Īsumā par klienta uzņēmumu:
Specializējas vārtu, žogu pārdošanas un uzstādīšanas nozarē
Darbojas kopš 2008.gada, ar izstrādātu un aktīvu mājaslapu kopš 2017.gada
Situācija, uzsākot kampaņu
Pirmais, ko secinājām par uzņēmumu – tas operē ar nepārdomātu mājaslapu. Ieejot lapā “nav” ne telefona numura, ne e-pasta saziņai. Precīzāk sakot, šī informācija ir, taču pavisam noslēpta no potenciālā klienta, un atrodas pašā mājaslapas apakšā. Tāpat arī, lai aizpildītu pieteikuma formu un uzzinātu produkta cenu, nākas maldīties un klejot pa vairākām mājaslapas sadaļām, līdz tiek panākts vēlamais. Likumsakarīgi, ka dati atspoguļo teju 86% bounce rate no Google Ads avota – tas nozīmē, ka 86% gadījumu interesenti ir ienākuši mājaslapā un to pametuši, neapskatot nevienu citu tās sadaļu un neveicot nevienu citu darbību.
Piemērs ar reāliem datiem (pirms uzsākām optimizēšanu)
Mēnesī iztērēti vidēji ap 250-350 EUR
Vidēji mēnesī ienākušo konversiju skaits ~ 1-3 pieteikumi, 3-7 zvani
Vienas konversijas izmaksas (cost/conv.) ~ 35,16 EUR
Bounce rate no Google Ads: 85.66%
Risinājumus
Kā panācām, lai uzņēmums strādātu ar pilnu jaudu un sasniegtu savu potenciālu? Ar jaunas, pilnveidotas un pārdomātas mājaslapas izveidi, protams!
Pirmkārt, lapas galvenē (header) tika pievienota kontaktu sadaļa un klikšķināms telefona numurs, kas ļauj cilvēkam no mobilās ierīces uzreiz veikt zvanu, kā arī saņemt piedāvājumu poga, kura pēc klikšķa novirza cilvēku uz pieteikuma formu, ko aizpildīt – viss potenciālajam klientam redzamā un uzreiz aizsniedzamā vietā. Otrkārt – lapa pārveidota tā, lai piedāvātie produkti un pakalpojumi būtu viegli pārskatāmi, ienākot lapā. Un treškārt, arī pats pieteikuma formas saturs tika uzlabots. Tagad tas ir konkrētāks un ļauj klientam saprast vēl precīzāku cenas aprēķinu.
Rezultāts
30 dienu laikā panākta rezultātu uzlabošanās par 399%! Palielinājies ienākušo konversiju skaits, turklāt, par teju 4x zemākām izmaksām par 1 mērķa izpildi. Tāpat arī ievērojami samazinājies bounce rate no Google Ads – dati norāda, ka nu jau gandrīz 70% no optimizētās mājaslapas apmeklētājiem ir izrādījuši interesi un apmeklējuši vēl kādu no tās sadaļām.
Piemērs ar reāliem datiem (pēc optimizācijas veikšanas)
Pirmajā mēnesī Google Ads reklāmā iztērēti 325,60 EUR
Ienākušās konversijas – vērtīgās darbības: 9 pieteikuma formas, 28 zvani
Vienas konversijas izmaksas (cost/conv.): 8,80 EUR
Bounce rate no Google Ads: 31.20%