<<<---         

2019. gada labākie Google Ads reklāmu teksti

Reklāmu speciālisti ļoti daudz strādā ar skaitļiem, bet neatņemama reklāmu sastāvdaļa ir vārdi, tāpēc jums noteikti būs interesanti uzzināt, kādi teksti Google Ads platformā 2019. gadā palīdzējuši radīt visveiksmīgākās reklāmas. Lai to noskaidrotu, tika izpētītas 612 labākās Google teksta reklāmas, un lūk, kādi ir rezultāti.

1.Kādi ir vispopulārākie vārdi reklāmās, kuru sniegums bijis vislabākais? Tie ir: 1. jūsu; 2. bezmaksas; 3.tagad; 4. iegūt; 5. internetā; 6. mūsu; 7. ietaupi; 8. labākais; 9. piegāde; 10. jūs.

Ko no tā var secināt? Vārdi “bezmaksas” un “piegāde”, visticamāk, bieži tiek lietoti kopā, bet “labākais”, “ietaupi”, “iegūt”, “internetā” un “tagad” liecina par to, ka patērētājs seko līdzi saviem izdevumiem un savas noskatītās preces vai pakalpojumus vēlas saņemt maksimāli ātri. “Jūs” un “Jūsu” liecina par to, ka potenciālajam klientam patīk, ka viņu uzrunā tieši, tāpēc reklāmas tekstā nekoncentrējaties tikai uz savu uzņēmumu, bet arī uz klientu.

2.Kādi aicinājumi uz darbību parādās labākajās reklāmās? Aicinājums uz darbību ir viens no svarīgākajiem elementiem reklāmas tekstā un, ja tas neparādās jūsu reklāmās, tad jūs, iespējams, kaut ko darāt nepareizi. Tipisks aicinājums uz darbību būtu “Pērc tagad!”, bet kādi tad ir populārākie vārdi, kas iekļauti šajos aicinājumos?

Tie ir: 1. iegūsti/saņem; 2. pērc; 3. iepērcies; 4. pamēģini; 5. uzzini; 6. izveido; 7. pieraksties; 8. atklāj; 9. uzklikšķini.

“Uzklikšķini” reklāmas speciālistu skatījumā tiek vērtēts negatīvi, jo uz reklāmām, kurās iekļauts šis aicinājums, tika klikšķināts vismazāk.

3.Vai labākās Google Ads teksta reklāmas ir pozitīvas vai negatīvas? Emocijas spēlē būtisku lomu arī reklāmas tirgū, bet kādi teksti tad vislabāk strādā uz potenciālajiem klientiem: ar pozitīvu, neitrālu vai negatīvu toni? Izrādās, ka 45% no veiksmīgākajām teksta reklāmām ir ar pozitīvu noskaņu, 53% ar neitrālu noskaņu, bet 2% ar negatīvu noskaņu. Jā, arī reklāmas, kas rada negatīvas emocijas (piemēram, bailes vai skumjas) var būt veiksmīgas – tiesa, tikai 2% gadījumu.

4.Cik leksiski daudzveidīgas ir labākās teksta reklāmas? Ko tas nozīmē? Leksika ir vārdu krājums un tas ir ārkārtīgi svarīgs veiksmīgas teksta reklāmas radīšanai. Ja pārāk bieži atkārtosiet vienus un tos pašus vārdus, kvalitātes rādītājs (QS) noslīdēs uz leju, bet, ja pārcentīsieties ar unikāliem vārdiem, jūs nokaitināsiet potenciālos klientus, kuri reklāmu redzēs. Noskaidrots, ka veiksmīgā teksta reklāmā vārdi atkārtojas tikai divreiz. Secinājums: Labāk reklāmas tekstā kvalitatīvi sniegt vērtīgu informāciju un pastāstīt par piedāvājumu, nevis nemitīgi atkārtot vienu un to pašu vārdu, tādējādi riskējot nokaitināt cilvēku, kurš redzēs reklāmu.

5.Kuras ir visbiežāk lietotās pieturzīmes labākajās teksta reklāmās? Interpunkcija ir svarīga, jo tā parāda ne tikai to, cik labi reklāmdevējs pārvalda valodu, bet arī palīdz paust emocijas un sniegt informāciju. Veiksmīgākajās reklāmās visbiežāk lietotās pieturzīmes un simboli ir: 1.izsaukuma zīme (48%); 2. komats (38%); 3. eiro zīme (11%); 4. procentu zīme (8%); 5. jautājuma zīme (2%). Reklāmas speciālisti gan iesaka arī te nepārcensties, lietojot maksimāli daudz izsaukuma zīmju, jo tas var panākt pretēju efektu, padarot reklāmu pārlieku uzbāzīgu.

6.Vai labākajās teksta reklāmās tiek izmantota dinamiskā atslēgvārdu ievietošana? Atbildot vienā vārdā: NĒ! Ja nezināt, kas ir DKI jeb dinamiskā atslēgvārdu ievietošana, tad īsumā tas ir Google Ads rīks, kas ļauj jums īstajā laikā pielāgot reklāmu tā, lai tā atbilstu potenciālā klienta meklētajai frāzei, tādējādi radot ļoti specifiskas un uz konkrēto cilvēku īpaši mērķētas reklāmas. Tomēr tikai 6-10% no veiksmīgākajām teksta reklāmām izmantota šī opcija, kas ir zems rādītājs.

7.Vai labākajās teksta reklāmās tiek izmantotas preču zīmes? Iedomājaties situāciju, ka kāds meklē tieši jūsu zīmola preces, bet pirmā reklāma, kas parādās meklēšanas rezultātos, ir no jūsu konkurenta, kurš izmantojis tieši tādus pašus atslēgvārdus kā jūs. Viens no vienkāršākajiem veidiem, kā nostiprināt sava zīmola autoritāti, ir izmantojot ® vai ™ zīmes, vai iekļaujot tekstā vārdus “oficiālais” un “oriģinālais”. (Tas var pozitīvi ietekmēt vidējo klikšķu skaitu un konversijas rādītājus.) 28% zīmolu savās veiksmīgākajās teksta reklāmās pielietojuši šo taktiku.

8.Vai labākajās teksta reklāmās tiek lietoti cipari? Saskaņā ar pētījuma datiem, 37-40% veiksmīgāko reklāmu tekstos iekļauti arī cipari. Šis ir labs pierādījums tam, ka, lai arī skaitļi ir svarīgi, potenciālajiem klientiem rūp ne tikai jūsu preču vai pakalpojumu cena, jo vairāk nekā puse veiksmīgāko reklāmu ir bez cipariem. Arī teksta reklāmā bez cipariem ir iespējams parādīt jūsu piedāvājuma vērtību.

9.Cik tekstuāli sarežģītas ir labākās Google Ads teksta reklāmas? Izrādās, ka labākās teksta reklāmas ir 14 gadīga pusaudža lasītprasmes/rakstītprasmes līmenī. Tas nozīmē to, ka viss ģeniālais ir vienkāršs un labai teksta reklāmai jābūt viegli uztveramai.

Liekot lietā šajā pētījumā apkopoto informāciju, jūs varat radīt patiešām veiksmīgu Google Ads reklāmas tekstu.        

Avoti: WordStream; Google Support