JKonsult | Google Premiere Partner

Google draudzīga mājaslapa

Google draudzīga mājaslapa – tā ir veiksmīga biznesa atslēga, kuru noteikti nedrīkst ignorēt, jo divdesmit pirmais gadsimts ir tehnoloģiju laikmets, kurā gandrīz katram uzņēmumam ir sava mājaslapa vai portāls. Svarīgi, lai mājaslapa būtu Google un citiem interneta meklētājiem draudzīga un, ievadot konkrētas atslēgvārdu frāzes meklētājā, tava uzņēmuma mājaslapa parādītos pēc iespējas augstākā meklēšanas rezultātu pozīcijā.

Būsim reāli – reklāmas baneri uz potenciālajiem uzņēmuma klientiem neiedarbojas tik efektīvi kā Google meklēšanas rezultāti – jo augstākā pozīcijā uzņēmuma mājaslapa atrodas, jo lielāka potenciālā klienta uzticība konkrētajam uzņēmumam. Dažādos pētījumos pat pierādīts, ka lielākā daļa interneta lietotāju izvēlas uzņēmumus, kuru mājaslapas atrodamas pirmajā Google meklējumu rezultātu lapā, atstājot otro meklējumu rezultātu lapu neapskatītu. Tieši tāpēc svarīga ir SEO optimizācija, kas ļauj uzņēmuma mājaslapai pakāpties pēc iespējas augstākā pozīcijā interneta meklētāju rezultātu lapās.

Lai radītu Google draudzīgu mājaslapu:

  • Padari to ērtu sociālo portālu lietotājiem, lai tie varētu padalīties ar tavas mājaslapas rakstiem;
  • Rūpējies par to, lai mājaslapai būtu labs ielādes ātrums, jo nevienam nepatīk ilgi gaidīt, kamēr atvērsies mājaslapa;
  • Radi saistošu saturu, lai atsauces uz tavas mājaslapas rakstiem parādītos citos portālos;
  • Izmanto Google pakalpojumus;
  • Izmanto atslēgas vārdus;
  • Izmanto konkrētu nozaru atslēgas vārdu analīzi Google Adwords.

Protams, ir vēl ļoti daudzas lietas, kurām jāpievērš uzmanība, veidojot Google draudzīgu mājaslapu, bet, ja pats šajā jomā neesi speciālists, tad labāk mājaslapas veidošanu vai uzlabošanu uzticēt profesionāļiem. Veiksmīga mājaslapas izveide un tās satura optimizācija vienmēr atstāj pozitīvu iespaidu gan uz biznesu, gan uz mājaslapas skatījumu skaitu. Turklāt, regulāri veicot SEO tekstu optimizāciju, iespējams apmeklētāju skaitu pakāpeniski palielināt.

Google reklāma .

Google reklāmas izmaksas.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!