<<<---         -->>>

Google uz laiku atliek plānotās izmaiņas Google partneru programmā

2020. gada februārī Google paziņoja, ka ievērojami tiks mainītas prasības, kuras būs jāizpilda reklāmas aģentūrām, lai tās kļūtu par oficiālajiem Google partneriem un saņemtu partneru emblēmu. Tika plānots, ka šīs prasības stāsies spēkā šī gada jūnijā, bet, sakarā ar COVID-19 pandēmijas uzliesmojumu visā pasaulē, šīs izmaiņas atliktas uz 2021. gadu.

Kādas izmaiņas Google partneriem tika plānots ieviest 2020. gada jūnijā?

Mēs uzskaitīsim 3 svarīgākās:

Reklāmas aģentūrām nosūtītajā e-pastā Google pārstāvji pauduši cerību, ka pārmaiņu atlikšana uz nākamo gadu dos aģentūrām un to klientiem nepieciešamo laiku, lai tām sagatavotos.   

Kas notiks, ja kvalificējies Google partnera statusam 2020. gada 1. janvārī vai pēc tā? Aģentūras, kurām šī gada laikā bijis aktīvs Google partnera statuss, varēs partnera emblēmu paturēt vai atgūt līdz 2021. gadam, kad spēkā stāsies jaunās prasības.

Ko tas nozīmē? Aģentūras, kurām draud partnera statusa zaudēšana, jo tās klienti krīzes dēļ samazinājuši reklāmas budžetu un tamdēļ aģentūra nespēj sasniegt nepieciešamo tēriņu slieksni, drīkstēs saglabāt savu partnera statusu.

Pēc kādiem nosacījumiem šogad tiks piešķirtas jaunas emblēmas? Aģentūras, kurām nav emblēmas vai specializācijas (reklamēšana meklēšanas tīklā; video reklāmas; reklamēšana reklāmas tīklā; reklamēšana pakalpojumā “Pirkumi”) varēs tās nopelnīt atbilstoši pašlaik aktuālajiem kritērijiem. Te gan jāpiemin, ka Google pārstāvji nav noteikuši konkrētu 2021. gada datumu, kad izmaiņas stāsies spēkā, tāpēc pašlaik aktuālie kritēriji kādu laiku varētu būt spēkā arī nākamajā gadā.

Kāpēc tas ir tik svarīgi? Līdzīgi kā daudzi uzņēmumi, arī reklāmas aģentūras pandēmijas apstākļos jūt šīs situācijas radītās ekonomiskās sekas, jo daļa klientu pazūd, bet daļa samazina savus reklāmas budžetus. Google vēlas, lai šajos laikos aģentūrām nav jāuztraucas par to, ka tās varētu zaudēt savu nopelnīto partnera emblēmu, jo nav izpildījušas jaunus kritērijus, kurus minējām augstāk: nepieciešamo ikmēneša reklāmas tēriņu slieksni, nepieciešamo piemēroto lietotāju procentu vai optimizācijas rezultātu. Google partnera emblēma aģentūrām ir vērtīgs pārdošanas rīks, tāpēc Google nevēlas, lai uzņēmumi to zaudētu pašreizējās situācijas dēļ.

Ne tikai reklāmas aģentūras, bet arī pati Google kompānija pašlaik saskaras ar personāla problēmām un ir brīdinājusi reklāmdevējus, ka reklāmu pārskatīšana un daži atbalsta pakalpojumi var kavēties vai var nebūt pieejami vispār. 

Avoti: Search Engine Land; Adworld Experience; Google Support