Sākot reklāmas kampaņu, tiek identificēti atbilstošākie mērķi sekmīgai kampaņas norisei.
Mērķus iestatām izmantojot Google Ads, Google Analytics un Google Tag manager piedāvātās iespējas.
Kampaņas laikā veidojam mikro mērķus, kas palīdz optimizēt un samazināt kampaņas galveno mērķu izmaksas, vienlaicīgi palielinot galveno kampaņas mērķu izpildes skaitu.
Iespēja izsekot avotus, reklāmas, atslēgas vārdus, kas izraisa pirkumu Jūsu mājaslapā.
Iespēja izsekot avotus, reklāmas, atslēgas vārdus, kas izraisa dažādu formu aizpildīšanu Jūsu mājaslapā.
Iespēja fiksēt zvanus, kas veikti no mobilajām ierīcēm, kā arī fiksēt zvanus, kas veikti no stacionārā vai portatīvā datora (nepieciešama papildus servisu izmantošana, bet iespēja ir).
Piemēram, iedziļināšanās mājaslapas saturā un kontaktu lapas apmeklējums.
Konkrētu failu lejuplādes, pārejas uz konkrētiem avotiem (linkiem).
Veidojam auditorijas pēc mērķu izpildēm, neizpildēm, lai tās spētu uzrunāt atkārtoti ar konkrētu vēstījumu.