Reklāmas industrija nemitīgi attīstās, jo potenciālo klientu uzmanības piesaistīšana laika gaitā kļūst arvien sarežģītāka, tāpēc līdz ar reklāmas industriju attīstās arī Google AdWords. Kādi tad ir jaunumi, kādus Google Adwords 2014. gadā jau ieviesuši un kādus vēl tikai plāno ieviest, lai palīdzētu saviem lietotājiem sasniegt vēlamo rezultātu?
Google AdWords jaunumi 2014. gadā:
- AdWords uzlabotās kampaņas – tās palīdz ietaupīt laiku un uzlabot kampaņu rezultātus, ļaujot AdWords lietotājam iegūt plašāku kontroli un detalizētākus pārskatus;
- Elastīgās cenu noteikšanas stratēģijas – tās sniedz iespēju izmantot automātisko cenu noteikšanu tavā izvēlētajā laikā, vietā un veidā, vienlaicīgi neizslēdzot iespēju izmantot arī manuālo cenu noteikšanu;
- Atkārtota mārketinga saraksti meklēšanas reklāmām – tie nodrošina to, ka cilvēks, kas reiz apmeklējis tev piederošo mājaslapu vai interneta veikalu, tajā, ļoti iespējams, atgriezīsies;
- Izvērsti pārskati par reklāmguvumiem – tie ļauj novērtēt to, cik efektīvi darbojas reklāma, un kā tā ietekmē apmeklējumu un pasūtījumu skaitu.
Jāpiemin, ka Google AdWords ir nepārtrauktā attīstībā un uzlabojumi tiek veikti regulāri, lai Google AdWords lietotāji, izmantojot Google reklamēšanās iespējas, panāktu vēlamo rezultātu.
Sāksim sarunu
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]