.

02

MĒRĶU PILNVEIDOŠANA

Kampaņas laikā veidojam mikro mērķus, kas palīdz optimizēt un samazināt kampaņas galveno mērķu izmaksas, vienlaicīgi palielinot galveno kampaņas mērķu izpildes skaitu.

03

Mērķu iestatīšana mājaslapā

01. MĒRĶU IDENTIFICĒŠANA

Sākot reklāmas kampaņu, tiek identificēti atbilstošākie mērķi sekmīgai kampaņas norisei.

02. MĒRĶU IESTATĪŠANA

Mērķus iestatām izmantojot Google Ads, Google Analytics un Google Tag manager piedāvātās iespējas.

03. MĒRĶU PILNVEIDOŠANA

Kampaņas laikā veidojam mikro mērķus, kas palīdz optimizēt un samazināt kampaņas galveno mērķu izmaksas, vienlaicīgi palielinot galveno kampaņas mērķu izpildes skaitu.

Daži populārākie mērķu piemēri

Iespēja izsekot avotus, reklāmas, atslēgas vārdus, kas izraisa pirkumu Jūsu mājaslapā.

Iespēja izsekot avotus, reklāmas, atslēgas vārdus, kas izraisa dažādu formu aizpildīšanu Jūsu mājaslapā.

Iespēja fiksēt zvanus, kas veikti no mobilajām ierīcēm, kā arī fiksēt zvanus, kas veikti no stacionārā vai portatīvā datora (nepieciešama papildus servisu izmantošana, bet iespēja ir.

Piemēram, iedziļināšanās mājaslapas saturā un kontaktu lapas apmeklējums.

 

Konkrētu failu lejuplādes, pārejas uz konkrētiem avotiem (linkiem).

Veidojam auditorijas pēc mērķu izpildēm, neizpildēm, lai tās spētu uzrunāt atkārtoti ar konkrētu vēstījumu.

Kādēļ sadarboties ar mums

Domājam
konversijā

Rīkojamies
klienta interesēs

Komunicējam daudz
un par tēmu

Uz rezultātu
orientēti

Starptautiska
pieredze

Mūsu klienti

Atsauksmes no mūsu klientiem

Sāksim sarunu