JKonsult | Google Premiere Partner

Kā izveidot Google Ads reklāmas kontu?

Vai domājat, ka esat gatavs sākt darbu un izveidot Google Ads kontu? Ja nākamie trīs apgalvojumi attiecas uz jūsu situāciju, tad noteikti ķerieties klāt!

  1. Jums ir vietne, kas ir atbilstoša, viegli orientējama un diezgan labi izveidota.

Jūsu Google Ads konts palīdzēs piesaistīt kvalificētus meklētājus jūsu galvenajām lapām. Kad viņi ir nonākuši jūsu vietnē, jūsu pienākums ir pārliecināt viņus par reklāmguvumu. Lai to panāktu, jums jāizveido galvenās lapas, kas mudinās apmeklētājus rīkoties. Ja jūsu galvenās lapas ir pārblīvētas, tajās trūkst atbilstošas informācijas vai tās neveicina reklāmguvumu, jūs burtiski izmetat naudu vējā un jūsu apmaksātie meklēšanas pasākumi ir veltīgi.

  1. Jūs esat gatavs uzticēties šim projektam ilgtermiņā (finansiāli un laika ziņā).

Sākotnēji jūs neredzēsiet visu sava konta potenciālu. Lai cik klišejiski tas izklausītos, ir svarīgi atzīt, ka PPC (maksa par klikšķi) ir maratons, nevis sprints. Lai izveidotu spēcīgu struktūru, paplašinātu atslēgvārdu sarakstus, identificētu negatīvos aspektus un pārbaudītu reklāmas/galvenās lapas, ir nepieciešams laiks. Turklāt jūs, visticamāk, sāksiet ar sliktiem kvalitātes rādītājiem, kas kaitēs jūsu vidējai pozīcijai. Kvalitātes rādītāji sāks mainīties, tiklīdz būsiet izveidojis Google kredītu un pierādījis, ka esat izveidojis kontu, kas piedāvā pozitīvu lietotāja pieredzi (tas parasti ilgst 4–6 nedēļas).

  1. Nākamajās nedēļās jūs esat gatavs veltīt papildu darbaspēku PPC.

Protams, ka tad, kad jūsu konts jau kādu laiku ir izveidots un darbojas, jūs varat mierīgi atpūsties. Tomēr pirmajā mēnesī būs jāpieliek mazliet vairāk pūļu. Ja jūs nekad iepriekš neesat pārvaldījis PPC kontu, ir ieteicams veltīt dažas nedēļas, lai to apgūtu (varbūt pat saņemtu sertifikātu). Kad esat iepazinies ar pamatiem, varat sākt konta izveidi, kas var būt diezgan laikietilpīgs process, kā arī pēc tam, pirmajās nedēļās, jums būs diezgan stingri jāuzrauga sava veiktspēja. Lai gan tas var šķist sarežģīti, smagais darbs noteikti būs tā vērts!

Ja jūs atbilstat iepriekš aprakstītajam, iesakām veltīt laiku stratēģijas izstrādei un apmaksāto meklēšanas mērķu noteikšanai. Viena no vissvarīgākajām lietām, kas jāņem vērā, ir tas, kā jūs definēsit reklāmguvumu. “Reklāmguvums” ir darbība, kuru meklētājs vēlas veikt pēc tam, kad viņš ir noklikšķinājis uz jūsu reklāmas un apmeklējis jūsu galveno lapu. Dažādi reklāmdevēji izseko dažādus reklāmguvumu veidus. E-komercijas vietne varētu vēlēties veicināt pirkumus, savukārt santehniķis var meklēt veidlapu aizpildīšanu vai tālruņa zvanus. Ir arī svarīgi noteikt vērtību, kas saistīta ar pabeigtu reklāmguvumu.

Jauna Google Ads konta iestatīšanas darbības:

1. darbība: izvēlieties vai izveidojiet savu Google kontu

Veidojot kontu, jums ir iespēja to izveidot esošajā Gmail kontā vai iestatīt jaunu kontu. Ir ieteicams laicīgi izveidot jaunu Gmail kontu, kuru izmantot tieši Google Ads pārvaldībai. Tādā veidā personīgais e-pasts netiks bombardēts ar e-pasta ziņojumiem no Google Ads. Tāpēc, ja vēlaties izveidot jaunu kontu savām reklāmām, dariet to tūlīt. Pretējā gadījumā pārejiet pie 2. darbības.

