...

JKonsult | Google Premiere Partner

Kas jāzina par SMS mārketingu

Uzņēmēji, kas tikai nesen sākuši izmantot īsziņu nosūtīšanu saviem klientiem, vai vēl tikai plāno to darīt, lai uzlabotu komunikāciju ar klientiem, noteikti vaicās, kas tad ir svarīgākās lietas, kas jāzina par SMS mārketingu?

Tāpēc esam apkopojuši 10 svarīgākās:

    • Lakonisms – tā ir svarīgākā lieta, kas būtu jāievēro, veidojot īsziņas izsūtīšanai klientiem.
    • Viena īsziņa – reklāmas speciālisti iesaka iekļauties 160 simbolos (1 SMS garums), rakstot īsziņas uzņēmuma esošajiem vai potenciālajiem klientiem, jo garākas ziņas cilvēki visbiežāk nemaz neizlasa.
    • Darbības vārdi – tie piesaista uzmanību, tāpēc ar tiem nevajag skopoties.
    • Saite uz mājaslapu – gandrīz visiem mobilo telefonu lietotājiem telefonos pieejams internets, tāpēc neaizmirsti īsziņas beigās pievienot saiti uz uzņēmuma mājaslapu.
    • Atlaižu kodi – mūsdienās uzņēmumi saviem pastāvīgājiem klientiem nereti izsūta īsziņas ar speciāliem atlaižu kodiem, kas ļauj klientiem veikt izdevīgus darījumus. Tomēr, veidojot šos kodus, vajag domāt par to vienkāršību, lai klients tos bez problēmām spētu atcerēties un nepieciešamības gadījumā arī izmantot.
    • Izsūtīšana laiks – ja jau kādu laiku nodarbojies ar SMS mārketingu, tad izpēti, kad klienti ir visaktīvākie un izsūti viņiem informatīvās īsziņas tajā nedēļas dienā un laikā, kad klienti ir visaktīvākie.
    • Mērenība – rakstot īsziņas klientiem, nepārcenties ar slenga lietošanu, kā arī izvairies no sarežģītu žargonu lietošanas. Klientiem domātajām īsziņām jābūt viegli uztveramām un tās nedrīkst būt pārlieku bērnišķīgas vai akadēmiskas.
    • Aicinājums rīkoties – sāc īsziņu ar aicinājumu rīkoties: „Nāc…”, „Pērc…”, „Iegādājies…”, „Ietaupi…”, „Izmanto izdevību..” utt.
    •  Identificē sevi – īsziņas beigās OBLIGĀTI norādi, kas īsziņu sūtījis. Mūsdienās joprojām ir daudzi uzņēmumi, kas klientiem izsūta īsziņas, nenorādot, kas ir īsziņas sūtītājs – tā noteikti nevajag darīt!
    • Liec īsziņas saņēmējam justies īpašam – ja reiz klients piekritis saņemt īsziņas no jūsu uzņēmuma, tad liec viņam justies īpašam, piedāvājot izdevīgus darījumus, kādi pieejami tikai šo ziņu saņēmējiem.

Par mūsu izstrādāto SMS sistēmu klientu apkalpošanas uzlabošanai, lasiet šeit.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.