Daudzi uzņēmumi, kas izveidojuši Google reklāmas kampaņu nereti satraucās par to, ka viņi paši nemaz neredz sava uzņēmuma reklāmu Google reklāmas tīklā vai Google meklēšanas rezultātu lapās. Tāpēc rodas jautājums: „Kāpēc es neredzu savu Google reklāmu?” ; „Vai uzņēmums, kam uzticu savu reklāmas kampaņu godprātīgi pilda savus pienākumus?”
Sniegsim Jums atbildes, kādēļ Jūs varat neredzēt savu teksta reklāmu Google atlases rezultātā. Zemāk minētās lietas, attiecas tikai uz godīgiem Google pakalpojuma sniedzējiem – tādiem, kā mēs!
Iemesli, kāpēc Google reklāma nav redzama
Reklāmas meklēšana Google: Ja jūs meklēsiet savu reklāmu, izmantojot Google meklētāju, ļoti iespējams, ka jūs to nemaz neatradīsiet. Kāpēc tā? Jo Google atpazīst jūsu datoru un pārtrauc rādīt jums reklāmas, kuras pēc Google sistēmas domām jūs neinteresē. (Ja jūs bieži ” iegūglējat” atslēgas vārdus, kādus izmanto jūsu uzņēmums, lai reklamētos, bet nekad neuzklikšķinat uz sava uzņēmuma reklāmas, tad Google pārtrauc šo reklāmu jums rādīt, jo nospriež, ka tā jūs vienkārši neinteresē.) Google saprot, kad pārāk daudz reklāmu var cilvēku kaitināt, tādēļ reklāmu rādīsāna šādiem „identificētiem” datoriem var tikt samazināta. Tas nenozīmē, kad ir jāsāk spaidīt uz savām reklāmām, atceramies, tas ir Jūsu budžets, un maksas klikšķi, lai labāk paliek potenciālajiem klientiem, nevis Jums vai Jūsu darbinieku klikšķināšanai
Kā rīkoties, pirms zvanīt savam Google konta uzturētājam ?
Pirmkārt, pamainiet pārlūku, nomainot pārlūku Jūs varat redzēt objektīvāku Google atlases rezultāta skatu. Otrkārt, ja ir iespēja veiciet meklējumu no cita datora. Treškārt, ja ir pieejams Google reklāmas konts apskaties Jūsu reklāmu reklāmas priekšskatījuma režīmā. Ja neviena no minētajām lietām nepalīdzēja, zvaniet savam Google reklāmas menedžerim, uzņēmuma, kas atbild par Jūsu reklāmu Google meklētājā.
Iemesli, kas var būt pie vainas, kad Jūs neredzat savu reklāmu Google meklētājā :
Vietas tārgetings: Veidojot Google reklāmu, iespējams izvēlēties arī konkrētu reģionu, kurā reklāma tiks rādīta, tāpēc jūs neredzēsiet savu reklāmu tad, ja atradīsieties vietā, kas nav norādīta kā jūsu reklāmas mērķauditorijas reģions.
Pārsniegts reklāmas budžets: Google AdWords reklāmām iespējams uzstādīt ikdienas budžetu, tāpēc reklāma vairs nebūs redzama, ja dienas budžets jau būs iztērēts. Visbiežāk šāda situācija tiek novērota reklāmām ar mazu budžetu.
Reklāmas laiks: Veidojot reklāmu, iespējams noteikt arī laiku, kurā tā tiks rādīta, tāpēc tā nebūs redzama laikā, kas nav izvēlēts kā jums vēlamais reklamēšanās laiks.
Jūsu konts tiek pārbaudīts: Google periodiski pārbauda savu klientu kontus, lai garantētu viņu kontu drošību un pārbaudītu informāciju par norēķiniem. Šādas darbības tiek veiktas, lai cilvēkiem, kas izmanto Google reklamēšanās pakalpojumus, garantētu augstu drošību internetā. Nepatīkams blakusefekts šīm darbībām ir tāds, ka konta pārbaudes laikā nereti tiek apturēta uzņēmuma izveidoto reklāmu rādīšana. Uzņēmuma reklāmu Google atsāk rādīt uzreiz pēc pārbaudes beigām. (Konta pārbaudes maksimālais ilgums ir 3 darbadienas.) Ja reklāmas darbība netiek atjaunota pēc 3 darbadienām, tad reklāmdevējiem iesaka sazināties ar Google klientu atbalsta centru, lai noskaidrotu, kāpēc radusies šāda situācija.
Ja jūs savu reklāmu neredzat citu iemeslu dēļ, tad ieteicams pārbaudīt Google reklāmu ar priekšskatījuma un diagnostikas rīku vai sazināties ar Google klientu atbalsta centru. Mēs esam par godīgu darbu, un vienmēr informējam savus klientus , par notiekošo.
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]