JKonsult | Google Premiere Partner

Kā izvēlēties Google AdWords pakalpojumu sniedzēju?

Reklāmas tirgū 2015. gadā Google ieņēma līdera pozīciju, tāpēc arī 2016. gadā reklāmas speciālisti iesaka uzņēmumiem reklamēties Google reklāmas tīklā, izmantojot AdWords sistēmu. Kā tad izvēlēties reklāmas pakalpojumu sniedzēju?
Google partneri: Viens no galvenajiem reklāmas pakalpojumu kvalitātes rādītājiem ir Google partnera emblēma, kas tiek piešķirta uzņēmumiem, kas ir stabili, ievēro Google paraugpraksi, kā arī ar savu darbu izpelnījušies pozitīvas atsauksmes. Uz doto brīdi Latvijā ir 21 uzņēmums, kas ir ieguvis Google partnera statusu, tajā skaitā arī mēs SIA J Konsult.
Uzdod jautājumus: Viens no svarīgākajiem jautājumiem, kuru vajadzētu uzdot potenciālajam AdWords reklāmas pakalpojumu sniedzējam ir šāds: “Vai cilvēks, kurš pārvaldīs manu AdWords kontu, ir kvalificēts profesionālis?”; “Vai esošā aģentūra ir Google Partneris, vai to var atrast Google Partneru sarakstos?”
Informācijas apmaiņa: Uzņēmuma darbiniekam, kurš nodrošinās tev AdWords pakalpojumus, vajadzētu tevi informēt par to, kā viņš plāno tavas ieceres realizēt un cik daudz laika/naudas līdzekļu tas prasīs. Strādājot pie reklāmas kampaņām, pakalpojumu sniedzējam vajadzētu informēt klientu par to, kā attīstās reklāmas kampaņas un kas jau sasniegts.
Statistika. Būtisks rādītājs, ir regulāras atskaites par paveikto. Mūsu uzņēmums nodrošina ikmēneša atskaites. Izmantojam Google servera datus API un sniedzam klientiem atskaites pēc viņam vēlamiem parametriem, iespēja salīdzināt ar kopējo mājaslapas apmeklējumu, un citiem parametriem.
Starpnieku esamība: Pārbaudi, vai potenciālais pakalpojumu sniedzējs nestrādā tikai kā starpnieks. Starpnieku esamība pakalpojumu cenu sadārdzina, tāpēc izvēlies uzņēmumu, kurā strādā AdWords speciālisti. Tātad izmanto tiešos Google Adwords aģentūru pakalpojumus. Ir tāds teiciens par tiem, kas dara visu.
Ieinteresētība: Ja tiekoties ar potenciālo reklāmas pakalpojumu sniedzēju, viņš neizrāda pietiekamu interesi par uzņēmumu, kuram vēlies izveidot AdWords reklāmas kampaņu, tad tas jāuztver kā brīdinājuma signāls. Jo vairāk pakalpojumu sniedzējs zinās par tavu uzņēmumu, jo veiksmīgāku reklāmas kampaņu viņš varēs izveidot.
Konsultanta faktors. Pievērsiet uzmanību, vai konsultantam svarīgākais nav noslēgt pēc iespējas augstākas summas līgumu neiedziļinoties Jūsu biznesā un Jūsu vajadzībās.
Pakalpojumu cena: Izvēloties pakalpojumu sniedzēju, svarīgs rādītājs ir izmaksas, tomēr nevajadzētu ļaut, lai ļoti zema pakalpojumu cena aizmiglo acis. Bieži vien par zemāko cenu var saņemt arī neefektīvāko reklāmas kampaņu, tāpēc, izvēloties AdWords pakalpojumu sniedzēju, būtu jāņem vērā arī visi augstāk minētie rādītāji.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!