JKonsult | Google Premiere Partner

Google atkārtotais mārketings 2

Interneta veikalu un mājaslapu īpašniekiem ir svarīgi, lai cilvēks, kurš apmeklējis interneta veikalu, tajā arī kaut ko iegādātos, tomēr panākt to nav nemaz tik viegli. Visbiežāk cilvēks, kurš meklē kādu konkrētu preci, meklē arī lētākas alternatīvas un bieži vien aizmirst par interneta resursiem, kurus iepriekš apmeklējis. Tieši tāpēc svarīgi atgādināt klientam par sava interneta veikala un tajā pieejamo preču eksistenci, izmantojot remārketingu jeb atkārtoto mārketingu.

Kā atkārtotais mārketings palīdz biznesam?

Visbiežāk uzņēmumi, kas pērk un izvieto reklāmas internetā, pieļauj kļūdu, piedāvājot savu produkciju visiem, iepriekš neatlasot reklāmas mērķauditoriju. Šādās situācijās reklāma visbiežāk tiek ignorēta un tā sasniedz pavisam niecīgu daļu potenciālo uzņēmuma klientu, bet pašiem uzņēmējiem šāda reklāma ir neizdevīga, tā var radīt samērā lielus zaudējumus un niecīgus reklāmguvumus. Tieši tāpēc vajadzētu izvēlēties atkārtoto mārketingu, jo tad jūsu uzņēmuma reklāma tiks rādīta tikai tiem cilvēkiem, kurus patiešām interesē jūsu piedāvātie pakalpojumi vai preces. Atkārtotais mārketings ļauj sasniegt lietotājus, kas jau reiz apmeklējuši jūsu interneta veikalu un aplūkojuši dažādas preces.

Turklāt kā lielu atkārtotā mārketinga plusu var uzsvērt to, ka reklāmu iespējams pielāgot katram apmeklētājam individuāli – piemēram, ja apmeklētājs ķermeņa kopšanas produktu lapā aplūkojis kādu matu kopšanas līdzekli, tad viņam domātajā reklāmā figurēs tieši tās preces, par kurām viņš būs izrādījis interesi.

Izdevīgs piedāvājums Jūsu mājaslapai spied šeit.

Atkārtotā mārketinga izmantošanas veidi:

  • Atkārtots mārketings reklāmas tīklam;
  • Atkārtota mārketinga saraksti meklēšanas reklāmām;
  • Dinamiskais atkārtotais mārketings (Google Merchant Center lietotājiem);
  • Atkārtots mārketings mobilajām ierīcēm.

Ja meklējat veidus, kā uzlabot pārdošanas apjomus savā interneta veikalā, tad būtu vērts atkārtotā mārketinga sniegtās iespējas papētīt sīkāk un izvēlēties tieši sava biznesa uzlabošanai piemērotāko variantu.

Kāpēc Google iesaka izmantot atkārtoto mārketingu Google reklāmas tīklā?

    • Lai iegūtu informāciju par reklāmas rādīšanas vietām;
    • Lai nodrošinātu vienkāršu reklāmu veidošanu;
    • Lai garantētu efektīvu cenu noteikšanu;
    • Lai sasniegtu savus klientus arī tad, kad viņi apmeklē citas interneta vietnes;
    • Lai veiksmīgi varētu veikt mērķauditorijas pielāgošanu;
    • Lai sasniegtu savus klientus brīdī, kad pastāv vislielākā iespēja, ka viņi kaut ko no jūsu piedāvātā preču/pakalpojuma klāsta iegādāsies.

Vairāk par displeja reklāmām.

 

Google reklāmas izmaksas.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

Google tēma

Google trendi 2021. gadam

Google reklāma ir pastāvīga vērtība, jo ar to iespējams sasniegt savus potenciālos klientus, lai arī kur interneta vidē viņi atrastos – meklējot informāciju Google meklētājā,

Lasīt vairāk »