JKonsult | Google Premiere Partner

Google uzlabos mobilo ierīču algoritmu

2015. gada 21. aprīlī Google aktivizēja jaunu algoritmu, kas zināms kā Mobilegeddon – tas būtiski ietekmēja meklēšanas rezultātus, kas tika veikti no mobilajām ierīcēm, jo ļāva augstāku pozīciju ieņemt tām mājaslapām, kuras ir mobilajām ierīcēm draudzīgas.
Šomēnes Google pārstāvji paziņoja, ka algoritms tiks papildināts un tā jaunā versija sāks darboties jau no 2016. gada maija sākuma. Plānots, ka algoritms izmaiņas meklēšanas rezultātos ieviesīs pamazām, tāpēc pašā maija sākumā krasas izmaiņas nav gaidāmas. Pamazām tiks veikta mājaslapu indeksēšana, kas negatīvi var ietekmēt mobilajām ierīcēm nedraudzīgu mājaslapu pozīcijas Google meklēšanas rezultātos.
Tiek uzskatīts, ka jaunā algoritma versija neietekmēs meklēšanas rezultātus tik spēcīgi kā Mobilegeddon sākotnējā versija, tomēr Google pakāpeniski indeksēs lielu skaitu mājaslapu, tāpēc labāk laicīgi parūpēties par savas mājaslapas uzlabošanu. (Šeit iespējams pārbaudīt mājaslapas draudzīgumu mobilajām ierīcēm: http://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/)
Zinot, ka katru dienu pieaug to cilvēku skaits, kas Google meklē informāciju, izmantojot mobilās ierīces, būtu muļķīgi neparūpēties par savas mājaslapas pielāgošanu tām. Pagājušā gada maijā Google pārstāvji paziņoja, ka 10 valstīs (to skaitā ASV un Japānā) lielākā daļa Google meklējumu tiek veikti, izmantojot viedierīces.
Foto: Tech Crunch

Mobīlajiem telefoniem draudzīga mājaslapa
Mobīlajiem telefoniem draudzīga mājaslapa

Attēlā redzams, kāda ir Google draudzīga mājaslapa:
•liels burtu fonts;
•ērta un vienkāršota sadaļu izvēlne;
•ekrānam pielāgota mājaslapa;
•pieejamas tās pašas funkcijas, kas datoriem paredzētajā mājaslapas versijā;
•viegli pārskatāms dizaina risinājums.
Ja pēc Mobilegeddon algoritma palaišanas Tava mājaslapa ieguva zemāku pozīciju Google meklēšanas rezultātos, tad rēķinies, ka pēc jaunās algoritma versijas palaišanas Tavas mājaslapas pozīcija būs vēl zemāka, ja nebūsi to pielāgojis mobilajām ierīcēm.
Rakstā izmantotie avoti: Search Engine Land; Tech Crunch.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!