Google pārcēla jaunās Google Premiere Partneru prasības uz 2021. gadu
Iepriekš, lai iegūtu Google Premiere Partneru statusu, bija nepieciešams pierādīt, ka uzņēmuma speciālistiem ir pietiekamas zināšanas un iemaņas darbam ar AdWords, bet pati kompānija atbilst noteiktām efektivitātes prasībām: izdevumu apjomam, AdWords ieņēmumiem un klientu bāzei ir jāaug un jābūt stabiliem.
Turpmāk uzņēmumiem, kas vēlas iegūt partnera statusu, būs izvirzītas jaunas prasības. Iepriekš Google plānoja uzsākt jaunu programmu no 2020. gada jūnija, bet Covid-19 ir negatīvi ietekmējis daudzus uzņēmumus. Apzinoties to, Google nosūtīja e-pastu visiem saviem partneriem, lai informētu viņus, ka jaunās izmaiņas tika atliktas līdz 2021. gadam.
Google Ads pieprasa marketinga aģentūrām izmantot savus ieteikumus vai pretējā gadījumā tās riskēs zaudēt savu Google Premiere Partneru emblēmu
- gada februārī Google Ads paziņoja par būtiskām izmaiņām Google partneru emblēmas programmā.
Trīs svarīgākās izmaiņas ir sekojošas:
- Saglabāt kvalitātes rādītāju 70% apjomā vai augstāku, kas daļēji tiek aprēķināts, pieņemot mašīnmācības ieteikumu par noteiktu daudzumu.
Iepriekšējās prasības: atbilstība Google prasībām par reklāmu tēriņiem un ieņēmumu pieauguma nodrošināšanā. Bez tam arī jāuztur un jāattīsta klientu bāze.
- Reklāmas tēriņu saglabāšana vismaz 20 000 ASV dolāru apmērā 90 dienu laikā, kas ir divreiz lielāka summa par pašreizējo.
Iepriekšējās prasības: iztērēt vismaz 10 000 ASV dolāru 90 dienu garajai reklāmai.
- Vismaz 50% no uzņēmuma lietotājiem jābūt Google Ads sertificētiem speciālistiem.
Iepriekšējās prasības: sertifikācijas uzņēmumā jābūt vismaz 1 lietotājam, kas ir Google Ads sertificēts speciālists.
Google paziņoja, ka izmaiņas tiek veiktas, lai saglabātu programmas augsto standartu, un šīs izmaiņas attieksies uz visiem partneriem – jaunajiem un esošajiem.
Tomēr daudzas digitālā mārketinga aģentūras nav sajūsmā par jaunajām izmaiņām un uzskata, ka tās ir apgrūtinošas. Aģentūras apgalvo, ka Google optimizācija ignorē viņu zināšanas un pieredzi, un viņu klientu kampaņām nav nekādas jēgas.
Galvenokārt, aģentūras pauž raizes par 70% vai augstāku kvalitātes rādītāju. Aģentūras vienmēr piešķir prioritāti savu klientu interesēm un negrasās upurēt veiktspēju, veicot izmaiņas savā kontā, vienkārši lai iegūtu emblēmu vai sertifikātu no Google reklāmas platformas.
Vairākas marketinga aģentūras uzskata tagadējo aizkavēšanos ne tikai par atelpu, bet arī par cerības zīmi. Šī jauno izmaiņu atlikšana dod viņiem vairāk laika, lai mēģinātu pārliecināt Google Ads mainīt jaunās prasības. Pašlaik nav zināms, vai Google Ads būs gatavs pielāgot savas jaunās prasības marketinga aģentūru vajadzībām. Skaidrs ir tikai tas, ka aģentūras ir pateicīgas, ka tām ir vairāk laika sagatavoties jaunām prasībām.
Var saprast, ka Google Ads ir pārliecināts, ka viņu automatizētie ieteikumi ir labākais veids, kā partneri var optimizēt savus kontus. Joprojām nav skaidrs, vai partneri to pieņems, vai tomēr atteiksies no partneru Emblēmas programmas, lai varētu turpināt labāk apkalpot savus klientus.