Pieraksti
Categories
- Atziņas (6)
- Case study (1)
- Epastu SMS mārketings (2)
- Google tēma (74)
- Google тема (10)
- Pieraksti (102)
- SEO (3)
- Sociālie tīkli (6)
- Yandex tēma (2)
5 veidi, kā uzlabot uzņēmuma redzamību Google Maps
84% Google lietotāju internetā ir meklējuši vietējos uzņēmumus un vidēji trešā daļa no visiem Google meklējumiem ir saistīti ar kādas konkrētas vietas, uzņēmuma vai iestādes
Waze reklāmas tagad pieejamas arī mazajiem uzņēmumiem
Agrāk reklamēšanās navigācijas lietotnē Waze bija pieejama tikai samērā lieliem uzņēmumiem, kas dienā Waze reklāmai varēja atļauties tērēt 850$, bet tagad Waze reklāma pieejama arī
Google Ads gatavojas vidējās pozīcijas metrikas norietam
Kad 2018. gadā Google paziņoja par augstākās un visaugstākās pozīcijas metrikas ieviešanu, reklāmdevēji zināja, ka tas nozīmē vidējās pozīcijas metrikas beigu sākumu. Kas ir vidējās
TOP 10 lietas par jauno Google Ads redaktoru
Jau ilgstoši AdWords redaktors bijis viens no visvairāk lietotajiem un reklāmdevēju iecienītākajiem Google reklāmas produktiem, bet nu šis rīks pilnveidots un pārdēvēts par Google Ads
MPK un GVR (galvenā veiktspējas rādītāja) monitorings: Kā noteikt un strādāt ar budžeta radītu seansa daļu kritumu?
“Budžeta radīts seansa daļu kritums” pēc definīcijas ir situācija, kad reklāmdevējam nav pietiekami liels budžets, lai nodrošinātu nepārtrauktu reklāmu rādīšanu. Šī, protams, ir vienkāršota definīcija,
Klikšķu daļas metrika būs pieejama arī meklēšanas tīkla reklāmām
Lai palīdzētu reklāmdevējiem iegūt pilnīgāku izpratni par to, kā veicas viņu teksta reklāmām, Google pievienos klikšķu daļas metriku arī meklēšanas tīkla reklāmas kampaņām. Klikšķu daļa
Google aizstās vidējās pozīcijas metriku
Google paziņojis, ka šī gada trešajā ceturksnī tiks likvidēta vidējās pozīcijas metrika. Tā tiks aizvietota ar jaunu metrikas sistēmu, kas reklāmdevējiem sniegs lielāku kontroli pār
Kuras cenu korekcijas vislabāk darbojas ar manām Google Ads cenu noteikšanas stratēģijām?
Google rīcībā ir milzīgs daudzums datu par potenciālo klientu un reklāmu mijiedarbību, kā arī liela skaitļošanas jauda un efektīvi mašīnmācīšanās modeļi, kas ļauj piefiksēt kopsakarības,
Google Ads maina izsoles principus
Līdz šim Google Ads displeja reklāmu izsole notika pēc otrās cenas principa, bet nu to plānots nomainīt pret pirmās cenas principu. Ko tas nozīmē un
Google bijušie darbinieki izskaidro AdWords atslēgvārdu atbilstības veidus
Viena no biežākajām kļūdām, kuru pieļauj reklāmdevēji, kas nesen sākuši lietot AdWords, ir nepilnīga atslēgvārdu atbilstības sniegto iespēju pielietošana praksē. Izvēlēties to, kuri atslēgvārdi “iedarbinās”
Gribi Google reklāmu ? – Būs jāmaina HTTP uz HTTPS
AdWords paralēlās izsekošanas un HTTP mērķlapu izmaiņas Google speciālisti ir aktīvi strādājuši, lai paātrinātu reklāmu mērķlapu ielādes ātrumu, un viens no jaunumiem, kas turpmāk palīdzēs
Google paplašina slēgtās darbības (exact match) atslēgas vārdu variācijas
Līdz šim precīzas atbilstības (exact match) atslēgvārdu tārgetings nozīmēja to, ka meklējamā frāze teksta formā bija identiska atslēgvārdam (vēlāk tiešai atbilstībai tika pievienoti arī ļoti