...

JKonsult | Google Premiere Partner

Google Filtri

Satura pielāgošana Google meklētājam
Ja agrāk iekarot TOP pozīcijas Google meklētāja rezultātu lapās varēja, izmantojot diezgan vienkāršus un pat primitīvus paņēmienus, tad tagad to izdarīt vairs nav tik vienkārši, jo laika gaitā Google meklētājs ticis aprīkots ar meklēšanas filtriem, kas neļauj kādu no TOP pozīcijām ieņemt mājaslapām, kuru saturs vērtējams kā zemas kvalitātes.

Kāpēc mājaslapas saturam ir tik būtiska nozīme?

Daudziem mājaslapu un interneta veikalu īpašniekiem šķiet, ka pietiek tikai ar dārgu reklāmu Google reklāmas tīklā, lai nodrošinātu uzņēmumam panākumus, tomēr reklāma nav vienīgais, kas garantē panākumus. Noteikti nevajadzētu pamest novārtā arī mājaslapas saturu, jo, lai ieņemtu maksimāli augstu pozīciju Google meklētāja rezultātu lapās, mājaslapas saturam jāatbilst dažādiem kvalitātes standartiem. Tā kā Google izmanto dažādus filtrus, lai noteiktu mājaslapas pozīciju meklētāja rezultātu lapās, tad saturs būtu jāveido atbildīgi, pievēršot uzmanību satura atbilstībai Google meklēšanas filtru kvalitātes standartiem.

Zināmākie no Google filtriem noteikti ir Penguin, kas galvenokārt cīnās ar spam linkiem mājaslapās, un Panda, kas neļauj mājaslapām ar zemas kvalitātes saturu nonākt augstās pozīcijās meklēšanas rezultātu lapās. Šie nav vienīgie Google izmantotie filtri, jo ir arī Page Load Time Filter, Broken Links Filter, Google Duplicate Content, Google Omitted Results, Google Florida, SandBox un citi filtri, kas pārbauda mājaslapas atslēgvārdu daudzumu, satura oriģinalitāti, mājaslapas ielādes ātrumu un citus rādītājus.

Protams, šie filtri domāti tāpēc, lai cilvēks, kas kaut ko meklē Google meklētājā, atrastu tikai kvalitatīvu informāciju, tomēr šie filtri manāmi apgrūtina dzīves mājaslapu satura veidotājiem. Mūsdienās bez regulāras SEO optimizācijas un Google speciālistu palīdzības neiztikt, ja vēlies kļūt par līderi vai vismaz veiksmīgu uzņēmēju savā jomā. Labs un profesionāli veidots mājaslapas saturs apvienojumā ar Google reklāmu patiešām dara brīnumus, ļaujot biznesam zelt un plaukt.

Vislabāk par Google draudzīgu mājaslapas saturu domāt jau tad, kad mājaslapa ir tikai idejas vai izstrādes stadijā, lai jau kopš pašiem mājaslapas pirmsākumiem tās saturs būtu kvalitatīvs un Google meklētājam draudzīgs.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.