Pieraksti
Categories
- Atziņas (6)
- Case study (1)
- Epastu SMS mārketings (2)
- Google tēma (74)
- Google тема (10)
- Pieraksti (102)
- SEO (3)
- Sociālie tīkli (6)
- Yandex tēma (2)
Google Adwords jaunā versijā, kā Google Ads
Jaunā Google AdWords informācijas paneļa lietošana Pēdējo sešu gadu laikā AdWords informācijas panelī notikušas daudzas izmaiņas un revolūcijas citos Google rīkos un programmatūrās – pateicoties
SEO pret CPC reklāmām: kas ilgtermiņā izdevīgāks?
Mazu un vidēju uzņēmumu īpašnieki bieži vien vaicā: “Kas manam uzņēmuma būs izdevīgāks ilgtermiņā – rūpīgi veidots SEO saturs vai regulāras CPC (maksa par klikšķi)
Google pluss SEO uzlabošanai
Google+ SEO uzlabošanai Google+ profilā veiktie ieraksti tiek indeksēti un tie parādās Google meklēšanas rezultātu lapās, tāpēc svarīgi ir ne tikai izveidot sava uzņēmuma Google+
Google My Business lietošanas ieguvumi
Google My Business ir viens no svarīgākajiem uzņēmējiem domātajiem interneta rīkiem – tas ļauj svarīgākajai uzņēmuma informācijai parādīties tieši tajā brīdī, kad esošais vai potenciālais
Asistētās konversijas Google Adwords.
Kas ir asistētās konversijas? Viena no lietām, ko cilvēki Google Analytics sistēmā ignorē, ir asistētās konversijas. Kas tās tādas ir un ko tās spēj sniegt
Reklāmas atbilstības uzlabošana Google Adwords
Reklāmas kvalitātes rādītājs ir svarīgs elements, kas jāņem vērā, ja vēlies izdevīgākus reklamēšanās nosacījumus no Google un labākas reklāmas pozīcijas meklēšanas rezultātu lapās. Lai uzlabotu
Kvalitātes rādītāji (QS) Google Adwords
Plašāks ieskats Google kvalitātes rādītāju komponentos Līdz šim reklāmdevējiem nav bijis pieejams ērti lietojams rīks, kas ļautu ērti vienuviet apskatīt AdWords reklāmas kampaņas kvalitātes rādītāju
Mājas lapas apmeklējuma kvalitāte
Ar Google Analytics saproti mājaslapas kvalitatīvo mājaslapas apmeklējuma daļu. Analizējot reklāmas kampaņas datus, viens no svarīgākajiem lielumiem noteikti ir konversijas rādītāji. Jaunā Session Quality sistēma reklāmdevējiem
Kā saņemt vairāk “like” Facebook
Vairāk nekā 60 miljoni uzņēmumu visā pasaulē ir izveidojuši savu uzņēmumu Facebook lapas, lai popularizētu un reklamētu savus uzņēmumus. Kam būtu jāpievērš īpaša uzmanība, lai
Google Tag Manager – kāpēc to lietot?
Google Tag Manager jeb GTM ir Google sistēma, kas tika radīta 2012. gadā, lai atvieglotu Google Analytics tagu menedžēšanu. Šis rīks ir ērti lietojams un ļauj veikt tagu pārvaldīšanu arī cilvēkiem bez padziļinātām JavaScript vai IT zināšanām, tādējādi ļaujot ietaupīt ne tikai laiku, bet arī darba resursus.
Pateicoties GTM, iespējams mājaslapai pievienot un atjaunot Google AdWords tagus, Google Analytics tagus, DoubleClick Floodlight tagus un arī daudzus ar Google nesaistītus trešo pušu tagus tieši no Google Tag Manager sistēmas. Sistēma novērš kļūdu rašanos, kā arī ļauj mājaslapā ātri izvietot tagus. Ja pārvaldi vairākas mājaslapas, tad GTM ir ideāla sistēma, jo tā ļauj izveidot vairākus tagu konteinerus – katrai mājaslapai savu, lai to pārvaldīšana būtu ērtāka un vienkāršāka.
Īsziņu paplašinājumi Google Adwords
Jau pāris mēnešus Google testē click-to-text mobilo reklāmu paplašinājumus, kas ļaus AdWords lietotājiem veiksmīgāk dibināt kontaktu ar potenciālajiem klientiem, tādējādi paaugstinot konversijas rādītājus. Zvanu paplašinājumi
Vai izmantot Google Adwords Smart Goals ?
Google speciālisti pagājušā gada beigās aktivizēja Smart Goals sistēmu: tā izmanto konversijas datus no citām vietnēm, kas lieto Google Analytics, lai palīdzētu tiem reklāmdevējiem, kuriem