Uzņēmuma izprašana

Mēs varam palīdzēt sasniegt labākus rezultātus, iedziļinoties Tava uzņēmuma specifikā un daudz precīzāk izplānojot vai uzlabojot Google Ads kampaņu.

Mērķu iestatīšana

Izmantojot Google Tag Manager (GTM) kodu, iestatām reklāmguvumus, lai spētu novērtēt reklāmas kampaņas rezultātus un veikt darbības, kas tos optimizē.

Saziņa ar klientu

Mēs nepārtraukti uzraugām kampaņas gaitu, analizējam to un apspriežamies ar klientu par iespējām veikt uzlabojumus kampaņā. Mēs vēlamies Tevi par visu informēt un piedāvāt risinājumus.

Pārskati

Tu saņemsi detalizētu pārskatu par kampaņas rezultātiem Google Data Studio (katru dienu), apkopotus Google Analytics, Google Ads, Google Search Console datus (katru mēnesi). Strādājam ar Google API.