2. darbība: reģistrējieties pakalpojumam Google Ads

Dodieties uz šo reģistrēšanās saiti, lai izveidotu jaunu Google Ads kontu. Jums tiks lūgts izvēlēties kontu, kurā reģistrēties. Šeit varat izmantot jauno izveidoto Google kontu vai esošu kontu. Kad esat izvēlējies savu kontu, jūs sāksiet procesu, lai izveidotu savu pirmo kampaņu. Neuztraucieties par šīs kampaņas detaļām; kad esat to iestatījis, varat to nekavējoties apturēt un pārtraukt. Vispirms jums tiks lūgts izvēlēties šīs kampaņas galveno reklamēšanas mērķi.

Tālāk jums tiks lūgts norādīt sava uzņēmuma nosaukumu un vietni. Piezīme: lai izveidotu Google Ads kontu, jums jau ir jābūt vietnei. Jums ir nepieciešamas galvenās lapas, uz kurām var izveidot saiti no jūsu reklāmām, kā arī Google skenēs jūsu vietni, lai uzzinātu vairāk par to, un apstiprinātu, ka tā ir reāls bizness. Kad jūsu vietne būs noskenēta, noklikšķiniet ekrānā uz “Tālāk”, un jūs tiksiet novirzīts uz pirmās kampaņas iestatīšanas logu. Noklusējuma reklāmas veids tagad ir adaptīva meklēšanas reklāma, kas ļauj jums izveidot līdz 15 virsrakstiem un 4 aprakstiem. Neuztraucieties par to pilnveidošanu, jo šī ir tikai fiktīva kampaņa. Turklāt, tā kā Google jau ir skenējis jūsu vietni, nolaižamajā izvēlnē tiek piedāvāti ieteikumi, kurus varat izvēlēties. Kad esat pievienojis virsrakstus un aprakstus, atkal noklikšķiniet uz “Tālāk”.

3. darbība

Nākamajā logā jums tiks dota iespēja izvēlēties atslēgvārdu tēmas, lai Google varētu atrast reklāmas, kas mērķētas uz šiem atslēgvārdiem. Jums nav jāizvēlas atslēgvārda tēma, it īpaši, ja šī ir fiktīva kampaņa. Noklikšķiniet uz “Tālāk”, un pēc tam jums tiks lūgts izvēlēties atrašanās vietu, kā arī iestatīt budžetu un ilgumu. Kad esat veicis šīs darbības, Google ļaus jums priekšskatīt jūsu reklāmu.

Visbeidzot jums tiek piedāvāts iestatīt norēķinu informāciju. Jūs varat izvēlēties, vai maksājumi tiek noformēti no kredītkartes vai bankas konta. Paturiet prātā, ka Google ir jāpārbauda norādītais bankas konts, kas var aizņemt laiku. Ja jūs vēlaties, lai jūsu reklāmas tiktu palaistas un rādītas pēc iespējas ātrāk, labāka izvēle varētu būt jūsu kredītkarte.

Apsveicam! Jūs tagad esat oficiāls PPC reklāmdevējs un varat sākt veidot savu kontu. Apsveikuma ekrānā noklikšķiniet uz “Izpētīt kampaņu”, lai redzētu savu informācijas paneli (taču neaizmirstiet iepauzēt un apturēt jūsu fiktīvo kampaņu!)

Sākotnējā PPC atslēgvārdu saraksta izveide

Atslēgvārdu izpēte ir pamats kampaņai, kurā jāmaksā par klikšķi. Sākot veidot atslēgvārdu portfeli, ir noderīgi zināt dažas galvenās jomas:

  • Uzņēmuma vietne – vietni parasti satur galvenie vārdi un frāzes, kas raksturo jūsu biznesu. Vietnes izkārtojuma pārskatīšana arī palīdzēs noteikt visas galvenās tēmas un palīdzēs veidot jūsu kampaņu struktūru.
  • Atslēgvārdu izpētes rīki – šos rīkus ieteicams izmantot, lai palīdzētu paplašināt vietnes galveno sarakstu. Lielākā daļa rīku sniegs arī ieskatu apjomā, konkurencē, kā arī ieteiks sākuma cenu. Šie rīki arī palīdzēs jums noteikt atslēgvārdu variācijas un sinonīmus. Pētījumu veikšanai ir pieejami daudzi rīki.
  • Domājiet tāpat kā jūsu klients – speriet soli atpakaļ un “iekāpiet klienta apavos”. Ko meklētājprogrammās ierakstītu kāds, kurš meklē jūsu produktu vai pakalpojumu. Šādi jūs bieži vien atradīsiet cilvēkus, kuri meklē problēmu, kurai jums ir risinājums.
Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »