JKonsult | Google Premiere Partner

Google Phantom 2 algoritms

Google Phantom 2 algoritms

Regulāri tiek izstrādāti jauni algoritmi un jau esošajiem tiek izstrādātas jaunas versijas, lai filtrētu to, kuras mājaslapas nonāks līdz Google meklētāja rezultātu lapu augstākajām pozīcijām. 2015. gada aprīļa beigās bez īpaša brīdinājuma sāka darboties jaunākais Google Phantom 2 algoritms, kurš ievērojami ietekmējis daudzu populāru mājaslapu apmeklētāju plūsmu.

Kas ir Google Phantom 2?
Google Phantom 2 ir algoritma Google Phantom, kurš internetā nonāca 2013. gadā, jaunākā versija, kas jau paspējusi ievērojami (lielākoties negatīvi) ietekmēt daudzu populāru mājaslapu apmeklētāju plūsmu. Google Phantom algoritms darbojas līdzīgi kā divi citi Google algoritmi – Panda un Penguin, kas neļauj mājaslapām ar nekvalitatīvu saturu un spam linkiem iekļūt augstās Google meklētāja rezultātu pozīcijās.

Galvenā lieta, ar ko Phantom atšķiras no Panda un Penguin, ir tā, ka šis algoritms ietekmē milzīgu skaitu mājaslapu, apmeklētāju plūsmu samazinot pat par 22% tikai vienas diennakts laikā.

Ne velti šim algoritmam dots nosaukums Phantom (tulk. no angļu valodas: fantoms), jo abas šī algoritma versijas parādījās bez brīdinājuma, turklāt abām šī algoritma versijām nav oficiāla nosaukuma, tāpēc mājaslapu veidotāju un īpašnieku vidū tas ieguva fantoma vārdu. Turklāt Google pārstāvji šo algoritmu vai nu atsakās komentēt vai arī komentē izvairīgi. Iespējams, tāpēc, ka algoritmā ir lērums nepilnību un, pretēji plānotajam, tas meklēšanas rezultātu lapās noracis daudzas laba satura mājaslapas, kuras vienmēr atradušās līderu pozīcijās, bet daudzām mājaslapām ar vāju saturu ļāvis pacelties necerēti augstu meklēšanas rezultātu lapās.

Daudzi speciālisti uzskata, ka Google Phantom 2 mērķis ir atkārtoti filtrēt mājaslapas, kuras reiz jau filtrējis Google Panda algoritms, tādējādi garantējot ļoti smalku to mājaslapu atlasi, kuras parādīsies Google meklētāja rezultātu TOP pozīcijās. Tomēr negatīvu Phantom 2 ietekmi diemžēl nākas izbaudīt arī mājaslapām, kuru saturs noteikti nav vērtējams kā nekvalitatīvs.

CNBC mājaslapā minēts, ka uzņēmums HubPages, kas jau vairākus gadus profesionāli nodarbojas ar mājaslapu satura veidošanu, novērojis ievērojamu apmeklētāju kritumu 68 no 100 savām populārākajām mājaslapām. Turklāt ir mājaslapas, kuras vienas nakts laikā zaudējušas 22% apmeklētāju. Interneta biznesam tas ir ļoti smags trieciens, tāpēc mājaslapu īpašnieki ir ieinteresēti atgūt zaudēto apmeklētāju plūsmu.

Ko darīt, ja Phantom 2 negatīvi ietekmējis mājaslapas apmeklētāju plūsmu?
Ja esat novērojuši, ka jūsu mājaslapas apmeklētāju skaits aprīļa beigās un maija sākumā ievērojami krities, iespējams, pie vainas Google Phantom 2 algoritms. Šādos gadījumos speciālisti iesaka veikt mājaslapas satura auditu, lai jūsu mājaslapa veiksmīgi varētu atgriezties augstajās meklēšanas rezultātu pozīcijās, tādējādi atgūstot zaudēto apmeklētāju plūsmu.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!