JKonsult | Google Premiere Partner

Izdzīvos, kas mainīsies

Lai gūtu panākumus, ir  jāgrib tos gūt, ir jāizmanto jaunas pieejas, efektīvas pieejas – vakardienas metodes ir jāaizstāj ar jaunām.  Mūsdienās viss attīstās pārāk strauji, lai izmantotu vakardienas metodes. Uzņēmumam pastāv vairāki varianti, kā rīkoties:

 

  1. Nedarīt neko un turpināt izmantot esošos ceļus, kā tiek sasniegts klients.
  2. Meklēt konkrētu literatūru, mācīties un mēģināt apgūt jaunas pieejas klientu piesaistē.
  3. Pieņemt jaunu darbinieku, kas nodarbotos ar efektīvu risinājumu izmantošanu uzņēmuma izvirzīto mērķu sasniegšanai.
  4. Iesaistīties apšaubāmos projektos, kur atdeve ir grūti mērāma.
  5. Vai arī nolīgt mūsu komandu, kas palīdzēs un ieteiks ekonomiski izdevīgākos un efektīvākos veidus, kā sasniegt Jūsu potenciālo klientu. Jūs iegūsiet nevis vienu, bet vairākus darbiniekus, kas palīdzēs Jūsu uzņēmuma sasniegt Jūsu iecerētos mērķus.

 

Lai kaut ko sasniegtu, ir jāstrādā un jāstrādā daudz. Princips ‘’ieliku un aizmirsu’’ nedarbojas klientu piesaistē. Var jau būt, ka kādreiz arī nostrādā šis princips, bet tas ir tas pats, kas spēlēt Bingo loteriju. Mēs esam gatavi strādāt, lai tiktu realizēti mūsu klienta izvirzītie mērķi.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!