Reklāma Google Cenas

Izmaksu ietekmējošie faktori un aģentūras izmaksas uzturot Google Ads kontu

Esiet gatavi saņemt labāko piedāvājumu?

Kādi faktori ietekmē Google Ads izmaksas

Galvenie faktori, kas ietekmē Google Ads izmaksas ir: nozare kurā darbojaties, valsts kur vēlaties reklamēties,  konkurence, mājaslapas kvalitāte, esošās SEO pozīcijas mājaslapā. Protams ir vēl daudzi citi faktori, tos mēs Jums izstāstīsim klātienē.

 

Jūsu nospraustie mērķi nosaka arī nepieciešamo budžetu to sasniegšanai. Vai mērķis ir atrasties Google atlases rezultātā? Vai tomēr mērķi ir iegūt jaunus klientus? Ir nozares, kurās jauna klienta vērtība ir ļoti liela un konkurence ļoti asa. Šādās nozarēs arī tēriņi Jūsu mērķu sasniegšanai būs augstāki.

Kampaņas iestatīšana ir darbs, kas jāveic uzsākot katru Google Ads reklāmas kampaņu. Jādefinē mērķi, jāiestata mājaslapā, Google Analytics, Google Ads, reklāmas teksti, kampaņas izveide. Tas viss ir jāizdara pirms Jūsu Google reklāma sāk strādāt tiešsaistē.

Google atlases rezultātā iespējamas četras Top pozīcijas virs dabīgā atlases rezultāta, atrasties Top pozīcijās nozīmē iespēju piesaistīt vairāk klientu, bet arī jārēķinās ar lielākām izmaksām. Vēlme būt visu laiku pirmajam, otrajam Google Ads atlases rezultātā paaugstinās reklāmas budžeta izmaksas.

Jūsu reklāmas budžetu noteikti palielinās remārketinga lietošana. Remārketings piesaistīs vairāk uzmanības no mājaslapas apmeklētāju puses, Jūsu piedāvājumu vairāk pamanīs, līdz ar to arī vairosies pārdošanas iespējas.

Līgumi standartā ir 3-6-9-12 mēnešu sadarbības līgumi, izmaksas slēdzot 12 mēnešu līgumu var būt nedaudz mazākas, kā tas ir slēdzot trīs mēnešu līgumu. Lai sasniegtu labu rezultātu nepieciešams laiks, kampaņas optimizācija, rezultātu apkopošana, stratēģiju maiņas, datu analizēšana utt., Reizēm izmaiņas jūtamas jau pirmajā Google reklāmas dienā, bet caurmērā kvalitatīvs darbs pie Google reklāmas, statistikas, mērķu izpildes nav iedomājams īstermiņā (ir izņēmumi, sezonas biznesi).

Jo lielāki mērķi un izaicinājumi, jo vairāk ir jāstrādā aģentūrai, lai Jūsu nospraustos mērķus sasniegtu. Palielinoties reklāmas budžetam, palielinās arī aģentūras ieguldītais darbs un tas protams ietekmē ikmēneša Jūsu Google Ads kampaņas uzturēšanas izmaksas.

Aģentūras izmaksas apkalpojot Google Ads kontu

Aģentūras izmaksas

Aģentūras izmaksas mēnesī uzturot Google Ads kontu, kura reklāmas budžets nepārsniedz 500 EUR svārstās no 100 līdz 200 EUR. Maziņiem reklāmas budžetiem līdz 200 EUR varam izveidot individuālu piedāvājumu.

Komunikācija

Komunicēšana pēc izjūtām šodien vairs nedarbojas! Konkurence un troksnis liek pārdomāt katru soli. Palīdzēsim Tev izstrādāt efektīvu stratēģiju, lai veidotu Tava uzņēmuma tēlu un veicinātu pārdošanu. Strādājam, kā komanda.

Atgriezeniskā saite

Darbs komandā, komunikācija, ieteikumi no mums, savukārt, no Jums gaidām informāciju par to, kas ir svarīgs Jums - jaunumi, atlaides, akcijas utt.,

Pieredze ar ko varat rēķināties

Ar Google Ads piedāvātajām iespējām individuāli esam pazīstami kopš 2009 gada, kā uzņēmums, kopš 2013 gada. Esam Google Partneri kopš 2015 gada un Google Premiere Partneri kopš 2016 gada. "We do magic"

Efektīva, vienkārša un uzticama sadarbība

Kādēļ sadarboties ar mums

Domājam
konversijā

Rīkojamies
klienta interesēs

Komunicējam daudz
un par tēmu

Uz rezultātu
orientēti

Starptautiska
pieredze

Mūsu klienti

Atsauksmes no mūsu klientiem

Sāksim sarunu