Atkārtotais mārketings

Mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana interneta vidē.

Esiet gatavi saņemt labāko piedāvājumu?

Atkārtotā mārketinga kampaņas

Būtu muļķīgi palaist garām potenciālos klientus, kas jau ir bijuši Tava uzņēmuma mājaslapā un iepazinušies ar tā piedāvājumu. Tieši tāpēc Tev noteikti ir jāizmanto plašās remārketinga vai retārgetinga iespējas jeb mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana.

Remārketinga kampaņa ļauj demonstrēt reklāmas gan tiem, kas ir tikai redzējuši Tava uzņēmuma saturu vai bijuši tā
mājaslapā, gan tiem, kuri ir veikuši kādu darbību: pieteikumu, pieprasījumu u. c.

Atkārtotā mārketinga process

KODU IESTATĪŠANA

Dažādu platformu remārketinga koda iestatīšana, mājaslapas apmekētāju fiksēšanai.

01

REMĀRKETINGA STRATĒĢIJA

Atkārtotā mārketinga stratēģijas izstrāde, lai tā veicinātu klienta izvirzīto mērķu sasniegšanu.

02

DAŽĀDU AUDIENČU IZVEIDE

Dažādu audienču izveide, lai precīzi varētu uzrunāt mājaslapas apmeklētājus, konkrētu darbību veicējus, vai pretēji neveicējus.

03

KAMPAŅAS IZVEIDE

Izveidosim kampaņu, iestatīsim reklāmguvumus — sagatavosim visu tai nepieciešamo no A līdz Z, lai sasniegtu Tevis izvirzītos mērķus, iekļaujoties Tavā vēlamajā budžetā.

04

OPTIMIZĀCIJA

Stratēģiju maiņas, baneru maiņas. Labāku rezultātu sasniegšanā.

05

Atkārtotā mārketinga process

01. KODU IESTATĪŠANA

Dažādu platformu remārketinga koda iestatīšana, mājaslapas apmekētāju fiksēšanai.

02. REMĀRKETINGA STRATĒĢIJA

Atkārtotā mārketinga stratēģijas izstrāde, lai tā veicinātu klienta izvirzīto mērķu sasniegšanu.

03. DAŽĀDU AUDIENČU IZVEIDE

Dažādu audienču izveide, lai precīzi varētu uzrunāt mājaslapas apmeklētājus, konkrētu darbību veicējus, vai pretēji neveicējus.

04. KAMPAŅAS IZVEIDE

Izveidosim kampaņu, iestatīsim reklāmguvumus — sagatavosim visu tai nepieciešamo no A līdz Z, lai sasniegtu Tevis izvirzītos mērķus, iekļaujoties Tavā vēlamajā budžetā.

05. OPTIMIZĀCIJA

Stratēģiju maiņas, baneru maiņas. Labāku rezultātu sasniegšanā.

Mūsu pieeja atkārtotajam mārketingam— precizitāte, stratēģija un efektivitāte

Piltuves modeļa metodes izmantošana ļauj mums pieskaņot reklāmas kampaņas risinājumus potenciālā klienta vajadzībām un mērķiem katrā pirkuma cikla posmā.

Mūsu izmantotie rīki un stratēģijas ļauj mums atspoguļot reklāmu dažādos kanālos, kurus izmanto potenciālais klients. Protams, tas būtiski palielina efektivitāti un sasniegtos rezultātus

Balstoties uz informāciju, ko mēs iegūstam par potenciālajiem klientiem, piemēram, kādas lapas viņi ir skatījuši, mēs varam izveidot piemērotus reklāmas vizuālos un satura risinājumus, lai tie atbilstu viņu vajadzībām, interesēm un vēlmēm.

Mājaslapu, lietotņu, sociālo tīklu un citu tiešsaistes resursu tīkls, kurā iespējams izvietot reklāmas, ir patiesi apjomīgs. Jo precīzāk mēs iepazīsim Tavu mērķauditoriju, jo labāk mēs šo tīklu spēsim izmantot Tava uzņēmuma labā.

Izmantojot retārgetingu vai remārketingu, Tava uzņēmuma reklāma var parādīties dažādos trešos resursos. Pat tad, ja klients neveiks tūlītēju pirkumu, klātesamības efekts palīdzēs Tavam uzņēmumam veicināt pārdošanu un zīmola popularitāti ilgtermiņā.

Uzsverot svarīgāko, piemēram, atlaidi, akcijas beigas, ierobežotu pieteikšanās termiņu u. c., ar remārketinga palīdzību mēs varam izveidot arī reklāmas, kas veicinās klienta tūlītēju rīcību.

Mēs katru kampaņu pielāgojam mūsu klientu vajadzībām un specifikai. Mēs veltām laiku, lai iegūtu un izanalizētu datus par potenciālajiem klientiem, jo tādējādi mēs spējam saplānot un nodrošināt daudz efektīvākas kampaņas, nekā to spēj mūsu konkurenti.

Kādēļ sadarboties ar mums

Domājam
konversijā

Rīkojamies
klienta interesēs

Komunicējam daudz
un par tēmu

Uz rezultātu
orientēti

Starptautiska
pieredze

Atsauksmes no mūsu klientiem

Sāksim sarunu