Optimizējot reklāmu kampaņas, mums izdevās trīskāršot Lebens pieteikumu skaitu un ievērojami palielināt auditorijas iesaisti.
ApskatītSadarbības gaitā mums izdevās palielināt Grīziņdārza pieteikumu skaitu un redzamību, vienlaikus samazinot klikšķa izmaksas.
ApskatītPēc jaunās mājaslapas palaišanas redzams straujš uzlabojums – pieaugusi reklāmu efektivitāte, pieteikumu skaits un kopējā atdeve.
ApskatītSadarbības pirmajos trīs mēnešos piedzīvojām būtisku mājaslapas apmeklējuma, pirkumu skaita un apgrozījuma pieaugumu, kas apliecina izvēlētās digitālās stratēģijas efektivitāti.
ApskatītPēdējo 6 mēnešu laikā būtiski audzis gan mājaslapas apmeklējums, gan reklāmu efektivitāte: vairāk pieteikumu + zemākas izmaksas = izcils rezultāts.
ApskatītČetru mēnešu laikā zobārstniecības klīnika piedzīvoja būtisku izaugsmi: +38.4% pieaugums pirmreizējo pacientu skaitā un -28.4% samazinājums izmaksās uz vienu jaunu pacientu.
ApskatītAr Google Ads kampaņām klienta pirkumu skaits pieauga par 83%, vienlaikus samazinot izmaksas par vienu pirkumu par 36%. Lielāks apjoms, mazākas izmaksas – efektivitāte, kas strādā.
ApskatītViena gada laikā mēs īstenojām mērķtiecīgas un datu vadītas reklāmas kampaņas, kas būtiski uzlaboja klienta reklāmas rezultātus.
ApskatītPateicoties mērķtiecīgai un stratēģiski plānotai digitālajai reklāmai, mēs esam palīdzējuši būtiski palielināt pārdoto dīvānu skaitu, sasniedzot iespaidīgu izaugsmi dažu mēnešu laikā.
ApskatītSadarbības gaitā mums izdevās palielināt klienta Lead pieteikumu skaitu, vienlaikus būtiski samazinot izmaksas par vienu Lead.
Apskatīt