JKonsult | Google Premiere Partner

Google Panda, mājaslapu filtrs.

Iznācis jau divdesmit septītais Google Panda atjauninājums – Google Panda 4.1. Algoritma veidotājiem tiek vaicāts, kāpēc Panda 4.1, nevis Panda 5.0? Uz šo jautājumu algoritma veidotāji atbild vienkārši – jo uzlabojumi nav tik krasi, lai sauktu to par pilnībā jaunu Panda versiju. Tā ir uzlabotā Panda 4.0 versija.

Google Panda uzlabojumi

Būtībā Google Panda ir kā filtrs, kas neļauj dažādām vietnēm ar vāju un nekvalitatīvu saturu nonākt augstā Google meklēšanas rezultātu pozīcijā, tādējādi nodrošinot, ka cilvēks, kurš meklē kādu noteiktu lietu, saņem tikai kvalitatīvu informāciju.

Pirmā Google Panda versija tika ieviesta 2011. gada februārī un kopš tā laika tā vairākkārt tikusi nomainīta un atjaunota, padarot interneta lietotāju dzīves vienkāršākas un Google meklēšanas rezultātus noderīgākus un saturiski vērtīgākus.

Balstoties uz Google sniegtajiem datiem, Panda 4.1 atjauninājums ietekmēs apmēram 3-5% no visiem meklētājā Google veiktajiem meklējumiem. Atšķirībā no Panda 4.0, jaunā Panda 4.1 spēs sniegt vēl precīzākus meklēšanas rezultātus, ļaujot arī mazpazīstamām interneta vietnēm, kuras sniedz kvalitatīvu informāciju, kļūt populārākām, pakāpjoties Google meklētāja rezultātu lapās augstākā pozīcijā.

Panda 4.1 būtiski var ietekmēt arī to mājaslapu apmeklētību, kuras koncentrējas tikai uz atslēgvārdiem, ignorējot kvalitatīva satura radīšanu. Pateicoties Panda 4.1,  ieguvēji būs gan interneta lietotāji, gan to mājaslapu veidotāji, kas uzmanību velta kvalitātei.

Reklāma Google meklētājā Jūsu mājaslapai. 

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »