JKonsult | Google Premiere Partner

Kuras cenu korekcijas vislabāk darbojas ar manām Google Ads cenu noteikšanas stratēģijām?

Google rīcībā ir milzīgs daudzums datu par potenciālo klientu un reklāmu mijiedarbību, kā arī liela skaitļošanas jauda un efektīvi mašīnmācīšanās modeļi, kas ļauj piefiksēt kopsakarības, kuras vēlāk lieti noder arī reklāmdevējiem. Ja to visu apvieno ar cenu vadību, kuru Google padarījis pieejamu visiem reklāmdevējiem, tad nav nekādu pārsteigumu, ka Google Ads cenu noteikšanas rīki ir populārākie MPK reklāmu pasaulē.

Tomēr jāņem vērā, ka Google Ads cenu noteikšanas stratēģijām ir 11 dažādi veidi un katrs no tiem atšķirīgi mijiedarbojas ar dažādu kampaņu un reklāmgrupu cenu korekcijām.

Šeit ir piemērs, kāpēc nereti rodas neskaidrības: Pārejot no vienas cenu pārvaldības stratēģijas uz citu, reklāmdevējam ne vienmēr ir skaidrs, kuras cenu korekcijas joprojām ir nozīmīgas konkrētajai stratēģijai, tāpēc, piemēram, reklāmdevēji ar mērķa RTA stratēģiju turpina tērēt laiku, lai iestatītu demogrāfiskās cenu korekcijas, kaut gan konkrētajā stratēģijā tās ir nenozīmīgas, jo Google tās vienkārši neņems vērā.

Tieši tāpēc reklāmas aģentūra Optmyzr ņēma talkā Google Ads Palīdzība vietnē atrodamo informāciju, kā arī pieaicināja MPK reklāmu speciālistus ar kuriem kopā aktīvi testēja Google Ads iestatījumus, lai noskaidrotu, kuras cenu korekcijas ir būtiskas kurām cenu noteikšanas stratēģijām.

Zemāk redzama bilde ar tabulu, kurā atzīmēts, kurām stratēģijām aktuālas kuras cenu korekcijas.

  • Ar sarkano krustu bildē apzīmētas cenu korekcijas, kuras var iestatīt, bet konkrētajā stratēģijā Google tās neņems vērā.
  • Ar zaļo ķeksīti bildē apzīmētas cenu korekcijas, kuras var iestatīt, un tās tiks ņemtas vērā konkrētajā stratēģijā.

Foto: Optmyzr

Informācija no Google Ads Palīdzības centra:

  1. Atšķirībā no cenu korekcijas manuālajai MPK cenu noteikšanas stratēģijai, jūsu cenu korekcijas mērķa MPI stratēģijai maina MPI mērķa vērtību, nevis pašas cenas.
  2. Tā kā mērķa RTA palīdz optimizēt jūsu likmes, balstoties uz reālā laika datiem, tad jūsu esošās cenu korekcijas netiks ņemtas vērā. Ir gan viens izņēmums: jūs joprojām varat iestatīt cenu korekcijas mobilajām ierīcēm uz 100%.
  3. Viedā cenu noteikšana izmantos jūsu mērķauditorijas kā signālus, lai noteiktu cenas efektīvāk un palīdzētu jums gūt vairāk reklāmguvumus un reklāmguvumu vērtības. Cenu korekcijas darbojas atšķirīgi, kad esat piemērojis uz reklāmguvumiem balstītu automātisko cenu noteikšanas stratēģiju, un kampaņa vai reklāmu kopa satur vairākus lietotāju sarakstus, kuros iekļautās personas pārklājas. Tā vietā, lai koriģētu cenas, jūsu cenu korekcijas prioritizēs to mērķauditorijas sarakstu, kuram tiks piesaistīts seanss vai klikšķis.
  4. Uzlabotā MPK cenu noteikšanas stratēģija (UMPK) automātiski ņem vērā dažādus reklāmguvumu līmeņus visa veida datplūsmas veidiem, taču mobilajām ierīcēm cenas nosaka atsevišķi. Tas nozīmē, ka jums nav UMPK stratēģijā jāiestata cenu korekcijas (izņemot mobilajām ierīcēm), lai maksimāli palielinātu reklāmguvumus.
  5. Kopš 2019. gada jūnija reklāmdevēji vairs nevar pievienot jaunas “Atlase pēc atrašanās vietas meklēšanas lapā” un “Mērķa pārsolīšanas daļa” cenu noteikšanas stratēģijas. Šī gada laikā kampaņām, kuras joprojām izmanto šīs stratēģijas, to vietā automātiski tiks pielāgota “Mērķa seansu daļa” stratēģija.

Avoti: Optmyzr, Google Support

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »