...

JKonsult | Google Premiere Partner

Īsziņu paplašinājumi Google Adwords

Jau pāris mēnešus Google testē click-to-text mobilo reklāmu paplašinājumus, kas ļaus AdWords lietotājiem veiksmīgāk dibināt kontaktu ar potenciālajiem klientiem, tādējādi paaugstinot konversijas rādītājus.
Zvanu paplašinājumi (zvanīšanas pogas pie AdWords reklāmām) pieejami jau vairākus gadus, bet ziņu paplašinājumi ir jaunums, kas sniegs ieguvumus ne tikai reklāmdevējiem, bet arī ērtības reklāmas mērķauditorijai. Potenciālajiem klientiem vairs nebūs jāgaida, kad kāds atbildēs uz telefona zvanu, kā arī nebūs jābaidās vai jākautrējas no zvanīšanas, jo būs iespējams nosūtīt īsziņu uzņēmumam jebkurā sev ērtā laikā.
s
Foto: Search Engine Land
Uzklikšķinot uz īsziņu paplašinājuma, telefonā automātiski atvērsies SMS aplikācija. Reklāmdevēji var sagatavot jau gatavas ziņu veidnes, kuras parādīsies uzreiz pēc uzklikšķināšanas uz īsziņu paplašinājuma ikonas. Piemēram, viesnīcas var sagatavot šādu ziņas veidni: “Labdien! Es vēlētos veikt rezervāciju. Lūdzu, sazinieties ar mani!” Cilvēkam, kurš atvēris īsziņu paplašinājumu, šī ziņa būs tikai jānosūta, bet, ja cilvēku interesēs kāds cits temats, viņš varēs sagatavoto ziņu izdzēst un rakstīt pats savu ziņu. Ar ziņu veidnēm reklāmdevējs ne tikai ietaupīs potenciālo klientu laiku, bet arī palielinās konversijas rādītājus.
Maksa par klikšķi uz īsziņu paplašinājuma ir tikpat liela, cik maksa par klikšķi uz reklāmas virsraksta vai jebkura cita reklāmas paplašinājuma. Īsziņu paplašinājumus iespējams uzstādīt gan reklāmas kampaņām, gan atsevišķām reklāmu grupām, kā arī iespējams noteikt konkrētus diennakts laikus (piemēram, tikai uzņēmuma darba laiku), kad īsziņu paplašinājums parādās pie reklāmas. Uzņēmēji var arī aktivizēt automātisko atbildētāju, kas potenciālajiem klientiem nosūtīs īsziņas ar informāciju par aptuvenu laiku, kad viņi varēs sagaidīt atbildi uz savu jautājumu.
Pagaidām nav pieejams precīzs AdWords rīks, ar kuru mērīt īsziņu paplašinājumu ieguvumus, bet ir skaidrs tas, ka īsziņu paplašinājumi ir lielisks veids, kā uzņēmējam kļūt vieglāk sasniedzamam.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.