2021. gada 1. jūlijā tiks pārtraukta atsevišķu Gmail reklāmu darbība. Šis mērķauditorijas atlases veids turpmāk tiks iekļauts atklāšanas reklāmās, bez iespējas to atlasīt atsevišķi. Dažu Gmail kampaņu vietā Gmail reklāmu mērķauditorijas atlase būs pieejama tikai kā viena no sadaļām, kas parādīsies atklāšanas kampaņā.
Kas ir Gmail reklāmas?
Tās ir reklāmas, kas tiek rādītas Gmail kontos, īpaši cilnēs “Reklāmas” vai “Sociālie tīkli”. Gmail reklāmas parādās sakļautā formā ar tēmas nosaukumu, līdzīgi kā e-pasts. Noklikšķinot uz tām, izvērstās versijas attēlo tādas lietas kā videoklipi, fotoattēli vai veidlapas. Tāpat tās var arī novirzīt lietotāju uz reklāmdevēja galveno lapu.
Pašlaik ir divu veidu Gmail reklāmas – viena uzņēmuma reklāmas vai vairāku mazumtirgotāju versijas. Viena uzņēmuma reklāmas iekļauj tikai vienu uzņēmumu. Vairāku mazumtirgotāju versijām ir pirkumiem līdzīgs formāts, kurā tiek parādīti vairāki dažādu mazumtirgotāju produkti. Tie izceļ cenas, attēlus, reitingus un citu informāciju, ar klikšķi novirzot lietotāju uz produkta lapu mazumtirgotāja vietnē.

Gmail reklāmu migrēšana uz atklāšanas kampaņām

Google atzīmē, ka ir iespējams atjaunot pašreizējos iestatījumus atklāšanas kampaņās. Trīs galvenās lietas, kurām jāpievērš uzmanība, ir budžets, cenu noteikšana un mērķauditorijas atlase.

Budžeta ieteikumi
Ieteicams, lai jūsu atklāšanas kampaņas budžets būtu lielāks nekā pašreizējais Gmail reklāmām paredzētais budžets. Īpašai ieteicams ir dubultot pašreizējo budžetu, lai ņemtu vērā papildu atklāšanas kampaņu sasniedzamību. Šeit jāzina, ka jūsu budžets tiks izmantots ne tikai Gmail reklāmām, tātad ieteikums ir balstīts uz visu atklāšanas tīkla sasniedzamību. Tas nozīmē arī to, ka ir jums jābūt gataviem uz ļoti atšķirīgiem rezultātiem, nekā ir pierasts redzēt tikai Gmail reklāmas.

Cenu noteikšana
Atklāšanas kampaņās tiek izmantots reklāmguvumu mērķis, izmantojot mērķa MPI (MPK – maksa par klikšķi); to iespējams iestatīt cenu noteikšanas sadaļā. Parasti tiek piedāvāts iestatīšanas ieteikums, taču, ja tāda nav, Google iesaka izmantot Gmail reklāmu pēdējo 30 dienu vidējo MPI un kā mērķi pievienot 20%. Šo vērtību vienmēr var atjaunināt arī vēlāk – tad, kad jūsu kampaņa ir nobriedusi un optimizēta.

Mērķauditorijas atlase
Gmail reklāmās pieejamās mērķauditorijas lielākoties ir tās pašas, kas pieejamas atklāšanas kampaņām. Vienīgā atšķirība ir mērķauditorijas atlase pēc atslēgvārdiem. Ja izmantojat šo metodi, izveidojiet pielāgotu mērķauditoriju, pamatojoties uz Gmail reklāmguvumu iestatīšanas atslēgvārdiem.
Atklāšanas kampaņas salīdzinājumā ar Gmail reklāmu izmaksām

Atklāšanas kampaņu pārskati netiks precīzi saskaņoti ar to, ko parasti parāda Gmail reklāmu pārskati. Galvenā atšķirība ir tajā, kā tiek iekasēta maksa. Viena uzņēmuma Gmail reklāmās “klikšķi” atspoguļo gadījumus, kad lietotājs pirmo reizi noklikšķina uz jūsu sakļautā tīzera, kas izvēršas pilnā reklāmā. Vairāku mazumtirgotāju reklāmās “klikšķi” tiek skaitīti, kad lietotājs e-pasta ziņojumā noklikšķina uz produkta lapas. Šajā gadījumā no jums netiek iekasēta maksa par klikšķiem uz sakļautā reklāmas tīzera. Izmantojot atklāšanas kampaņas, šī definīcija ir līdzīgāka Gmail viena uzņēmuma reklāmas iestatījumam, proti, “klikšķis” tiek ieskaitīts, kad lietotājs apmeklē jūsu vietni no izvērstās reklāmas. Tomēr maksa tiek iekasēta, pamatojoties uz sākotnējo mijiedarbību ar sakļauto tīzeri.

Pārmaiņu laiks

Google nenorāda, kāpēc notiek šīs izmaiņas, taču tam var būt daudz iemeslu. Varbūt Gmail reklāmas vairs nav pietiekami liels gabals no viņu kopējā pīrāga, lai ar tām varētu rīkoties atsevišķi. Varbūt viņi konsolidējas aiz atklāšanas kampaņas veida, lai turpinātu savu gājienu, cenšoties radīt lielāku pieprasījumu.

Jebkurā gadījumā reklāmdevējiem, kuri paļaujas uz Gmail reklāmām, vajadzētu sākt eksperimentēt ar atklāšanas kampaņām agrāk, nevis vēlāk, lai zinātu, uz ko būt gataviem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eight + 8 =