JKonsult | Google Premiere Partner

Google paplašina teksta reklāmas

Nesen notikušajā Google Performance samitā tika paziņots, ka Google paplašinās tuvākajā laikā teksta reklāmas zīmju skaitu, tādējādi būtiski mainot AdWords lietotāju paradumus. Ko šīs izmaiņas nozīmē reklāmdevējiem?
Pašlaik tiek testētas reklāmas ar divām virsraksta rindām, kuras sastāv no 30 simboliem katra, un apraksta daļu, kurā iespējams ievietot 80 simbolus. Šīm reklāmām pieejami arī divi pielāgojami URL teksta lauki, kuri ir 15 simbolus lieli (katrs).
Salīdzinot ar esošajām teksta reklāmām, jaunās reklāmas reklāmdevējiem sniegs 45 papildus simbolus, kā arī papildus teksta vietu URL teksta laukumos.
Pamatojoties uz pirmajiem testēšanas rezultātiem, reklāmdevēji pamanījuši ievērojamus uzlabojumus teksta reklāmu kampaņu darbībā.
Kam tad būtu jāpievērš uzmanība, kad paplašinātās teksta reklāmas būs pieejamas reklāmdevējiem?
• Rūpīgi pārdomā reklāmas tekstu, jo papildus simboli ļauj kļūt radošākam, bet noteikti nevajadzētu ieslīgt liekvārdībā.
• Bieži vien potenciālie klienti apskata tikai reklāmas virsrakstu, tāpēc izdomā, kā ar reklāmas tekstu piesaistīt klientu, lai viņš vēlētos uzklikšķināt tieši uz Tava uzņēmuma reklāmas.
• Koncentrējies uz potenciālā klienta vajadzībām un izcel to, ko viņš iegūs, izvēloties Tavu uzņēmumu.
• Izvēlies, kurās reklāmu grupās Tu vēlies redzēt paplašinātās teksta reklāmas. Nepieciešamības gadījumā veic arī testa reklāmas kampaņas, lai redzētu, kurās reklāmu grupās šīs reklāmas sniedz vislabākos rezultātus.
• Pielāgo reklāmu rotācijas iestatījumus! Ja Tavā kontā joprojām ir standarta teksta reklāmas, tad neļauj tām negatīvi ietekmēt paplašinātā teksta reklāmas.
• Turpini izmantot reklāmu paplašinājumus! Papildus simboli reklāmas tekstā nemazina reklāmas paplašinājumu nozīmi, tāpēc arī turpmāk izmanto reklāmu paplašinājumus, lai sasniegtu labākus rezultātus.
• Noteikti pievērs īpašu uzmanību investīciju atdevei un ieguldi reklāmās, kas sniedz augstus rezultātus, bet samazini budžetu reklāmām, kas nesniedz cerētos augļus.
Ko šīs izmaiņas nozīmē reklāmdevējiem? Radošāku pieeju teksta reklāmu veidošanai un plašākas iespējas.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »