Iespējams, ne visi ir dzirdējuši par Google Partners programmu, bet katrs no mums noteikti ir redzējis reklāmas, kas tiek demonstrētas Google reklāmas tīklā. Lai uzņēmumi varētu reklamēties Google reklāmas tīklā, bieži vien nepieciešama tieši Partners programmas dalībnieku palīdzība. Kas tad īsti ir šie Google partneri un kā par tādiem kļūst?
Google Partners ir programma reklāmas aģentūrām, profesionāliem digitālā mārketinga darbiniekiem un konsultantiem. Cilvēki un uzņēmumi, kas uzņemti Partners programmā, tiek aicināti uz dažādiem Google pasākumiem, pirmie iegūst jaunāko pētījumu datus, saņem Google AdWords produktu jaunumus, drīkst kārtot dažādus sertifikācijas eksāmenus, iegūstot pieeju aktuālajiem mācību materiāliem.
Kādas ir Google partneru priekšrocības?
• Uzņēmums saņem Google partnera emblēmu, kas apliecina uzņēmuma profesionalitāti un uzticamību.
• Uzņēmums tiek iekļauts Google Partners sistēmas meklētājprogrammā.
• Uzņēmums iegūst iespēju komunicēt ar Google.
• Uzņēmums iegūst iespēju nemitīgi pilnveidot savas zināšanas semināros un dažādos pasākumos, tādējādi kļūstot par Google reklāmas ekspertu.
Google partnera statusa iegūšana
Kļūt par Google partneri nemaz nav tik vienkārši, kā tas sākotnēji varētu šķist, jo uzņēmumam jāizpilda vairākas prasības, pirms tas vispār var pretendēt uz šādu statusu.
Kādas tad ir Google izvirzītās prasības, lai uzņēmums varētu iegūt Google partnera emblēmu un pievienotos Partners programmai?
• Uzņēmumam jāizveido profils un jānorāda tajā visa nepieciešamā informācija.
• Uzņēmumam obligāti jāatbilst sertifikācijas prasībām. (Vismaz vienam no uzņēmuma darbiniekiem jāiegūst AdWords sertifikācija, nokārtojot AdWords pamatprincipu eksāmenu un vismaz vienu no reklamēšanās papildus eksāmeniem.)
• Uzņēmumam jāizpilda arī tēriņu prasības, lai pierādītu, ka reklāmas aģentūra pēdējo 90 dienu laikā bijusi pietiekami aktīva.
• Uzņēmumam jāievieš paraugprakse klientu kontos, lai pierādītu, ka uzņēmums klientus apkalpo visaugstākajā līmenī.
Ar iekļūšanu Partners programmā viss gan nebeidzas, jo Google drīkst jebkurā brīdī atņemt partnera emblēmu uzņēmumam, ja tas vairs neatbilst Google Partners programmas prasībām. Tieši tāpēc šī emblēma ir kā apliecinājums, ka uzņēmums godprātīgi un kvalitatīvi strādā savu klientu interesēs.
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]