...

JKonsult | Google Premiere Partner

Klikšķu daļas metrika būs pieejama arī meklēšanas tīkla reklāmām

Lai palīdzētu reklāmdevējiem iegūt pilnīgāku izpratni par to, kā veicas viņu teksta reklāmām, Google pievienos klikšķu daļas metriku arī meklēšanas tīkla reklāmas kampaņām.

Klikšķu daļa parasti tiek mērīta procentos un tā apzīmē to, cik procentus no maksimālā iespējamā klikšķu skaita (pēc Google aplēsēm) konkrētā reklāma ir saņēmusi. Šis rādītājs ļauj noteikt to, cik efektīvi darbojas uzņēmuma reklāma, salīdzinot ar konkurentu reklāmām.

Jau dažus gadus klikšķu daļas metrika ir pieejama pirkumu kampaņām, jo tām nav pieejams vidējās reklāmas pozīcijas aprēķins. Kāpēc pirkumu kampaņas bija pirmās, kuras varēja lietot klikšķu daļas metriku? Jo klikšķu daļas metrika pirkumu kampaņām sniedz līdzīgu ieskatu reklāmas efektivitātē, kādu meklēšanas tīkla reklāmām sniedz vidējās pozīcijas metrika.

Kopš Google meklēšanas rezultātu lapās vairs netiek rādītas labās sānu malas reklāmas, vidējās pozīcijas metrika kļuvusi mazāk noderīga, jo, atkarībā no pieejamo reklāmas laukumu skaita, vidējā pozīcija 2,5 var nozīmēt arī to, ka tava uzņēmuma reklāma tiek rādīta meklēšanas rezultātu lapas apakšdaļā.

Salīdzinājumā ar vidējās pozīcijas metriku, klikšķu daļas metrika sniedz padziļinātāku un precīzāku ieskatu reklāmas kampaņas darbībā. Tomēr noteikti jāpiemin, ka vidējās pozīcijas un klikšķu daļas metrika arī tandēmā darbojas ļoti labi. Piemēram, augsta seansu daļa un zema klikšķu daļa var norādīt uz to, ka budžets un reklāmas likmes ir pietiekami lielas, bet tavas reklāmas neuzrunā potenciālos klientus tik labi, cik tavu konkurentu reklāmas.

Vairāk par klikšķu daļas metriku:

  • Tuvākajā laikā klikšķu daļas metrika būs pieejama visām Google meklēšanas tīkla kampaņām.
  • Klikšķu daļas metrika būs pieejama kampaņu, reklāmgrupu un atslēgvārdu līmenī.
  • Google pārstāvis iesaka turpināt izmantot CTR jeb vidējo klikšķu skaitu, lai analizētu reklāmu kopiju veiktspēju, salīdzinot ar citām reklāmām, un izmantot klikšķu daļu, lai gūtu priekšstatu par klikšķu daļas palielināšanas iespējām, izmantojot vairāk paplašinājumu, paaugstinot likmes vai budžetu.

Avoti: Search Engine Land un Google Support

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.