Sociālo tīklu kontu uzturēšana

Uzņēmuma stāsta veidošana, vajadzīgo auditoriju uzrunāšana un Jūsu produktu reklamēšana.

Digitālās reklāmas aģentūra
Darbojas kopš 2013 gada | Google Premiere Partner aģentūra
Reklāmas kampaņas vadība atbilstoši klientu izvirzītiem mērķiem. Ņemot vērā datus un pierezi.
Lāčplēša iela 62, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1011
Par mums
18 profesionāļu komanda
Vērtības
Sadarbība, kas balstīta atdeves radīšanā
Klientu piesaiste
Reklāmas stratēģija | Google Ads | META | TikTok
Strādājam, lai piesaistītu klientus un realizētu viņu mērķus. Uz tā arī ir balstīta mūsu sadarbība.
Lāčplēša iela 62, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1011
Efektīvi
Strādājam, lai nodrošinātu ilgtermiņa sadarbību.
Ar izpratni
Katrs bizness ir individuāls

Sociālo kontu uzturēšanā tā, it kā to darītu Jūs paši

Uzņēmuma stāsta veidošana, vajadzīgo sekotāju piesaiste, produktu, pakalpojumu reklamēšana, konkursu rīkošana, mājaslapas apmeklētāju uzrunāšana. Uzturam sociālos kontus latviešu, krievu, angļu valodās.

Facebook Pixel

Vai Jūsu mājaslapā jau ir Facebook Pixel? Lieliski! Ja nav, mēs to palīdzēsim instalēt, jo tas savukārt palīdzēs mums iegūt svarīgu informāciju par lietotājiem un Jūsu potenciālajiem klientiem, lai uzlabotu Jūsu kampaņu efektivitāti. Facebook Pixel mums ļaus atkārtoti uzrunāt tos, kas jau ir bijuši ieinteresēti!

Vajadzīgā auditorija

Meta piedāvā ārkārtīgi plašas auditorijas definēšanas iespējas. Atkarībā no kampaņas mērķa mēs varam sašaurināt vai paplašināt auditoriju, izveidot līdzīgu auditoriju u.tml.

Atkārtotais mārketings

Atkārtota mājaslapas apmeklētāju un ierakstu lasītāju uzrunāšana ar konkrētu ziņu palīdzēs Jums noturēt to interneta lietotāju uzmanību, kuri reiz ir interesējušies par Jūsu piedāvājumu. Izveidojot atbilstīgu saturu, mūsu uzdevums ir pārvērst šos interesentus par Jūsu uzņēmuma klientiem.

Radoša pieeja

Troksnis ir liels! To nevar noliegt. Tieši tādēļ radoša pieeja vairs nav tikai interesanti noformējuma risinājumi, bet visa stratēģija un saturs kopumā. Veicam arī A/B testēšanu, lai pārbaudītu labāko risinājumu un Jūsu uzņēmuma kampaņa būtu iespējami efektīva.

Komunikācijas nodrošināšana Jums vēlamajā stilā

Dažādu stratēģiju izvēle sociālo profilu uzturēšanā, ņemot vērā klienta biznesu un potenciālo klientu profilu.

Pirms reklāmas kampaņas izveides mēs ar lielu interesi izpētām nozari, kurā darbojas Jūsu uzņēmums, uzņēmuma stiprās puses, kā arī citu informāciju, tostarp statistikas datus, auditorijas un rezultātus no iepriekšējām kampaņām.

Visa šī informācija mums ļauj izveidot efektīvu, uz rezultātu orientētu reklāmas stratēģiju.

Katra publikācija ir kā piliens ūdensglāzē — it kā niecīgs, tomēr glāze top pilnāka. Gluži pēc tāda paša principa mēs veidojam Facebook un Instagram saturu — radošu, saprotamu un interesantu, kas palīdzēs sasniegt uzņēmuma mērķus. Un, protams, uzņēmuma tēlam atbilstošs stils un vizuālie risinājumi!

Mēs gribam zināt, ko un kā dara konkurenti, jo mēs vēlamies palīdzēt Jūsu uzņēmumam būt un izskatīties labākam! Pirms reklāmas kampaņas un stāstu veidošanas, kā arī visā sadarbības procesā mēs veicam konkurentu izpēti un novērošanu.

Ar noformējuma palīdzību mēs radām sajūtas un izraisām rīcību, pārsteiguma momentu, pozitīvas emocijas, piesaistām uzmanību u. c. Viss ir atkarīgs no Jūsu kampaņas! Protams, lielisks noformējums ir vajadzīgs visai Jūsu kampaņai, it īpaši mērķlapai, kur interneta lietotājs ir viena soļa attālumā, lai kļūtu par klientu!

Mērķlapa nosaka aptuveni 50 % no kampaņas efektivitātes. Īstenojot katru kampaņu, ir nepieciešams, lai tās mērķlapa atbilstu pamata prasībām, bet kampaņas laikā mēs to varam uzlabot, balstoties uz statistikas datiem jeb kampaņas starprezultātiem.

Uztaisījām, palaidām un gaidām. Pie mums tā nenotiek! Mēs neko negaidām! Ja kampaņas laikā, analizējot datus, pamanām sakarības un lietas, ko ir iespējams uzlabot, lai palielinātu reklāmguvumu apjomu un kampaņas efektivitāti – mēs rīkojamies! Rītdienai ir jābūt labākai par vakardienu!

Kādēļ sadarboties ar mums

Remārketinga kampaņas

Būtu muļķīgi palaist garām potenciālos klientus, kas jau ir bijuši Tava uzņēmuma mājaslapā un iepazinušies ar tā piedāvājumu. Tieši tāpēc Tev noteikti ir jāizmanto plašās remārketinga vai retārgetinga iespējas jeb mājaslapas apmeklētāju atkārtota uzrunāšana.

Remārketinga kampaņa ļauj demonstrēt reklāmas gan tiem, kas ir tikai redzējuši Tava uzņēmuma saturu vai bijuši tā mājaslapā, gan tiem, kuri ir veikuši kādu darbību: pieteikumu, pieprasījumu u. c.

Sāksim sarunu