...

JKonsult | Google Premiere Partner

Padomi Google optimizācijai

7 lietas Google optimizācijai
Lai mājaslapa būtu Google meklētājam draudzīga, regulāri jāveic satura optimizācija. Kādas tad ir būtiskākās lietas, kurām jāpievērš uzmanība, veicot Google optimizāciju?
Mājaslapas sadaļu nosaukumi: Sadaļu nosaukumiem jābūt īsiem, konkrēto sadaļu saturam atbilstošiem, kā arī tiem nevajadzētu dublēties. Var izmantot arī specifiskas frāzes, bet īpaši būtu jāizvairās no liekvārdības.
URL uzlabošana: Svarīgi, lai mājaslapas linkā uz kādu konkrētu sadaļu, rakstu vai produktu būtu iekļauti atslēgvārdi, nevis haotiska burtu un ciparu virkne, kas neko neizsaka ne potenciālajam klientam, ne Google meklētājam.
Mājaslapas navigācijas sakārtošana: Ērti lietojamu un pārskatāmu mājaslapu novērtēs ne tikai tās apmeklētāji, bet arī Google sistēma. Mājaslapas sadaļām un apakšsadaļām jābūt pārdomāti izveidotām un izvietotām, lai apmeklētājs zinātu, kur meklēt sev vajadzīgo informāciju.
Kvalitatīvs saturs: Radi kvalitatīvu saturu, ar kuru mājaslapas apmeklētāji labprāt dalīsies savu sociālo tīklu profilos. Google, izmantojot dažādus filtrus, spēj atpazīt kvalitatīvu saturu, tādējādi nodrošinot kvalitatīvām mājaslapām augstu pozīciju meklēšanas rezultātu lapās.
Attēli: Jāņem vērā, ka Google ir arī attēlu meklēšanas funkcija, tāpēc mājaslapa būs Google meklētājam draudzīga, ja tajā atrodamo attēlu nosaukumi būs rūpīgi veidoti. Tieši tāpēc, pirms vizuālā satura publicēšanas mājaslapā, failam vajadzētu dot bildē redzamajam saturam piemērotu nosaukumu.
Mājaslapas pielāgošana mobilajām ierīcēm: Mobilo ierīču lietotāju skaits pasaulē nemitīgi pieaug, tāpēc arī internets biežāk tiek pārlūkots, izmantojot viedierīces. Lai sasniegtu maksimāli labus rezultātus, jāizveido mājaslapas mobilā versija, lai tā parādītos meklēšanas rezultātos arī tad, kad cilvēks Google meklē informāciju no viedierīces.
Satura filtrēšana: Iespējams, ir saturs, kuru mājaslapas īpašnieks nevēlas redzēt meklēšanas rezultātos, tāpēc pieejami rīki, kas no Google meklēšanas rezultātiem ļauj izslēgt konkrētas sadaļas, kuras mājaslapas īpašnieks neuzskata par prioritārām, vai, piemēram, komentārus, kuros var parādīties spams.
Protams, šīs ir tikai dažas būtiskākās lietas, kurām pievērst uzmanību, veicot Google optimizāciju. Google izmanto dažādus kvalitātes filtrus, lai noteiktu mājaslapas pozīciju meklēšanas rezultātos, tāpēc regulāri jāseko līdzi ne tikai mājaslapas saturam, bet arī Google kvalitātes prasībām un ziņām par jauniem Google algoritmiem.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.