<<<---         -->>>

GoogleAds reklāmas mobilajām ierīcēm

Kāpēc GoogleAds mobilās reklāmas ir tik ļoti nozīmīgas? Palūkosimies uz dažiem faktiem: 80% cilvēku neiziet no mājām bez mobilajām ierīcēm; 61% viedtālruņu lietotāju katru dienu no savām viedierīcēm veic meklējumus internetā; patērētāji katru nedēļu vidēji 15 stundas velta interneta lietošanai viedtālrunī.

AdWords mobilās MPK (maksa par klikšķi) reklāmas ir lielisks veids, kā sasniegt potenciālos klientus, kas atrodas kustībā un meklē informāciju vai izrāda gatavību veikt pirkumu. Daudzi mazie uzņēmēji no šo reklāmu izmantošanas izvairās, jo uzskata tās par grūti menedžējamām, bet, pateicoties UMPK (uzlabotā MPK cenu noteikšana), jebkādu prasmju un budžetu reklāmdevēji ar vienu reklāmas kampaņu var sasniegt potenciālos klientus dažādās ierīcēs, dažādās vietās un dažādos laikos.

Kādi ir soļi, lai sāktu lietot GoogleAds mobilās reklāmas arī savam uzņēmumam?

1.Nosaki viedos MPK mērķus: Atceries, ka tavām mobilo reklāmu stratēģijām jābūt saskaņā ar uzņēmuma mērķiem. Piemēram, MPK reklāmu mērķi var būt mājaslapas apmeklējumu pieaugums, konversijas rādītāju uzlabošana, VKS (vidējais klikšķu skaits) uzlabošana vai nepabeigtu pirkumu novēršana. Tava uzņēmuma mērķi var būt arī specifiski: piemēram, ienākošo zvanu pieaugums.

2.Definē, kas ir tava mērķauditorija: Pajautā sev šos jautājumus, lai precīzi sev nodefinētu, kas ir tie cilvēki, kurus tu vēlies sasniegt.

Atbildes uz šiem jautājumiem palīdzēs tev izveidot labāku reklāmu un saprast, kas tad īsti ir tava mērķauditorija.

3.Nosaki savas AdWords mobilās MPK reklāmas atslēgvārdus: Atslēgvārdi un atslēgvārdu frāzes ir tavas mobilās MPK reklāmas sirds. Atslēgvārdi, kurus tu izvēlies, noteiks to, kādas meklēšanas frāzes aktivizēs tava uzņēmuma reklāmu, un ko tās potenciālajiem klientiem pastāstīs par uzņēmuma piedāvājumu.

Lai atrastu unikālus un uzņēmumam piemērotus atslēgvārdus, vari izmantot atslēgvārdu ieteikšanas rīku, kas izanalizēs mājaslapas saturu un tās apmeklētāju datus. Ja nepieciešams, iekļauj arī negatīvos atslēgvārdus, lai izvairītos no reklāmas budžeta izšķērdēšanas.

4.Optimizē AdWords mobilo reklāmu mērķlapas: Izpētīts, ka 90% cilvēku pastāvīgi maina ierīces, no kurām tiek pārlūkots internets (viedtālruņi, planšetes, klēpjdatori, stacionārie datori), tāpēc ir svarīgi pielāgot mobilo reklāmu mērķlapas viedtālruņiem.

Kurām no šīm MPK reklāmu mērķlapu vadlīnijām tu seko?

Ceram, ka šie ieteikumi tev noderēja, un atceries – ignorējot viedtālruņu lietotājus reklāmas tirgū, tu neej līdzi laikam un zaudē potenciālos klientus.

Avoti: Wordstream un Google Support