<<<---         -->>>

Kas ir digitālā reklāmas aģentūra?

Īsumā: digitālā reklāmas aģentūra ir reklāmas aģentūra, kas pastāvīgi mainās un seko līdzi tendencēm internetā, lai spētu piedāvāt saviem klientiem aktuālus un pelnošus mārketinga risinājumus tieši digitālajā vidē.

Digitālais mārketings ir visaptverošs un tajā tiek apvienotas mūsdienīgas reklāmas stratēģijas, jaunākās tehnoloģijas, grafisko dizaineru, reklāmas tekstu sastādītāju darbs un citi elementi, kā rezultātā tiek panākts vizuāli saistošs, uzrunājošs un informatīvs galaprodukts, kas aģentūras klientiem ļauj būt pamanāmiem  nemitīgi mainīgajā interneta vidē.

Kādi ir galvenie pakalpojumi, kurus piedāvā digitālās reklāmas aģentūras?

Kā jau minējām, digitālais mārketings ir visaptverošs, bet daļa no svarīgākajiem pakalpojumiem ir: mājaslapu izstrāde, mobilo aplikāciju izstrāde, meklētājprogrammu mārketings, SEO satura veidošana jeb optimizācija meklētājprogrammām, sociālo tīklu mārketings, satura veidošana sociālajiem tīkliem un mājaslapām, mobilais mārketings, e-pastu mārketings, video veidošana, kampaņu veidošana medijiem, zīmola izstrāde un pārvaldība, potenciālo klientu ģenerēšana tiešsaistē u.c.

Tradicionālās reklāmas aģentūras, kuras nekoncentrējas uz digitālo mārketingu, vairs nespēj uzrunāt potenciālos klientus tik efektīvi kā agrāk, jo reklāmas pasaule ir ļoti mainījusies un uzņēmuma esamība interneta vidē ir svarīgāka kā jebkad. Tiesa, lai šī atrašanās internetā nestu arī augļus un palīdzētu uzņēmumam augt, nepieciešamas zināšanas gan par Google aktualitātēm un izmaiņām algoritmos, gan par paņēmieniem, kas dotajā brīdī vislabāk palīdzēs sasniegt potenciālos klientus. Pašrocīga satura vai reklāmu veidošana internetā bez nepieciešamajām prasmēm un zināšanām ir pielīdzināma šaušanai tumsā.

Ko klients iegūst, izvēloties digitālā mārketinga aģentūru?

Digitālās reklāmas aģentūras koncentrējas uz to, lai jūsu ieguldītā nauda nestu peļņu un piesaistītu auditoriju, kura interesē tieši jūsu uzņēmumu.

Reklāmas kampaņām tiek veidotas atskaites, lai klients redzētu un saprastu, kur iztērēta viņa ieguldītā nauda, kā arī kādi ir reklāmguvumi, tādējādi nodrošinot procesa caurspīdīgumu.

Katrai problēmai digitālās aģentūras piedāvā vairākus risinājumus, lai nodrošinātu reklāmas pakalpojumus dažādiem budžetiem, kā arī atšķirīgām klientu individuālajām vēlmēm un mērķiem. Izstrādātie risinājumi iekļauj stratēģisko domāšanu, tehnisko jauninājumu ieviešanu praksē un stāsta/zīmola veidošanu, lai palīdzētu sasniegt klienta mērķus un uzlabotu viņa uzņēmuma tēlu.  

Kā izvēlēties digitālās reklāmas aģentūru?

Ne visas reklāmas aģentūras spēj nodrošināt efektīvus un augstas kvalitātes digitālās reklāmas pakalpojumus. Daļa šādus pakalpojumus nesniedz vispār, jo nodrošina vides reklāmu u.c. ar interneta vidi nesaistītus reklāmas risinājumus, bet vēl daļa specializējusies tikai kādā ļoti šaurā digitālā mārketinga nozarē – piemēram, mājaslapu izstrādē, bet nav pieredzējusi reklāmas stratēģiju izstrādē, mobilo reklāmu izveidē, sociālo tīklu satura veidošanā un meklētājprogrammu mārketingā. Tieši tāpēc ir vērts izvēlēties daudzpusīgu aģentūru, kas spēj piedāvāt plašu pakalpojumu klāstu.

Izvēloties nepareizo reklāmas aģentūru, uzņēmējs var zaudēt ne tikai laiku un naudu, bet arī izaugsmes iespējas. Tieši tāpēc svarīgi saprast, kādi digitālā mārketinga pakalpojumi uzņēmumam nepieciešami, un tad jāmeklē aģentūra, kas specializējusies tieši šo pakalpojumu sniegšanā. Piemēram, ja vēlaties pievērsties sociālo tīklu mārketingam, izvēlieties aģentūru ar pieredzi sociālo tīklu satura veidošanā, bet, ja vēlaties pievērsties Google reklāmai, vislabāko rezultātu iegūsiet, ja izvēlēsieties aģentūru, kura iekļauta Google partneru programmā.

Izvēloties aģentūru, pievērsiet uzmanību arī pašas aģentūras mājaslapai – tā ir kā aģentūras vizītkarte un kvalitātes rādītājs, kuru nevajadzētu ignorēt. Laba aģentūra būs padomājusi par to, lai tās mājaslapa būtu gaumīga, ērti pārskatāma un ar kvalitatīvu teksta saturu. (Tieši to tā spēs piedāvāt arī jums.)

Avots: Digital Agency Network