JKonsult | Google Premiere Partner

Komunikācija mikroblogu vietnē Twitter

Gandrīz katram uzņēmumam ir savs Twitter konts, tomēr ar konta izveidošanu šajā mikroblogu vietnē vien nepietiek, lai popularizētu savu uzņēmumu, jo svarīga ir arī aktīva un pareiza komunikācija ar esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem. Kas tad ir tās lietas, kas būtu jāņem vērā, komunicējot ar cilvēkiem Twitter mikroblogu vietnē?

Padomi, kas jāņem vērā veidojot Twitter saturu?

  • Radi jēgpilnu un interesantu saturu: šis ir svarīgākais nosacījums, uzturot Twitter profilu, jo reti kurš gribēs sekot uzņēmuma profilam, kurš nemitīgi tikai reklamēs savu produkciju un par citām lietām nerunās.
  • Iemācies būt lakonisks: ziņu rakstīšana mikroblogu vietnē Twitter ir māksla, jo tev jāprot pateikt svarīgākais, iekļaujoties 140 simbolos.
  • Vienmēr atbildi uz jautājumiem: jautājumu ignorēšana ir sliktais tonis, tāpēc centies atbildēt uz visiem jautājumiem, kas tiek adresēti uzņēmumam. Tas palīdzēs ne tikai nodibināt kontaktu ar esošajiem un potenciālajiem klientiem, bet ļaus uzņēmējam saprast, ko var mainīt, lai uzlabotu uzņēmuma darbību.
  • Veido konkursus: nav nekāds noslēpums, ka cilvēkiem patīk balvas un dāvanas, tāpēc rīko konkursus, kuros aicini cilvēkiem retvītot (Retweet) konkursa ziņas un sekot (Follow) tava uzņēmuma kontam, lai saņemtu balvas. Šis ir veids, kā ātri un vienkārši iegūt daudz jaunus sekotājus.
  • Tvīto regulāri: uzņēmumiem, kas nav īpaši aktīvi sociālajā vidē, cilvēki ātri vien atseko (Unfollow).
  • Seko līdzīgiem uzņēmumiem: mācies no labākajiem, tāpēc seko līdzi lielo uzņēmumu aktivitātēm sociālajā vidē un pārņem labākās tradīcijas no viņiem.
  • Izmanto mirkļbirkas (# jeb hashtag) – ja rīko akciju, tad izmanto mirkļbirku #akcija, ja rīko konkursu, tad #konkurss utt. Tas palīdzēs piesaistīt jaunus sekotājus un par akciju vai konkursu uzzinās arī tie, kas nemaz tava uzņēmuma profila aktivitātēm neseko.
  • Rūpīgi aizpildi profila informāciju: norādi visu nepieciešamo informāciju, kā arī neaizmirsti par pamanāmu profila bildi, jo tieši profila bilde būs tā, ko visi uzņēmuma profila sekotāji pamanīs ikreiz, kad tiks publicēts jauns Twitter ieraksts.
  • Esi korekts: nekad nezaudē savaldību un pat uz izteikti negatīviem pārmetumiem, jautājumiem vai aizrādījumiem atbildi pieklājīgi.
  • Radi retvītojamu saturu: publicē citātus, bildes vai interesantu informāciju, kuru cilvēki vēlēsies retvītot (Retweet), padodot to tālāk saviem sekotājiem, tādējādi piesaistot uzņēmumam jaunus sekotājus.
  • Izmanto saīsinātos linkus: tie izskatās daudz labāk, turklāt ļauj ietaupīt ziņas simbolus, kas mikroblogu vietnē ir ierobežoti.
  • Uzdod jautājumus: tādējādi tu radīsi diskusijas ar uzņēmuma profila sekotājiem.
  • Plāno saturu: nevajadzētu nepārtraukti publicēt tikai jokus, citātus vai informāciju par uzņēmumu, tāpēc plāno publicējamo saturu, lai ik pa laikam parādītos gan joki, gan citāti, gan bildes, gan informatīvais saturs. Tādējādi tu nekļūsi saviem sekotājiem garlaicīgs.

Ievērojot šos nosacījumus, iespējams piesaistīt jaunus klientus, izveidot pozitīvu uzņēmuma publisko tēlu, kā arī vairot uzņēmuma popularitāti. Tieši tāpēc nevajadzētu ignorēt jaunākās tendences un katram uzņēmējam vajadzētu veltīt radošo enerģiju Twitter konta izveidei un laiku, lai regulāri mikroblogu vietnē publicētu jaunus, rūpīgi pārdomātus un saistošus ierakstus.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!