...

JKonsult | Google Premiere Partner

Google Shopping arī Latvijā

Google Shopping arī Latvijā

Google Pirkumi — tas ir īpašs pakalpojums, kas ļauj lietotājiem iegādāties jebkāda veida preces. Šis ir efektīvs un populārs līdzeklis, kuru izmanto reklāmai gan lielie, gan mazie uzņēmumi vai individuālie uzņēmēji. Sākotnēji izveidots priekš ASV tirgum šogad aprīlī, sākot ar oktobra vidu reklāmas palaišana Google Shopping bez maksas būs pieejams visā pasaulē. Valstis kurās var rādīt Google shoping reklāmas ir atrodamas šeit: https://support.google.com/merchants/answer/160637?hl=en

Kā viss sākās 2020. gada aprīlī?

Google Shopping piedāvā, galvenokārt bez maksas, produktu sarakstus. Tādejādi Google ir veicis nozīmīgu soli, lai atvērtu savus Shopping meklēšanas rezultātus neapmaksātiem, organiskiem sarakstiem. Pēc 8 gadiem Google ievietojis bezmaksas sarakstus savos iepirkšanās rezultātos. Tā ir kā daļa no evolūcijas, un tā tika ievesta, lai labāk konkurētu produktu meklēšanā ar Amazon.

Covid-19 krīzes laikā daudzi tirgotāji bija spiesti slēgt sava veikala vai uzņēmuma durvis. Toties e-komercijas stratēģija pēkšņi kļuva ļoti nozīmīga un steidzami nepieciešama visiem tirgotājiem.

Reklāmas kontrole un vadība tiek veikta, izmantojot Google Ads. Pateicoties preču reklāmai, pircējs varēs ērti un ātri atrast Jūsu preci caur Google meklēšanu. Reklāma darbosies, nesis peļņu un jaunus klientus tikai tad, ja Jūs pareizi veiksiet konta iestatīšanu un pareizi ievietosiet produktu Jūsu Google Shopping plūsmā.

·        Reklāmu un bezmaksas sarakstu izplatīšana. Apmaksātas iepirkšanās reklāmas parādīsies Google Shopping plūsmas lapas augšdaļā un apakšā, kā arī galvenajā meklēšanas rezultātu plūsmā.

·        Bezmaksas sarakstu izveide. Tāpat kā reklāmas, bezmaksas saraksti tiek veidoti no produktu datu plūsmām, kas augšupielādētas Google Merchant Center. Google atvēra tirdzniecības centru visiem mazumtirgotājiem gandrīz pirms gada, lai sāktu attīstīt organiskas meklēšanas iespēju. Pavisam nesen Google sāka arī rādīt organiskas meklēšanas rezultātus sadaļā ‘’populāri produkti’’.

Kā Jūs varat piedalities?

Lai sāktu darboties, Jums vispirms būs jāatver Google Merchant Center konts un jāaugšupielādē sava produktu plūsma. Plūsma (feed) ir fails, kurā ir redzama visa informācija par konkrētu preci vai pakalpojumu. Tieši šis elements kalpo par Google Shopping pamatu. Ja plūsma tika izveidota vai  iestatīta nepareizi, tad Jūsu reklāmas nebūs efektīvas.

Augšupielādējiet savu produktu plūsmas Google Merchant Center kontā un pārliecinieties, ka Jūsu produkti rādīsies atbilstošos meklēšanas rezultātos Google meklēšanā, Google Shopping un Google attēlos. Šīs funkcijas atvēršana uzlabos visiem tirgotājiem Google piedāvājumu pieejamību  un tā pievilcību gan pārdevējiem, gan patērētājiem.

Jauna integrācija ar PayPal

Google paziņojis par jaunu partnerību ar PayPal. Tirgotāji, kas izmanto PayPal maksājuma sistēmu, varēs saistīt šos kontus ar Google Merchant Center, kas, savukārt, ļaus Google ātrāk apkopot pārdevēja informāciju un pārbaudīt uzticamos tirgotājus.

Google sadarbojas arī ar citām e-komercijas platformām, tostarp Shopify, WooCommerce un BigCommerce, lai tirgotājiem būtu vieglāk veikt inventarizāciju un skaitīt produktus.

Google Shopping ir vienreizējs instruments, kas palīdz reklamēt jebkura virziena interneta-veikalu!

Jums vienmēr vajadzētu atcerēties, ka reklāmu tādā vietā, kā Google Shopping, ir nepieciešams periodiski analizēt un optimizēt. Ja Jūs visu darīsiet pareizi, tad efektivitāti no šāda veida reklāmas var redzēt uzreiz, bet tā rezultāti saglabāsies ilgu laiku.

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.