JKonsult | Google Premiere Partner

Serpantinas
Google reklāma
Analizējot periodu pirms un pēc, redzams būtisks progress pēc jaunās mājaslapas ieviešanas. Performance Max un Search kampaņās palielinājies kopējais konversiju skaits, konversiju vērtība un lietotāju iesaiste. Arī budžeta izmantošana kļuvusi efektīvāka – vidējā cena par konversiju samazinājusies, un reklāmu klikšķu skaits pieaudzis vairāk nekā divkārt. Šie rezultāti apliecina, ka uzlabotā lietotāja pieredze un stratēģiskā reklāmas pārstrukturēšana devusi taustāmus rezultātus gan apmeklējuma, gan konversiju līmenī.
Serpantinas
Rezultāti
9 mēnešu laikā
+67%
pieaudzis kopējais konversiju skaits
3x
vairāk konversiju Performance Max kampaņās
-33%
samazinājies konversijas izmaksu rādītājs (Cost/Conv.)
Other projects

Lebens

Optimizējot reklāmu kampaņas, mums izdevās trīskāršot Lebens pieteikumu skaitu un ievērojami palielināt auditorijas iesaisti.

Apskatīt
Meta tēma

Grīziņdārzs

Sadarbības gaitā mums izdevās palielināt Grīziņdārza pieteikumu skaitu un redzamību, vienlaikus samazinot klikšķa izmaksas.

Apskatīt
Meta tēma

Serpantinas

Pēc jaunās mājaslapas palaišanas redzams straujš uzlabojums – pieaugusi reklāmu efektivitāte, pieteikumu skaits un kopējā atdeve.

Apskatīt
Google tēmaWeb development

Husis Pro

Sadarbības pirmajos trīs mēnešos piedzīvojām būtisku mājaslapas apmeklējuma, pirkumu skaita un apgrozījuma pieaugumu, kas apliecina izvēlētās digitālās stratēģijas efektivitāti.

Apskatīt
Google tēma

MyKiwi

Pēdējo 6 mēnešu laikā būtiski audzis gan mājaslapas apmeklējums, gan reklāmu efektivitāte: vairāk pieteikumu + zemākas izmaksas = izcils rezultāts.

Apskatīt
Google tēma

Zobārstniecība

Četru mēnešu laikā zobārstniecības klīnika piedzīvoja būtisku izaugsmi: +38.4% pieaugums pirmreizējo pacientu skaitā un -28.4% samazinājums izmaksās uz vienu jaunu pacientu.

Apskatīt
Google tēma

Apdrošināšanas brokeri

Ar Google Ads kampaņām klienta pirkumu skaits pieauga par 83%, vienlaikus samazinot izmaksas par vienu pirkumu par 36%. Lielāks apjoms, mazākas izmaksas – efektivitāte, kas strādā.

Apskatīt
Google tēma

L’Occitane

Viena gada laikā mēs īstenojām mērķtiecīgas un datu vadītas reklāmas kampaņas, kas būtiski uzlaboja klienta reklāmas rezultātus.

Apskatīt
Google tēma

Dīvani Nr.1

Pateicoties mērķtiecīgai un stratēģiski plānotai digitālajai reklāmai, mēs esam palīdzējuši būtiski palielināt pārdoto dīvānu skaitu, sasniedzot iespaidīgu izaugsmi dažu mēnešu laikā.

Apskatīt
Google tēmaMeta tēma

Sungo

Sadarbības gaitā mums izdevās palielināt klienta Lead pieteikumu skaitu, vienlaikus būtiski samazinot izmaksas par vienu Lead.

Apskatīt
Meta tēma

Sāksim sarunu

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!