Plašāks ieskats Google kvalitātes rādītāju komponentos
Līdz šim reklāmdevējiem nav bijis pieejams ērti lietojams rīks, kas ļautu ērti vienuviet apskatīt AdWords reklāmas kampaņas kvalitātes rādītāju komponentus. Tagad AdWords piedāvā viegli pārskatāmu un smalku sistēmu, kas ļauj efektīvāk analizēt katru no kvalitātes rādītāju komponentiem dažādos laika nogriežņos.
Kvalitātes rādītāju metrikai tagad pievienotas septiņas jaunas sadaļas:
- paredzamais vidējo klikšķu skaits;
- reklāmu atbilstība;
- mērķlapas pieredze;
- kvalitātes rādītāji (vēsture);
- mērķlapas pieredze (vēsture);
- reklāmas atbilstība (vēsture);
- paredzamais vidējo klikšķu skaits (vēsture).
Foto: Unbounce
Šie dati gan nav nekāds jaunums (iepriekš tie bija pieejami sarežģītākā, grūtāk pieejamā formā), bet, pateicoties uzlabotajai sistēmai, tie ir vieglāk iegūstami un pārskatāmi, ļaujot reklāmdevējam saprast, tieši kas kādā konkrētā periodā radījis izmaiņas kvalitātes rādītājos.
Ko iespējams iegūt no šiem datiem?
- Pateicoties uzlabojumiem, tu vari redzēt, vai izmaiņas mērķlapā pozitīvi ietekmē reklāmas kvalitātes rādītājus. Šie dati ļauj uzzināt to, kuras precīzi bijušas tās darbības, kas ļāvušas uzlabot kvalitātes rādītājus un pazemināt maksu par klikšķi (MPK).
- Tu vari uzzināt, kuri atslēgvārdi var nodrošināt visaugstākos reklāmguvumus, pateicoties uzlabotai mērķlapai. Pirms šiem uzlabojumiem reklāmas atbilstības, plānotā VKS un mērķlapas atbilstības dati bija pieejami, tomēr tie nebija viegli pārskatāmi vienuviet, tādējādi neļaujot pamanīt labākās izaugsmes iespējas.
Foto: Search Engine Land
Tagad šajā sistēmā iespējams eksportēt datus, kas jaunāki par 2016. gada 22. janvāri, lai reklāmdevējs varētu veikt padziļinātu reklāmas kampaņu izpēti un saprastu, kuras reklāmas kampaņas varētu uzlabot ar jaunas mērķlapas izstrādi.
Ko darīt, ja pamani zemu mērķlapas pieredzes rādītāju?
Reklāmdevējam noteikti jāpārliecinās, ka mērķlapa ir viegli saprotama, noderīga un tā atbilst atslēgvārdiem, pēc kuriem potenciālie klienti to atrod. Īsāk sakot, ir ārkārtīgi svarīgi, lai mērķlapa precīzi atbilstu reklāmai, kurai tā piesaistīta. Ja tiek pamanīti zemi rādītāji, pienācis laiks optimizēt mērķlapu vai izstrādāt pilnīgi jaunu – centies saprast, ko potenciālie klienti vēlas redzēt, un tieši to viņiem arī sniedz.
[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]