JKonsult | Google Premiere Partner

Kas jāzina par e-pastu mārketingu

Katrs no mums taču vismaz vienreiz mūžā savā e-pastā ir saņēmis vēstuli no kāda uzņēmuma ar jaunākajiem piedāvājumiem, akcijām, aicinājumu kļūt par uzņēmuma klientu u.c. informāciju. Visbiežāk šādas vēstules tiek ignorētas vai izdzēstas nemaz nelasītas. Ko darīt, lai jūsu uzņēmuma sūtītā vēstule klientam šķistu saistoša un viņš to izlasītu?

10 svarīgas lietas, kas jāzina par e-pastu mārketingu:

  • Liec e-pasta saņēmējam justies īpašam – raksti e-pastu uzņēmuma vārdā tā, it kā katrs tā saņēmējs būtu vienīgais, kas to saņem. Ja iespējams, tad katru klientu uzrunā vārdā. Piemēram: „Sveika, Dace!” utt.
  • Izmanto savu vārdu un uzvārdu, nosūtot e-pastu, jo klientus noteikti daudz labāk piesaistīs e-pasts no Daces Daiļās, nekā no SIA „Noderīgi padomi”.
  • Mācies no labākajiem – pieraksties jaunumu saņemšanai e-pastā no lielākajām pasaules kompānijām, kuras e-pastu mārketingā iegulda milzīgas naudas summas. Analizē viņu e-pastus, piefiksē svarīgāko un apgūto izmanto savā darbā, rakstot un nosūtot klientiem e-pastus.
  • Esi lakonisks – šeit vietā ir teiciens „Mazāk ir vairāk!”, jo mūsdienās cilvēki atrodas nepārtrauktā steigā un reti kurš vēlēsies lasīt garu e-pastu no nepazīstama cilvēka vai uzņēmuma. Pasniedz informāciju koncentrēti, uzsverot tikai svarīgāko un iztiekot bez liekvārdības.
  • Eksperimentē! Lai tieši tava uzņēmuma sūtīto e-pastu saņēmējs pamanītu, neizdzēstu un izlasītu, centies būt oriģināls un pamanāms, tāpēc nebaidies eksperimentēt.
  • Esi draugs, nevis pārdevējs! Rakstot vēstules klientiem, centies būt uzticams un noderīgs draugs, nevis uzbāzīgs pārdevējs. Esi persona, nevis uzņēmuma rupors!
  • Uzdod jautājumus! Katrā normālā sarunā taču tiek uzdoti jautājumi, tāpēc savam sarunu biedram uzdod jautājumus, kā arī vienmēr atbildi uz klienta jautājumiem, ja tādi tiek uzdoti.
  • Neesi stīvs! Nebaidies kļūt sirsnīgs un tā vietā, lai vēstules beigās lietotu ierasto „ar cieņu”, pamēģini „ar saulainiem sveicieniem”, „gaidīsim ciemos”, „lielisku dienu vēlot”, „ar vissiltākajiem sveicieniem” utt. Tā tu klientam liksi manīt, ka raksta īsts cilvēks, kas ir gatavs uzklausīt un palīdzēt.
  • Nepārspīlē ar vēstuļu daudzumu! Nosūti vēstuli uzņēmuma esošajiem vai potenciālajiem klientiem tikai tad, ja ir kas svarīgs sakāms, jo pārāk uzbāzīga attieksme klientus atbaida.
  • Aizmirsti par šabloniem un striktām vēstuļu formulām! Šabloniski e-pasti katru dienu pārpludina elektroniskās pastkastītes, tāpēc nemaz neceri, ka tavu sūtīto e-pastu kāds lasīs, ja tas būs veidots pēc kāda noteikta šablona.

Protams, ir vēl vesela virkne ar lietām, kas būtu jāievēro katram, kurš nodarbojas ar e-pastu mārketingu, jo tā ir vesela māksla, tomēr uzskaitīt pilnīgi visu, kas būtu jāņem vērā, rakstot e-pastus klientiem, ir gandrīz neiespējami. Interneta vide un e-pastu mārketings atrodas nemitīgā attīstībā, tāpēc svarīgi ir sekot dažādām e-pastu mārketinga aktualitātēm, lai tavs uzņēmums vienmēr būtu soli priekšā konkurentiem.

Sāksim sarunu

[contact-form-7 id=”306″ title=”Contact form 1_lv”]

GA4 setup
Google tēma

Google Analytics 4 uzstādīšana soli pa solim.

Iespējams, jau esat dzirdējis, ka Google atjaunina Universal Analytics (pazīstama arī kā GA3 vai UA) uz atjauninātu versiju Google Analytics 4 (GA4). Daudziem no mums pāreja no GA2 (Classic Analytics)

Saņemiet labāko piedāvājumu!

Aizpildiet formu, un mēs sazināsimies ar Jums 1 dienas laikā, lai ieplānotu īsu stratēģijas zvanu. Ja ērtāk – droši izvēlieties saziņu e-pastā. Padarīsim Jūsu idejas par realitāti kopā!.

Cik daudz esat ieguldījuši digitālajā mārketingā pēdējā mēneša laikā?

Ierakstiet komentārā jebkādu papildinformāciju, kas mums palīdzētu labāk saprast Jūsu vajadzības un mērķus! Jo precīzāk – jo efektīvāks risinājums Jums!