JKonsult | Google Premiere Partner

Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte

Ar Google Analytics saproti mājaslapas kvalitatīvo mājaslapas apmeklējuma daļu. 

Analizējot reklāmas kampaņas datus, viens no svarīgākajiem lielumiem noteikti ir konversijas rādītāji. Jaunā Session Quality sistēma reklāmdevējiem ļauj saprast to, kas ir tās lietas, kuras nodrošina visaugstākos konversijas rādītājus un liek potenciālajiem klientiem nonākt vistuvāk konversijas veikšanai.

Session Quality vērtē katru sesiju skalā no 1-100, kurā 1 nozīmē to, ka apmeklētājs bijis tālu no darījuma veikšanas, bet 100 nozīmē, ka apmeklētājs bijis vistuvāk darījuma veikšanai. Ko tas viss nozīmē? Iegūtie dati ļauj reklāmdevējam saprast to, kādas darbības visbiežāk noved apmeklētāju līdz konversijas veikšanai, bet kādas darbības apmeklētāju atgrūž. Izmantojot šos datus remārketingā, iespējams panākt ļoti augstus konversijas rādītājus un lielisku investīciju atdevi.

Apmeklējumu kvalitātes atskaite pieejama tad, ja pēdējā mēneša laikā bijuši vismaz 1000 eCommerce darījumu, kā arī jābūt iestatītai E-komercijas izsekošanai.

Session Quality dati ļauj:

  • Salīdzināt visu apmeklētāju kopumu ar apmeklētājiem, kas izrādījuši vislielāko aktivitāti.
  • Saprast, vai mājaslapa apvienojumā ar reklāmu piesaista lielu aktīvo apmeklētāju procentu.
  • Uzzināt, kuri atslēgvārdi un kampaņas piesaista visaktīvākos apmeklētājus.
  • Saprast, kuri konversijas ceļi ir visefektīvākie.
  • Uzzināt, kāds ir neefektīvo sesiju procentuālais rādītājs, kā arī to, kādi atslēgvārdi un kampaņas piesaista neaktīvos apmeklētājus.

Zinot šos un vēl citus datus, ko sniedz apmeklētāju kvalitātes atskaite, iespējams veidot efektīvas reklāmas kampaņas, kuru mērķauditorija ir cilvēki, kas izrādījuši spēcīgu interesi par jūsu piedāvājumu. (Piemēram, pētījuši produktus, pievienojuši kādu no tiem savam grozam, bet tā arī nav iegādājušies.) Izvēloties šos cilvēkus par remārketinga auditoriju, iespējams nodrošināt regulāru un ātru konversijas rādītāju kāpumu.

Ko darīt ar kvalitātes atskaitēm? Tas ir katra paša ziņā. Uzņēmumiem, kas savus datus neanalizē, no mājaslapas apmeklējuma analīzes  būs maza jēga, bet tiem, kas šādus datus rūpīgi pēta un analizē, šīs sistēmas sniegtie dati ļaus sasniegt jaunus augstumus, jo apmeklējumu kvalitātes atskaites datus var pārvērst efektīvās darbībās. Session Quality ļauj identificēt jaunas tendences un plānot iedarbīgas taktikas, kuras bez šīs sistēmas būtu grūti pamanīt un veidot.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »