JKonsult | Google Premiere Partner

Google paplašinātās reklāmas

Maijā notikušajā Google Performance samitā tika paziņots par AdWords reklāmu paplašināšanu, bet tagad, kad paplašinātās reklāmas nodotas reklāmdevēju vērtējumam, Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot ar 2016. gada 26. oktobri, standarta teksta reklāmas vairs nebūs pieejamas. Tas nozīmē, Jūsu reklāmas ziņojums Google meklētājā būs vēl plašāks.
Pagaidām pieejamas gan standarta teksta reklāmas, gan jaunās paplašinātā teksta reklāmas, tomēr speciālisti iesaka reklāmdevējiem pamazām pielāgoties jaunajam reklāmu modelim, gudri izmantojot sniegtās priekšrocības, lai sagatavotos laikam, kad standarta reklāmas vairs nebūs pieejamas.
Paplašināto teksta reklāmu virsrakstā ir divas virsraksta rindas (katra 30 simbolus liela), apraksta sadaļa sastāv no 80 simboliem, bet divos URL teksta laukos iespējams ievietot 15 simbolus katrā rindā. Testējot jauno reklāmu formātu, novērots VKS (vidējais klikšķu skaits) pieaugums par 20%, bet Guitar Center digitālā mārketinga direktors apgalvo, ka viņš novērojis pat VKS rādītāju dubultu pieaugumu. Jāsaprot, pieaugot klikšķu skaitam pieaug arī izmaksas, un pieaug iespēja iegūt vairāk jaunus klientus
Paplašinātās teksta reklāmas ir pieejamas gan Google meklēšanas tīklā, gan Google reklāmas tīklā. Šajās reklāmās galvenais uzsvars ir likts uz mobilajām ierīcēm, jo Google eksperti novērojuši, ka arvien vairāk Google meklējumu tiek veikti, izmantojot mobilās ierīces.

Paplašinātās reklāmas Google
Foto: Search Engine Land
Veidojot paplašinātā teksta reklāmu, vajadzētu:
• rūpīgi pārdomāt reklāmas vēstījumu;
• maksimāli izmantot reklāmas zīmju skaitu;
• optimizēt reklāmas virsrakstu;
• izmantot reklāmas paplašinājumus.
Izmantojot paplašinātās teksta reklāmas, reklāmdevējs var izvēlēties ierīces, kurās vēlas redzēt sava uzņēmuma reklāmu: planšetēs, datoros un/vai viedtālruņos. Par reklāmām dažādās ierīcēs, lasiet Google reklāmas dažādās ierīcēs.
Tuvākajā laikā tiks papildināta arī Smart Bidding automātiskā cenu noteikšanas sistēma, kurā būs iekļauta mērķa MPI stratēģija, mērķa RTA stratēģija, cenu noteikšanas simulators un DoubleClick meklēšana. Smart Bidding sistēma izanalizēs miljoniem faktoru un signālu, lai noteiktu optimālo likmi un izstrādātu rīcības modeli, tādējādi nodrošinot augstākus konversijas rādītājus. (Šī sistēma ņems vērā potenciālā klienta izmantoto interneta pārlūku, valodu, atrašanās vietu, līdzīgu produktu meklēšanu, sezonalitāti un konkurentu piedāvāto cenu u.c. rādītājus.)

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »
Google tēma

Gmail Reklāmas

2021. gada 1. jūlijā tiks pārtraukta atsevišķu Gmail reklāmu darbība. Šis mērķauditorijas atlases veids turpmāk tiks iekļauts atklāšanas reklāmās, bez iespējas to atlasīt atsevišķi. Dažu

Lasīt vairāk »