...

JKonsult | Google Premiere Partner

Reklāmas veidošana Facebook

Reklāmas televīzijā, reklāmas radio, reklāmas presē, vides reklāmas – tā, protams, ir reklāmas mārketinga klasika, kas vēl ilgi būs aktuāla, tomēr laikā, kad ļoti liela daļa cilvēku izmanto internetu un ir izveidojuši profilus sociālajos portālos, svarīga ir arī reklāma Facebook. Kāpēc tieši Facebook? Jo Facebook ir pasaulē populārākais sociālais portāls ar vairāk nekā miljardu lietotāju, turklāt Facebook apmeklētāju skaits un popularitāte turpina augt.

Kā uzsākt reklamēšanos Facebook?

Facebook saviem lietotājiem sākumā iesaka izmantot vienkāršu 3 soļu programmu, kas ir ne tikai elementāra, bet arī ļoti efektīva:

  • 1. solis: izveido savam uzņēmumam Facebook lapu;
  • 2. solis: piesaisti lapai sekotājus, izvietojot reklāmu, kas veidota, balstoties uz Facebook lietotāju atrašanās vietu, demogrāfiju un interesēm;
  • 3. solis: Reklamē lapu izmantojot Facebook “Promote page”, “Reklamēt lapu”.
  • 4. solis: veido kvalitatīvus ierakstus un izcel svarīgākos, izmantojot „boost” funkciju, lai ieraksti sasniegtu ne tikai lapas sekotājus, bet arī viņu draugus un citus Facebook lietotājus.

Reklāmu Facebook iespējams izveidot un publicēt atkarībā no tā, kādus rezultātus vēlies sasniegt. Facebook iespējams iesniegt reklāmas, lai:

  • Popularizētu videoklipus;
  • Paaugstinātu preču vai pakalpojumu pasūtījumu skaitu;
  • Popularizētu kādu pasākumu;
  • Paaugstinātu kādas konkrētas aplikācijas lietotāju aktivitāti;
  • Paaugstinātu kādas aplikācijas lejupielāžu skaitu;
  • Veicinātu kādas konkrētas darbības veikšanu (piem. aptauju aizpildīšanu) mājas lapā;
  • Palielinātu mājās lapas apmeklētāju skaitu;
  • Piesaistītu Facebook lapai jaunus pastāvīgos apmeklētājus;
  • Palielinātu kāda konkrēta ieraksta skatījumu skaitu.

Reklāmas izvietošanas process

Facebook „Create ads” sadaļā pieejamas visas deviņas augstāk minētās reklamēšanās iespējas – atzīmē sev nepieciešamo un tad izvēlies Facebook uzņēmuma profilu, kuram gribi izveidot konkrētā veida reklāmu.

Ja vēlēsies izcelt kādu ierakstu, tad tev būs jāizvēlas viens konkrēts ieraksts, ja videoklipu, tad konkrēts videoklips, kas ticis publicēts uzņēmuma Facebook lapā utt. Pēc tam, kad būsi izvēlējies konkrētu ierakstu, videoklipu, mājas lapu, Facebook profilu vai citu lielumu, tev būs jāizvēlas:

  • Bilde reklāmai;
  • Reklāmas teksts;
  • Reklāmas mērķauditorijas vecums, dzimums, dzīvesvieta, intereses un citi lielumi;
  • Reklāmas budžets un reklāmas rādīšanas ilgums;
  • u. c. informācija.

Pēc tam, kad visi reklāmas izvietošanai nepieciešamie dati ievadīti, tev tikai jāapstiprina reklāma, jāsamaksā par tās publicēšanu un jābauda reklāmas sniegtie rezultāti.

Pēc reklāmas kampaņas beigām pavisam noteikti neaizmirstiet analizēt iegūtos rezultātus, lai noskaidrotu, cik efektīva bijusi kampaņa, un ko iespējams darīt lietas labā, lai nākamās reklāmas kampaņas padarītu vēl efektīvākas.

Konsultācijas un palīdzību reklāmas izveidē var sniegt SIA „J Konsult” – uzņēmums ar bagātīgu pieredzi Facebook reklāmu veidošanā. Lasi vairāk par reklāmu Facebook.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.