...

JKonsult | Google Premiere Partner

Google Ads reklāmas mobilajām ierīcēm

Kāpēc GoogleAds mobilās reklāmas ir tik ļoti nozīmīgas? Palūkosimies uz dažiem faktiem: 80% cilvēku neiziet no mājām bez mobilajām ierīcēm; 61% viedtālruņu lietotāju katru dienu no savām viedierīcēm veic meklējumus internetā; patērētāji katru nedēļu vidēji 15 stundas velta interneta lietošanai viedtālrunī.

AdWords mobilās MPK (maksa par klikšķi) reklāmas ir lielisks veids, kā sasniegt potenciālos klientus, kas atrodas kustībā un meklē informāciju vai izrāda gatavību veikt pirkumu. Daudzi mazie uzņēmēji no šo reklāmu izmantošanas izvairās, jo uzskata tās par grūti menedžējamām, bet, pateicoties UMPK (uzlabotā MPK cenu noteikšana), jebkādu prasmju un budžetu reklāmdevēji ar vienu reklāmas kampaņu var sasniegt potenciālos klientus dažādās ierīcēs, dažādās vietās un dažādos laikos.

Kādi ir soļi, lai sāktu lietot GoogleAds mobilās reklāmas arī savam uzņēmumam?

1.Nosaki viedos MPK mērķus: Atceries, ka tavām mobilo reklāmu stratēģijām jābūt saskaņā ar uzņēmuma mērķiem. Piemēram, MPK reklāmu mērķi var būt mājaslapas apmeklējumu pieaugums, konversijas rādītāju uzlabošana, VKS (vidējais klikšķu skaits) uzlabošana vai nepabeigtu pirkumu novēršana. Tava uzņēmuma mērķi var būt arī specifiski: piemēram, ienākošo zvanu pieaugums.

2.Definē, kas ir tava mērķauditorija: Pajautā sev šos jautājumus, lai precīzi sev nodefinētu, kas ir tie cilvēki, kurus tu vēlies sasniegt.

  • Kas ir tavi klienti (vecums, dzimums, atrašanās vieta, izglītības līmenis, ienākumi utt.)?
  • Ko viņi meklē vai cenšas sasniegt? Kādas ir viņu intereses un iepirkšanās paradumi?
  • Kad viņi parasti ir tiešsaistē un meklē informāciju par precēm vai pakalpojumiem, ko piedāvā tavs uzņēmums?
  • Kur viņi atrodas gan fiziski, gan interneta vidē? Kur viņi dzīvo un iepērkas ārpus interneta, un kur tu viņus vari sasniegt internetā (sociālie tīkli, meklēšanas rīki utt.)?
  • Kāpēc viņi meklē informāciju un kāpēc tava uzņēmuma piedāvājums vislabāk atbilst viņu vēlmēm?

Atbildes uz šiem jautājumiem palīdzēs tev izveidot labāku reklāmu un saprast, kas tad īsti ir tava mērķauditorija.

3.Nosaki savas AdWords mobilās MPK reklāmas atslēgvārdus: Atslēgvārdi un atslēgvārdu frāzes ir tavas mobilās MPK reklāmas sirds. Atslēgvārdi, kurus tu izvēlies, noteiks to, kādas meklēšanas frāzes aktivizēs tava uzņēmuma reklāmu, un ko tās potenciālajiem klientiem pastāstīs par uzņēmuma piedāvājumu.

Lai atrastu unikālus un uzņēmumam piemērotus atslēgvārdus, vari izmantot atslēgvārdu ieteikšanas rīku, kas izanalizēs mājaslapas saturu un tās apmeklētāju datus. Ja nepieciešams, iekļauj arī negatīvos atslēgvārdus, lai izvairītos no reklāmas budžeta izšķērdēšanas.

4.Optimizē AdWords mobilo reklāmu mērķlapas: Izpētīts, ka 90% cilvēku pastāvīgi maina ierīces, no kurām tiek pārlūkots internets (viedtālruņi, planšetes, klēpjdatori, stacionārie datori), tāpēc ir svarīgi pielāgot mobilo reklāmu mērķlapas viedtālruņiem.

Kurām no šīm MPK reklāmu mērķlapu vadlīnijām tu seko?

  • Katrai kampaņai sava mērķlapa: Svarīgi, lai katras kampaņas mērķlapa būtu atbilstoša tās reklāmas teksta piedāvājumam, reklāmgrupai un ierīcēm.
  • Pieteikuma forma: Esi ērti sasniedzams un mērķlapā iekļauj arī pieteikuma formu, lai iegūtu klienta kontaktinformāciju un paaugstinātu konversijas rādītājus.
  • Mobilajām ierīcēm draudzīga mājaslapa: Mobilās reklāmas, kurām pievienota viedtālruņiem draudzīga mērķlapa, garantē par vidēji 11,5% augstāku VKS (vidējais klikšķu skaits).
  • Sadaļu rādītāji: Lai viss būtu ērti atrodams, mājaslapā izmanto saprotamus un kodolīgus sadaļu rādītājus.
  • “Uzklikšķināms” telefona numurs: Parūpējies par to, lai cilvēks, kurš apmeklē uzņēmuma mājaslapu no viedtālruņa, varētu piezvanīt uzņēmumam, veicot tikai vienu pieskārienu displejam. “Uzklikšķināms” telefona numurs jeb zvana poga potenciālajam klientam ievērojami atvieglos šo procesu.

Ceram, ka šie ieteikumi tev noderēja, un atceries – ignorējot viedtālruņu lietotājus reklāmas tirgū, tu neej līdzi laikam un zaudē potenciālos klientus.

Avoti: Wordstream un Google Support

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.