<<<---         -->>>

PIERAKSTI

Kvalitātes rādītāji (QS) Google Adwords
Google tēma

Kvalitātes rādītāji (QS) Google Adwords

Plašāks ieskats Google  kvalitātes rādītāju komponentos Līdz šim reklāmdevējiem nav bijis pieejams ērti lietojams rīks, kas ļautu ērti vienuviet apskatīt...
Read More
Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte
Google tēma

Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte

Ar Google Analytics saproti mājaslapas kvalitatīvo mājaslapas apmeklējuma daļu.  Analizējot reklāmas kampaņas datus, viens no svarīgākajiem lielumiem noteikti ir konversijas rādītāji....
Read More
Kā saņemt vairāk “like” Facebook
Sociālie tīkli

Kā saņemt vairāk “like” Facebook

Vairāk nekā 60 miljoni uzņēmumu visā pasaulē ir izveidojuši savu uzņēmumu Facebook lapas, lai popularizētu un reklamētu savus uzņēmumus. Kam...
Read More
Google Tag Manager – kāpēc to lietot?
Google tēma

Google Tag Manager – kāpēc to lietot?

Google Tag Manager jeb GTM ir Google sistēma, kas tika radīta 2012. gadā, lai atvieglotu Google Analytics tagu menedžēšanu. Šis rīks ir ērti lietojams un ļauj veikt tagu pārvaldīšanu arī cilvēkiem bez padziļinātām JavaScript vai IT zināšanām, tādējādi ļaujot ietaupīt ne tikai laiku, bet arī darba resursus. Pateicoties GTM, iespējams mājaslapai pievienot un atjaunot Google AdWords tagus, Google Analytics tagus, DoubleClick Floodlight tagus un arī daudzus ar Google nesaistītus trešo pušu tagus tieši no Google Tag Manager sistēmas. Sistēma novērš kļūdu rašanos, kā arī ļauj mājaslapā ātri izvietot tagus. Ja pārvaldi vairākas mājaslapas, tad GTM ir ideāla sistēma, jo tā ļauj izveidot vairākus tagu konteinerus – katrai mājaslapai savu, lai to pārvaldīšana būtu ērtāka un vienkāršāka.
Read More
Īsziņu paplašinājumi Google Adwords
Google tēma

Īsziņu paplašinājumi Google Adwords

Jau pāris mēnešus Google testē click-to-text mobilo reklāmu paplašinājumus, kas ļaus AdWords lietotājiem veiksmīgāk dibināt kontaktu ar potenciālajiem klientiem, tādējādi...
Read More
Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?
Google tēma

Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?

Google speciālisti pagājušā gada beigās aktivizēja Smart Goals sistēmu: tā izmanto konversijas datus no citām vietnēm, kas lieto Google Analytics,...
Read More
Google ierobežos iespiestās reklāmas
Google tēma

Google ierobežos iespiestās reklāmas

Google pārstāvji paziņojuši, ka, sākot no 2017. gada 10. janvāra, būtiski ierobežos iespiesto reklāmu rādīšanu (pop up baneri mājaslapās), jo...
Read More
Google paplašinātās reklāmas
Google tēma

Google paplašinātās reklāmas

Maijā notikušajā Google Performance samitā tika paziņots par AdWords reklāmu paplašināšanu, bet tagad, kad paplašinātās reklāmas nodotas reklāmdevēju vērtējumam, Google...
Read More
Google paplašina teksta reklāmas
Google tēma

Google paplašina teksta reklāmas

Nesen notikušajā Google Performance samitā tika paziņots, ka Google paplašinās tuvākajā laikā teksta reklāmas zīmju skaitu, tādējādi būtiski mainot AdWords...
Read More
Google AdWords likmju noteikšana ierīcēm
Google tēma

Google AdWords likmju noteikšana ierīcēm

Maijā Google pārstāvji paziņoja, ka tuvāko mēnešu laikā tiks aktivizēta jauna reklāmas likmju noteikšanas sistēma, kas ļaus noteikt atšķirīgas un...
Read More
Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu
Google tēma

Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu

2015. gada 21. aprīlī Google aktivizēja jaunu algoritmu, kas zināms kā Mobilegeddon – tas būtiski ietekmēja meklēšanas rezultātus, kas tika...
Read More
Izmaiņas Google reklāmu cenās
Google tēma

Izmaiņas Google reklāmu cenās

Samērā nesen no Google meklēšanas rezultātiem pazuda sānu malas reklāmas, bet reklāmu skaits, kas parādās pirms organiskajiem meklēšanas rezultātiem, tika...
Read More
Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.
Google tēma

Izmaiņas Google reklāmā – rokam dziļāk.

Google pārtrauc rādīt sānu malas reklāmas: kas tev par to jāzina? Google sānu malas reklāmas AdWords sistēmā bija pieejamas jau...
Read More
Google pārtrauks rādīt labās sānu malas reklāmas
Google tēma

Google pārtrauks rādīt labās sānu malas reklāmas

19.02.16 Google nāca klajā ar paziņojumu, ka Google meklēšanas rezultātu labajā sānu malā vairs netiks rādītas Google AdWords reklāmas. Ko...
Read More
Padomi Google optimizācijai
Google tēma

Padomi Google optimizācijai

7 lietas Google optimizācijai Lai mājaslapa būtu Google meklētājam draudzīga, regulāri jāveic satura optimizācija. Kādas tad ir būtiskākās lietas, kurām...
Read More
Kā izvēlēties Google AdWords pakalpojumu sniedzēju?
Google tēma

Kā izvēlēties Google AdWords pakalpojumu sniedzēju?

Reklāmas tirgū 2015. gadā Google ieņēma līdera pozīciju, tāpēc arī 2016. gadā reklāmas speciālisti iesaka uzņēmumiem reklamēties Google reklāmas tīklā,...
Read More
Kas ir Google partneri?
Google tēma

Kas ir Google partneri?

Iespējams, ne visi ir dzirdējuši par Google Partners programmu, bet katrs no mums noteikti ir redzējis reklāmas, kas tiek demonstrētas...
Read More
Reklāmas pozīcija Google atlases rezultātos
Google tēma

Reklāmas pozīcija Google atlases rezultātos

Pirmajā Google atlases rezultāta lapā ir 11 reklāmas pozīcijas. Daudziem uzņēmumiem, kas izvietojuši reklāmas Google atlases rezultātos, bieži vien rodas...
Read More
Google Filtri
Google tēma

Google Filtri

Satura pielāgošana Google meklētājam Ja agrāk iekarot TOP pozīcijas Google meklētāja rezultātu lapās varēja, izmantojot diezgan vienkāršus un pat primitīvus...
Read More
Kāpēc es neredzu savu Google reklāmu?
Google tēma

Kāpēc es neredzu savu Google reklāmu?

Daudzi uzņēmumi, kas izveidojuši Google reklāmas kampaņu nereti satraucās par to, ka viņi paši nemaz neredz sava uzņēmuma reklāmu Google...
Read More
1 2 3 4