Agrāk reklamēšanās navigācijas lietotnē Waze bija pieejama tikai samērā lieliem uzņēmumiem, kas dienā Waze reklāmai varēja atļauties tērēt 850$, bet tagad Waze reklāma pieejama arī mazajiem uzņēmumiem, kas reklāmai var atvēlēt arī tikai 2$ dienā.
Navigācijas lietotne Waze, kura pieder Google, nesenā pagātnē atklāja Waze Local, kas piedāvā reklamēšanās iespējas maziem un vidēja lieluma uzņēmumiem, kas sastāda 99% no visiem Eiropas Savienības uzņēmumiem. (European Commission dati.) Waze Local uzņēmumu īpašniekiem piedāvā trīs dažādas reklamēšanās iespējas:
- Firmas “kniepadatas” (branded pins) reklāmdevējam ļauj atzīmēt savu uzņēmumu Waze kartē, lai par uzņēmuma tuvumu informētu Waze lietotāju. Waze lietotājam vienlaicīgi netiek rādītas vairāk par 3 dažādu uzņēmumu reklāmām.
- Reklāma meklēšanas rezultātos (promoted search) ļauj reklāmdevējam savu uzņēmumu un tā logo uzbīdīt meklēšanas rezultātu augšgalā.
- Nulles-ātruma jeb apstāšanās reklāma (zero-speed takeover) ir pieejama tikai Waze Local Plus lietotājiem un tā ļauj sasniegt potenciālos klientus tad, kad viņi ir apstājušies un vairs nenotiek kustība. Reklāma aizņem 1/3 daļu no ierīces displeja.
Foto: Digital Trends
Uzklikšķinot uz reklāmas, potenciālais klients saņems informāciju par uzņēmuma darba laiku, kontaktinformāciju un, protams, norādes, kā nokļūt norādītajā adresē.
Waze Local reklāmas darbojas uz MPK (maksa par klikšķi) principa un no reklāmdevēja netiek prasītas ilgtermiņa saistības. Pieejamas divas Waze Local reklamēšanās pakas:
Starta paka, kura piemērota uzņēmumiem ar 1 līdz 10 atrašanās vietām. Šajā pakā pieejamas firmas “kniepadatas” un reklāmas meklēšanas rezultātos. Minimālais dienas budžets ir 2$.
Plus paka, kurā ietilpst īpašs konta pārvaldnieks, reklāmu laika plānošana un iespēja izmantot nulles-ātruma reklāmas, pieejama reklāmdevējiem, kas dienā Waze reklāmai tērē 100$ un vairāk.
Kad 2017. gadā sāka darboties Waze Local beta versija, uzņēmumi, kas izmantoja Waze reklāmas pakalpojumus, novēroja, ka par 20,4% pieaudzis uzņēmuma apmeklējumu un navigāciju skaits (reizes, kad potenciālie klienti par savu galamērķi izvēlējušies tieši reklāmdevēja uzņēmumu). Reklāmdevējs par savu reklāmu sniegumu saņem regulāras atskaites, kurās ir informācija par seansiem, klikšķu skaitu, navigācijām un citiem elementiem.
Avoti: Econsultancy; Waze; Digital Trends; European Commission
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]