<<<---         -->>>

PIERAKSTI

Google paplašina slēgtās darbības (exact match) atslēgas vārdu variācijas
Google tēma

Google paplašina slēgtās darbības (exact match) atslēgas vārdu variācijas

Līdz šim precīzas atbilstības (exact match) atslēgvārdu tārgetings nozīmēja to, ka meklējamā frāze teksta formā bija identiska atslēgvārdam (vēlāk tiešai...
Read More
Google Adwords jaunā versijā, kā Google Ads
Google tēma

Google Adwords jaunā versijā, kā Google Ads

Jaunā Google AdWords informācijas paneļa lietošana Pēdējo sešu gadu laikā AdWords informācijas panelī notikušas daudzas izmaiņas un revolūcijas citos Google...
Read More
SEO pret CPC reklāmām: kas ilgtermiņā izdevīgāks?
Google tēma

SEO pret CPC reklāmām: kas ilgtermiņā izdevīgāks?

Mazu un vidēju uzņēmumu īpašnieki bieži vien vaicā: “Kas manam uzņēmuma būs izdevīgāks ilgtermiņā – rūpīgi veidots SEO saturs vai...
Read More
Google pluss SEO uzlabošanai
Google tēma

Google pluss SEO uzlabošanai

Google+ SEO uzlabošanai Google+ profilā veiktie ieraksti tiek indeksēti un tie parādās Google meklēšanas rezultātu lapās, tāpēc svarīgi ir ne...
Read More
Google My Business lietošanas ieguvumi
Google tēma

Google My Business lietošanas ieguvumi

Google My Business ir viens no svarīgākajiem uzņēmējiem domātajiem interneta rīkiem – tas ļauj svarīgākajai uzņēmuma informācijai parādīties tieši tajā...
Read More
Asistētās konversijas Google Adwords.
Google tēma

Asistētās konversijas Google Adwords.

Kas ir asistētās konversijas? Viena no lietām, ko cilvēki Google Analytics sistēmā ignorē, ir asistētās konversijas. Kas tās tādas ir...
Read More
Reklāmas atbilstības uzlabošana Google Adwords
Google tēma

Reklāmas atbilstības uzlabošana Google Adwords

Reklāmas kvalitātes rādītājs ir svarīgs elements, kas jāņem vērā, ja vēlies izdevīgākus reklamēšanās nosacījumus no Google un labākas reklāmas pozīcijas...
Read More
Kvalitātes rādītāji (QS) Google Adwords
Google tēma

Kvalitātes rādītāji (QS) Google Adwords

Plašāks ieskats Google  kvalitātes rādītāju komponentos Līdz šim reklāmdevējiem nav bijis pieejams ērti lietojams rīks, kas ļautu ērti vienuviet apskatīt...
Read More
Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte
Google tēma

Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte

Ar Google Analytics saproti mājaslapas kvalitatīvo mājaslapas apmeklējuma daļu.  Analizējot reklāmas kampaņas datus, viens no svarīgākajiem lielumiem noteikti ir konversijas rādītāji....
Read More
Kā saņemt vairāk “like” Facebook
Sociālie tīkli

Kā saņemt vairāk “like” Facebook

Vairāk nekā 60 miljoni uzņēmumu visā pasaulē ir izveidojuši savu uzņēmumu Facebook lapas, lai popularizētu un reklamētu savus uzņēmumus. Kam...
Read More
Google Tag Manager – kāpēc to lietot?
Google tēma

Google Tag Manager – kāpēc to lietot?

Google Tag Manager jeb GTM ir Google sistēma, kas tika radīta 2012. gadā, lai atvieglotu Google Analytics tagu menedžēšanu. Šis rīks ir ērti lietojams un ļauj veikt tagu pārvaldīšanu arī cilvēkiem bez padziļinātām JavaScript vai IT zināšanām, tādējādi ļaujot ietaupīt ne tikai laiku, bet arī darba resursus. Pateicoties GTM, iespējams mājaslapai pievienot un atjaunot Google AdWords tagus, Google Analytics tagus, DoubleClick Floodlight tagus un arī daudzus ar Google nesaistītus trešo pušu tagus tieši no Google Tag Manager sistēmas. Sistēma novērš kļūdu rašanos, kā arī ļauj mājaslapā ātri izvietot tagus. Ja pārvaldi vairākas mājaslapas, tad GTM ir ideāla sistēma, jo tā ļauj izveidot vairākus tagu konteinerus – katrai mājaslapai savu, lai to pārvaldīšana būtu ērtāka un vienkāršāka.
Read More
Īsziņu paplašinājumi Google Adwords
Google tēma

Īsziņu paplašinājumi Google Adwords

Jau pāris mēnešus Google testē click-to-text mobilo reklāmu paplašinājumus, kas ļaus AdWords lietotājiem veiksmīgāk dibināt kontaktu ar potenciālajiem klientiem, tādējādi...
Read More
Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?
Google tēma

Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?

Google speciālisti pagājušā gada beigās aktivizēja Smart Goals sistēmu: tā izmanto konversijas datus no citām vietnēm, kas lieto Google Analytics,...
Read More
Google ierobežos iespiestās reklāmas
Google tēma

Google ierobežos iespiestās reklāmas

Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot no 2017. gada 10. janvāra, būtiski ierobežos iespiesto reklāmu rādīšanu (pop up baneri mājaslapās), jo...
Read More
Google paplašinātās reklāmas
Google tēma

Google paplašinātās reklāmas

Maijā notikušajā Google Performance samitā tika paziņots par AdWords reklāmu paplašināšanu, bet tagad, kad paplašinātās reklāmas nodotas reklāmdevēju vērtējumam, Google...
Read More
Google paplašina teksta reklāmas
Google tēma

Google paplašina teksta reklāmas

Nesen notikušajā Google Performance samitā tika paziņots, ka Google paplašinās tuvākajā laikā teksta reklāmas zīmju skaitu, tādējādi būtiski mainot AdWords...
Read More
Google AdWords likmju noteikšana ierīcēm
Google tēma

Google AdWords likmju noteikšana ierīcēm

Maijā Google pārstāvji paziņoja, ka tuvāko mēnešu laikā tiks aktivizēta jauna reklāmas likmju noteikšanas sistēma, kas ļaus noteikt atšķirīgas un...
Read More
Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu
Google tēma

Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu

2015. gada 21. aprīlī Google aktivizēja jaunu algoritmu, kas zināms kā Mobilegeddon – tas būtiski ietekmēja meklēšanas rezultātus, kas tika...
Read More
Izmaiņas Google reklāmu cenās
Google tēma

Izmaiņas Google reklāmu cenās

Samērā nesen no Google meklēšanas rezultātiem pazuda sānu malas reklāmas, bet reklāmu skaits, kas parādās pirms organiskajiem meklēšanas rezultātiem, tika...
Read More
Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.
Google tēma

Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.

Google pārtrauc rādīt sānu malas reklāmas: kas tev par to jāzina? Google sānu malas reklāmas AdWords sistēmā bija pieejamas jau...
Read More
1 2 3 4