JKonsult | Google Premiere Partner

Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.

Google pārtrauc rādīt sānu malas reklāmas: kas tev par to jāzina?
Google sānu malas reklāmas AdWords sistēmā bija pieejamas jau kopš 2000. gada, bet jau šogad tās no meklēšanas rezultātiem pazudīs pavisam. Iepriekšējā rakstā minējām, kad 19.02.16 Google nāca klajā ar paziņojumu, par labā sāna search reklāmu vietu likvidēšanu, tuvinot atlases rezultātu mobīlā telefona atlases rezultātam.
Šīs izmaiņas ietekmēs Google lietotājus un reklāmdevējus visā pasaulē – turpmāk meklēšanas rezultātu sānu malā tiks rādīts tikai “zināšanu panelis” (par to pastāstīsim kādā no nākamajiem rakstiem) un produktu datu reklāmas ar vizuālo saturu.
Ja agrāk meklēšanas rezultātu augšgalā redzējām maksimums 3 reklāmas, tad turpmāk tām tiks pievienota ceturtā reklāma. Šāds lēmums tika pieņemts, lai Google lietotāji saņemtu meklēšanas rezultātus ar augstu atbilstības līmeni, bet reklāmdevēji varētu sasniegt labākus reklāmu kampaņu rezultātus, augstākus CTR rādītājus.
Protams, šim Google paziņojumam sekoja zināma panika, bet ko tad īsti šīs izmaiņas nozīmē reklāmdevējiem?
Interneta lietotāji visbiežāk klikšķina uz TOP 3 reklāmām: Word Stream apkopotie dati par 2016. gada janvāri liecina, ka 85,4% klientu savāc reklāmdevēji, kuru reklāmas redzamas TOP 3 meklēšanas rezultātu pozīcijās, bet tikai 14,6% klientu klikšķus dabū tie reklāmdevēji, kuru reklāmas redzamas sānu malā un meklēšanas rezultātu pirmās lapas apakšdaļā.
Ceturtā reklāma meklēšanas rezultātu augšgalā piedāvās reklāmdevējiem izmantot reklāmas paplašinājumus, kā arī pozitīvs ir fakts, ka tā būtiski neatšķirsies no organiskajiem meklēšanas rezultātiem, tādējādi ļaujot paaugstināt reklāmas kampaņu efektivitāti. Ceturtā reklāma aizstās līdzšinējo pirmo SEO atlases rezultātu.
Kāpēc Google radīja šīs izmaiņas? Turpmāk Google meklēšanas rezultāti ļoti līdzināsies Google mobilās versijas meklēšanas rezultātiem – viss būs redzams vienā kolonnā. Google testēšnas komanda jauno versiju jau ir izmēģinājuši un atzīst, ka tā būtiski uzlabos reklāmas kampaņu rezultātus. Google nepieņem nepārdomātus lēmumus, šīs izmaiņas ir vienas no pēdējo 10 gadu nozīmīgākajām izmaiņām, ko ir veikusi Google.
Vieglāk pieejami reklāmu paplašinājumi. Reklāmas, kuras agrāk parādījās sānu malā, nevarēja izmantot reklāmas paplašinājumus, bet jaunā sistēma ļaus reklāmas paplašinājumus izmantot visiem reklāmdevējiem, padarot reklāmas daudz atbilstošākas meklējumam un uzlabojot CTR %.
Lielākie zaudētāji būs uzņēmumi, kuru mājaslapas parādīsies organiskajos meklēšanas rezultātos. Cilvēkiem, kas savām mājaslapām cer piesaistīt apmeklētājus tikai ar SEO saturu, Google izmaiņas nesīs sliktas ziņas, jo apmaksātie meklēšanas rezultāti iegūs vēl lielāku apmeklētāju plūsmu savām mājaslapām.
Speciālisti iesaka reklāmdevējiem saglabāt mieru, jo krasas izmaiņas reklāmas izmaksās netiek prognozētas. Protams, izmaksas pieaugs, bet noteikti ne tik dramatiski, lai mainītu uzņēmumu reklamēšanās paradumus. Turklāt šīs izmaiņas garantēs arī efektīvākas reklāmas kampaņas, ļaujot par to pašu naudas ieguldījumu sasniegt augstākus rezultātus.
Avots izmantojot rakstu: WordStream

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!